K celému náklaďáku se asi nikdy nedostanu tak alespoň kousek
Lancia Esaro je italský nákladních automobilů Lancia vozy vyrobené v Bolzanu Industrial během druhé světové války.
Tento vozík, které lze identifikovat společnost jako série 267, jak jeho název napovídá, je součástí rodiny nákladních automobilů vyrobených Lancia od proslulé modelu Lancia ro. Zejména je to jedna z variant Lancia 3Ro. Verze Esaro BM byla vyvinuta v roce 1941 a vyrábí hlavně pro vojenské účely od roku 1942 do roku 1945. verze se vznětovým motorem, NM, byl vyroben místo po válce z roku 1946 do roku 1948. V roce 1947 to vstoupila do výroby nový těžký dům, Lancia Esatau. Díky vysokou pevnost a nízkou spotřebu energie, bylo použito s uspokojením z královské armády v mnoha vojenských verzích největší 3Ro. Stejně jako jeho velký bratr, poté, co výroba příměří pokračovalo ve prospěch německých vojsk Médium je do značné míry založen na podvozku, mechanické a karoserií Lancia 3Ro. Namísto toho se lišily pro motorizaci. Ve skutečnosti byly vyrobeny dvě varianty: na NM (Nafta vojenských) s benzínovým a naftovým BM. U varianty BM motoru byla Lancia 102 5-válec 6875 cc modifikovaného 3Ro když benzín a detuned 80 hp omezit spotřebu. V roce 1946 Esaro také přijal Lancia 102 naftu, se stejnými vlastnostmi posunutí ale oslabila až 81 hp oproti 96 3Ro. Modely vyrobené pro Wehrmacht po příměří rovněž obdržela standardizovanou dřevěný srub
Kousek náklaďáku Lancia
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Re: Kousek náklaďáku Lancia
trochu plniče a nyní zjistit jaký odstín používali němci ve 2. sv válce nebo italové , ale sem s ní dorazili asi němci
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Kousek náklaďáku Lancia
Odstíny používané wehrmachtem:
http://auradesign.eu/camo_p_wh.htm
Osobně ale pochybuju, že by to bylo v barvách wehrmachtu. Spíš si myslím, že to Němec vzal v Itálii a jel. A neřešil kamuflážní schéma.
http://auradesign.eu/camo_p_wh.htm
Osobně ale pochybuju, že by to bylo v barvách wehrmachtu. Spíš si myslím, že to Němec vzal v Itálii a jel. A neřešil kamuflážní schéma.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Kousek náklaďáku Lancia
tak dáme
DUNKELGELB RAL 7028
Jednotná barva pro vozidla a techniku WH od jara 1943, oficiální kodifikovaný odstín. [PM, PM+ nebo M]
to asi nebyli zabavený auta - to byla výpomoc ,Aprilie tu taky zustaly po němcích a měli tu ve skladech i náhradní díly ,např kompletní motory
DUNKELGELB RAL 7028
Jednotná barva pro vozidla a techniku WH od jara 1943, oficiální kodifikovaný odstín. [PM, PM+ nebo M]
to asi nebyli zabavený auta - to byla výpomoc ,Aprilie tu taky zustaly po němcích a měli tu ve skladech i náhradní díly ,např kompletní motory