Lancia Thema V6
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Uložení. Za pružiny by to byla normální cena, byť ty přední z dehtu jsou dokonce ještě levnější.
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Dneska jsem si Themu přivezl se servisu. Udělalo se vše, co bylo v plánu s výjimkou těch zadních plechů, protože jejich dodavatelé už to ložisko neumí sehnat (umí jen na předek), tak mi řekl, ať se tam zastavím, až ho někde koupím. Tlumiče nové, pružiny nové, uložení nové, zadní brzdové vedení nové, udělaná geometrie, motor zatím jen umytý a teď budu sledovat, odkud olej uniká a během léta to vyřeším. Kompletní přetěsnění by se mi už nevešlo do limitu 2tis. EUR, který jsem na opravu měl. Oprava vyšla celkově na cca. 1600 EUR (1000 tlumiče + pružiny, 600 zbytek) a Thema teď vypadá trošku jak SUV Vím, že už když jsme dávali komplet nové pružiny a tlumiče na Deltu, tak to byl docela rozdíl a to na ní byly originály, které byly jenom unavené časem. Já měl na Themě snížený -35mm a ještě k tomu taky x let staré a unavené, takže ten rozdíl ve světlé výšce je teď docela markantní. Přední pružiny z dieselu pasovaly v pohodě, jen jak je benzínová V6 o něco lehčí, tak se mi zdá předek ještě o něco vyšší než zadek. Snad si časem aspoň o centimetr sednou... Ovšem jízda domů stála za to! Když nebudu počítat to, že jsem se jednou svezl na letišti s Mílou a jednou kousek s Pavlem 3 jako spolujezdec, tak jsem do dnešního dne nikdy neřídil Themu s originálním podvozkem. A teď musím dát Pavlovi za pravdu, že ten rozdíl mezi originálem a pružinami H&R je propastný. Auto sice vypadá jak Geländewagen, ale konečně nabízí pohodlí důstojné sedanu vyšší střední třídy. Jestli si přítelkyně najde čas, tak mi v PC zmenší fotky a konečně sem nějaké dám. Ale stejně mě to omezení na 500kb neskutečně irituje.
vonkreuz: Ten odkaz od tebe je přímo na ty ložiska, která jsou na Themu, nebo mám hledat?
vonkreuz: Ten odkaz od tebe je přímo na ty ložiska, která jsou na Themu, nebo mám hledat?
Re: Lancia Thema V6
Je to odkaz na Themu, ale pozor, je to na rozteč 4x98mm. Pokud potřebuješ 5x98, tak je tam někde mají také, asi v sekci AR 164 V6.
Zadní krycí plechy na zadní brzdy pasují z AR 156 (ne GTA), jen se musí dovrtat nová díra na čidlo ABS - Thema má čidlo ABS vzdálené od osy kola cca o 15-20mm.
Zadní krycí plechy na zadní brzdy pasují z AR 156 (ne GTA), jen se musí dovrtat nová díra na čidlo ABS - Thema má čidlo ABS vzdálené od osy kola cca o 15-20mm.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Proč bych potřeboval 5x98? Mám normální Themu se sériovou roztečí 4x98.vonkreuz píše:Je to odkaz na Themu, ale pozor, je to na rozteč 4x98mm. Pokud potřebuješ 5x98, tak je tam někde mají také, asi v sekci AR 164 V6.
Zadní krycí plechy na zadní brzdy pasují z AR 156 (ne GTA), jen se musí dovrtat nová díra na čidlo ABS - Thema má čidlo ABS vzdálené od osy kola cca o 15-20mm.
Re: Lancia Thema V6
Protože jsem se o V6 nebo V8 hlouběji nazajímal, nabyl jsem dojmu, že je to jako AlfyRomeo, kde vyšší nebo případně novější modely neměly čtyři díry, ale pět děr.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
Re: Lancia Thema V6
5 der ma jen 8.32 verze a jeste limousine, co jsem videl.
Re: Lancia Thema V6
5 děr měly i cromy 1.6, na themě sem to viděl i na 2.0 motorizacích... takže to neni uplně s přesností na kterým modelu má bejt kolik děr..
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Aha, to je pro mě novinka. Já taky myslel, že pět děr měly jen limuzíny a 8.32.
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Pár slíbených zmenšených fotek.
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Vonkreuz: Diky za tip s tim eshopem. Uz to prislo a v utery jde Thema na vymenu oleje a pri te prilezitosti necham vymenit i ty zadni plechy u brzd a ty loziska, budou se menit i predni brzdovy hadicky a brzdova kapalina. At jsou brzdy pred vyletem do Alpskych serpentin v top stavu. Mimochodem, super cena v tom eshopu. U Bosche to umel jejich dodavatel za 340 EUR za kus! Trosku mimo...
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Thema je zpátky se servisu s novým olejem, filtry, brzdovou kapalinou, brzdovými hadičky, krycími plechy zadních brzd a ložisky zadních kol. Jen to všecko stálo dohromady trošku víc, než jsem počítal... Účet za dnešek:
Brzdovka Tutela TOP 4 1l: 260,- CZK
Olejový filtr Tutela Weber 10: 150,- CZK
Olej Selénia 20K 6l: 70,- EUR
Radlager 2ks: 315,- EUR
Palivový filtr: 29,- EUR
Kabinový filtr: 34,- EUR
Přední brzdové hadičky: 60,- EUR
Práce servisu: 275,- EUR
Ovšem pocit, že je Thema zase v o něco lepším stavu: k nezaplacení Zejména na levém předním kole byla brzdová hadička v hodně špatném stavu a ty původní zadní ložiska už měly taky něco za sebou.
Brzdovka Tutela TOP 4 1l: 260,- CZK
Olejový filtr Tutela Weber 10: 150,- CZK
Olej Selénia 20K 6l: 70,- EUR
Radlager 2ks: 315,- EUR
Palivový filtr: 29,- EUR
Kabinový filtr: 34,- EUR
Přední brzdové hadičky: 60,- EUR
Práce servisu: 275,- EUR
Ovšem pocit, že je Thema zase v o něco lepším stavu: k nezaplacení Zejména na levém předním kole byla brzdová hadička v hodně špatném stavu a ty původní zadní ložiska už měly taky něco za sebou.
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Ze sekce bazar - koupím už můj inzerát zmizel, ale jinak pořád platí, že sháním NOVÝ katalizátor na Themu 2,8 V6. Kdyby se někomu válel doma nebo jste věděli o někom, kdo ho má, tak dejte vědět. Na ceně se určitě dohodneme...
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
no myslím že tohle určitě neseženeš ani použitý ale pokud trváš na maximální originalitě tak se dá koupit vložka co se dá do původního obalu
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Počítám s tím, že to bude shánět blbě. Taky jsem za tím účelem už kontaktoval několik Lancia specialistů z Německa a Nizozemí. Každopádně jsem ochotný dát za úplně nový originál do 500 EUR, za použitý ve velmi dobrém(!) stavu do 200 EUR. Stejně to nasere, jak díky neschopnosti Fiatu nabídnout nějaký ucelený program dílů a servisu pro youngtimery a oldtimery (dokonce už i to dementní VW ho má) je problém tyhle auta normálně provozovat. Třeba na SAAB 9000 se dá v pohodě koupit nový origo katalizátor za tři stovky a to je řeč o značce, která je už prakticky pět let mrtvá...
Jinak máš kontakt na nějakou firmu či servis, kde se ta nová vložka dá koupit? Splňuje to pak přesně ty parametry, jako originál? Já o téhle možnosti ještě neslyšel.
Jinak máš kontakt na nějakou firmu či servis, kde se ta nová vložka dá koupit? Splňuje to pak přesně ty parametry, jako originál? Já o téhle možnosti ještě neslyšel.
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
přesný parametry to nemá je to univerzální a odstupňovaný podle objemu motoru ale bohatě to stačí ani ty originální nejsou nějak naladěný přesně k motoru většinou jsou střeva stejný pro hromadu jinejch aut ajenom ten obal se přizpůsobí konkrétnímu typu. Sehnat se to dá normálně v ACI a dokonce mají v nabídce originál na tvůj motor a stojí kolem 9000,-
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.