Lancia Thema V6
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Lancia Thema V6
Tohle téma jsem rozhodl založit po dnešní návštěvě TÜV. Už delší dobu jsem plánoval hodně věcí na Themě udělat, protože dokud jsem žil v ČR, tak na to nezbývaly finance. No a po dnešku jsem zjistil, že to bude muset trošku urychlit... Než se dostanu k tomu, co Themu v následujících týdnech čeká, tak chci jen zmínit, že mě opravdu překvapila důkladnost na německé technické. Že to nebude jako v ČR, kde projde i žebřiňák, jsem tak nějak očekával. Ale že budou kontrolovat funkci veškeré el. výbavy, ostřikovače, uchycení autobaterie (kterou mi dotáhnul), či stav VŠECH hadiček, to mě trošku překvapilo. Z technické jsem odjel s následujícím "vysvědčením": do měsíce musí mít auto nové pružiny (ty jsem chtěl spolu s tlumičema stejně dělat), zjistil, že zadní kola jsou neustále přibrďovaná, takže opravit zadní brzdy, vyměnit všechny brzdové trubičky (koroze) a přetěsnit motor. Už delší dobu jsem věděl, že mi mezi motorem a převodovkou ukapává olej (nic vážného, ale motor to ušpiní), ale v ČR to nikomu nevadilo a po tom, co mi Pavel 3 řekl, že jde o nějaký simering mezi motorem a převodovkou a že by musel celý motor ven, jsem se rozhodl to neřešit. Tady v D mi řekl, že na motoru nesmí být nikde ani kapička oleje, takže mám teď o zábavu postaráno.
Tlumiče a pružiny jsou docela problém, v celém širém Německu jsem je nikde nesehnal (ani u vyložených specialistů) a uspěl jsem až u specialisty v Nizozemí, pana Willemse. Mám už u něj objednané tlumiče a zadní pružiny asi za 900EUR, ale přední pružiny nemá ani on. Zatím nevím, kde je sehnat, ale do měsíce musí být na autě. Jirka 85 mi psal, že v ČR je umí od Magneti Marelli objednat, ale doba dodání je asi 3-4 týdny, což je pro mě pozdě. Další sranda bude sehnat brzdové trubičky, ale tam se do dá vyřešit koupí v metráži a natvarováním. Jsem zvědavej, jakou příčinu mi řeknou na ty přibrzďované zadní kola, vím, že tohle mi už Pavel opravoval jednou hned, jak jsem Themu koupil. Zatím jen sháním a objednávám díly, orientačně to mám spočítané na 2000 EUR s prací, aby Thema dostala TÜV. Jakmile seženu i přední tlumiče, zavezu auto do servisu a udělám pár fotek. V další fázi budu chtít řešit vzhledové nedostatky. Už mi přišly z Holandska takové ty kovové proužky na konci střechy i nové trisky ostřikovačů a v plánu je i nový blatník a nalakovat zrcátka, kde se lak loupe. Je se na co těšit.
Tlumiče a pružiny jsou docela problém, v celém širém Německu jsem je nikde nesehnal (ani u vyložených specialistů) a uspěl jsem až u specialisty v Nizozemí, pana Willemse. Mám už u něj objednané tlumiče a zadní pružiny asi za 900EUR, ale přední pružiny nemá ani on. Zatím nevím, kde je sehnat, ale do měsíce musí být na autě. Jirka 85 mi psal, že v ČR je umí od Magneti Marelli objednat, ale doba dodání je asi 3-4 týdny, což je pro mě pozdě. Další sranda bude sehnat brzdové trubičky, ale tam se do dá vyřešit koupí v metráži a natvarováním. Jsem zvědavej, jakou příčinu mi řeknou na ty přibrzďované zadní kola, vím, že tohle mi už Pavel opravoval jednou hned, jak jsem Themu koupil. Zatím jen sháním a objednávám díly, orientačně to mám spočítané na 2000 EUR s prací, aby Thema dostala TÜV. Jakmile seženu i přední tlumiče, zavezu auto do servisu a udělám pár fotek. V další fázi budu chtít řešit vzhledové nedostatky. Už mi přišly z Holandska takové ty kovové proužky na konci střechy i nové trisky ostřikovačů a v plánu je i nový blatník a nalakovat zrcátka, kde se lak loupe. Je se na co těšit.
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Ponocování u internetu se vyplatilo, našel jsem obchod, který má skladem přední pružiny Sachs za 52 EUR/ks. =D>
Re: Lancia Thema V6
docela by mě zajímalo co se jim na těch současných pružinách nelíbilo, koroze? a neměl jsi tam náhodou nějaký snížený, jestli si to teda nepletu s jiným autem
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Jsou tam snížený -35mm H&R, ale mám k nim dokumentaci, že jsou přímo na Themu. Bohužel ale nejsou zapsané v techničáku a musel bych je tam nechat dopsat. Což tady sice není žádný problém, ale za každou nesériovou položku na autě, kterou musíš mít v techničáku, je poplatek za zapsání 60 EUR. Buď si je musím do měsíce nechat zapsat, nebo tam dát originály. A když vím, že bych je letos stejně nechával měnit, protože tam chci originál nový podvozek, tak je zbytečné těch 60 EUR vyhazovat. Nehledě na to, že mi říkal, že když tam v budoucnu dám originály, tak tam zase musím jet a nechat ty snížené z techničáku vyškrtnout. To už je sice zdarma, ale pořád je to práce a čas navíc. Proto tam potřebuji sehnat původní už teď.
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
největší problém bych viděl v tom přetěsnění s tím je nejvíc práce a bojím se že to nebude jenom ten jeden simering. Trubičky se dají vyrobit na míru a to že zadní brzdy přibržďují bude zřejmě v ruční brzdě většinou to dělá lanko a pružiny bych vyměnil už dávno protože jak jsem s tím jel tak to bylo hodně tvrdý thema stejně není žádnej sporťák k tomu se sportovní podvozek nehodí
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Dneska mi konečně přišel "ježíšek" z Holandska. Komplet nové originál Magneti Marelli tlumiče + zadní pružiny Monroe. Ještě se čeká na přední pružiny Sachs. Kromě toho jsem nastříkal speciální protikorozní barvou krycí plechy k zadní brzdám, které mi mi už nějaký čas válely ve sklepě. Konečně bude příležitost je dát na auto. Jen mě trochu zklamali v servise - první volný termín až 4. května. V ČR jsem byl zvyklý, že se celý duben jen přezouvá, ale tady v D nejsou zimní gumy povinné, takže každý může přezout podle počasí a né podle kalendáře a tudíž jsem myslel, že už většina lidí bude mít touhle dobou přezuto. Nemá.
EDIT: fotky nepřidávám, nejde mi je nahrát. Bylo by dobré s tím limitem 500KiB něco udělat...
EDIT: fotky nepřidávám, nejde mi je nahrát. Bylo by dobré s tím limitem 500KiB něco udělat...
Re: Lancia Thema V6
Ty nemusíš kvuli sundání a nandání oněch zadních krycích plechu sundávat ložisko z těhlice? Nemáš obavy, že se ti ložisko rozjede a budeš pak muset kupovat nové?Euro 564 píše:Kromě toho jsem nastříkal speciální protikorozní barvou krycí plechy k zadní brzdám, které mi mi už nějaký čas válely ve sklepě. Konečně bude příležitost je dát na auto.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Nevím, ty původní byly už zrezlé a šli pryč když se před třemi lety dávaly nové brzdy. A ty, co jsem teď lakoval, tak jsem si objednal starší, ale na autě ještě nebyly. Každopádně jestli mi servise řeknou, že budu muset koupit nějaké ložisko, tak ho prostě koupím. Chci dát podvozek do kupy a když už se to bude dělat, tak ať tam toho vymění co nejvíce.vonkreuz píše:Ty nemusíš kvuli sundání a nandání oněch zadních krycích plechu sundávat ložisko z těhlice? Nemáš obavy, že se ti ložisko rozjede a budeš pak muset kupovat nové?Euro 564 píše:Kromě toho jsem nastříkal speciální protikorozní barvou krycí plechy k zadní brzdám, které mi mi už nějaký čas válely ve sklepě. Konečně bude příležitost je dát na auto.
Re: Lancia Thema V6
Tohle téma jsem rozhodl sledovatEuro 564 píše:Tohle téma jsem rozhodl založit...
Mimochodem, co planujes delat s puvodnimi pruzinami?
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Myslíš původní nepůvodní H&R? Nevím ještě... buď se vyhodí nebo je schovám do sklepa na horší časy. Ale ty H&R se dají ještě běžně koupit nové, takže nevím, jestli je má smysl schovávat.Jozev 476 píše:Tohle téma jsem rozhodl sledovatEuro 564 píše:Tohle téma jsem rozhodl založit...
Mimochodem, co planujes delat s puvodnimi pruzinami?
Re: Lancia Thema V6
Vyhodit? V zadnem pripade - beru.
Re: Lancia Thema V6
Od této fotky do prava... co jsem se zatím kde díval, tak se všem (včete mně) sloupl jen vnější prstenec ložiska nalisovaný do "domku", takže se pak kupuje celý domek, včetně kroužku ABS. Pro tebe by mohl být zajímavý německý eshop qp24.de , kde jsem kupoval já.Euro 564 píše:Nevím, ty původní byly už zrezlé a šli pryč když se před třemi lety dávaly nové brzdy. A ty, co jsem teď lakoval, tak jsem si objednal starší, ale na autě ještě nebyly. Každopádně jestli mi servise řeknou, že budu muset koupit nějaké ložisko, tak ho prostě koupím. Chci dát podvozek do kupy a když už se to bude dělat, tak ať tam toho vymění co nejvíce.vonkreuz píše:Ty nemusíš kvuli sundání a nandání oněch zadních krycích plechu sundávat ložisko z těhlice? Nemáš obavy, že se ti ložisko rozjede a budeš pak muset kupovat nové?Euro 564 píše:Kromě toho jsem nastříkal speciální protikorozní barvou krycí plechy k zadní brzdám, které mi mi už nějaký čas válely ve sklepě. Konečně bude příležitost je dát na auto.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Na e-shop určitě kouknu, nicméně já jsem spokojený i se službami pana Willemse z Nizozemí: http://www.martinwillems.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; Má skladem hromadu dílů a co nemá, to dokáže většinou sehnat. Ceny úměrné nabízeným službám, ale je to firma, kde z těch lidí člověk cítí entuziasmus k Lancii a v takovém případě až tak na nějaký cent nekoukám. Rád podpořím někoho, kdo pro Lancii žije stejně, jako já.
- Euro 564
- Příspěvky: 877
- Registrován: úte črc 22, 2008 12:30
- Bydliště: Memmingen
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Thema V6
Po dlouhém a bohužel marném shánění originálních předních pružin na V6 jsem nakonec objednal pružiny na 2,5TDs a 4. května jde Thema na dílnu. Nechal jsem rovnou objednat i uložení tlumičů. Když už, tak už. Jen mě trošku spražila cena téměř stovku za kus, ale co... Je to Lancia a né VW.
Re: Lancia Thema V6
100€ za kus pružiny nebo uložení?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej
H.F.
Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej