Stránka 1 z 2

Lancia 1.6T

Napsal: pát pro 12, 2014 19:39
od Lada 683
Než dojde znovu na rozebrání a výměnu motoru
tak něco z toho co jsem celý rok dělal.

na autě je použito toto
motor 1.6T serie
turbo hybrid T2/T3 by Phob
IC od FMIC
vstřiky 550 ccm
spojka nové obložení HDS a zvýšen přítlak
tlumiče komplet předělaný vnitřek by Kůrka
lamda WB Innovation

za pomoci EPROM programátoru a softu viz. prtscr.
jsem změnil mapy /nejenom hlavní/, tak aby to jelo na E85

dále pro kontrolu, abych věděl kde se v mapách pohybuju si načítám live data z jednotky

zde nějaké foto
prt2.jpg
prt1.jpg
dash3.jpg
dash1.jpg
P1030500.JPG
P1030499.JPG
P1030497.JPG
P1030496.JPG
P1030495.JPG
lada

Re: Lancia 1.6T

Napsal: úte led 13, 2015 12:09
od Ondrej 107
cize jazdis klasiku Magnetti Marelli len s urpavenym EPROMom? Neni ten ohyba na IC dost "prasarna" na tak kratkej trase? Inak vcelku good, to mas cisto na zavody a na jaku hranicu by si sa rad dostal?

Re: Lancia 1.6T

Napsal: úte led 13, 2015 20:45
od Lada 683
S těma vstřikama a tím turbem cca max 300 HP

ale musela by tam být 16V hlava

ten ohyb neni ideální, ale zase je krátký vedení

menší IC jsem nesehnal

dokud to jelo tak to jelo pekelně, po výměně motoru půjdu na brzdu a pak se uvidí

viz zde

forum/viewtopic.php?f=5&t=241099" onclick="window.open(this.href);return false;

jednotka je origo IAW, mapy jsem podle WB lamdy upravil sám

lada

Re: Lancia 1.6T

Napsal: pát zář 11, 2015 18:10
od Lada 683
Další posun

sestaven "nový motor"

vačky 1.6 atmo

zabroušené ventily,nová vodítka /hlava komplet repase/

kovové těsnění pod hlavou, nové kroužky

spodek originál

dále instalovány teflonové brzdové hadice, protože původní byly na pytel,

pořádně brzdilo jen jedno kolo

Po "záběhu na olej Castrol 10w40 nízký tlak oleje

nalit olej Millers Oils CFS 10W-60 NT

tlak oleje na pořádně teplém motoru na volnoběh 2,2 bar, při otáčkách 4bary

dnes jsem to pořádně protáhl u nás na letišti a zatím dobrý

Re: Lancia 1.6T

Napsal: sob zář 12, 2015 07:24
od Honza 2.0 16v
zkus na sání sehnat vačku z 2L atmo... měla by mít něoc kolem 239° (při kontrolní vůli) a 10mm zdvihu
mělo by tě to posunout ještě vejš...

k tomu ohybu - ten jde vyřešit převařením vstupů na IC... tenhle obyk může bejt náchylnej taky ke svlýkání hadice..

ty myzací tlaky už jsou parádní... 2.2 na volnoběh je velice solidní

Re: Lancia 1.6T

Napsal: sob črc 01, 2017 15:30
od Lada 683
auto je v laku a plasty téměř "kompletní"

na jaře dojelo Rally Hořovice 2017
FB_IMG_1493746676287.jpg
Radounskou rally jsem nedojel, rozpadl se diferencial a udělal díru do převodovky
20170624_114530.jpg
další krok bude instalace samosvoru, zatím to vypadá na tento
https://shop.quaife.co.uk/alfa-romeo-14 ... ntial-2192

Lada

Re: Lancia 1.6T

Napsal: ned črc 02, 2017 13:52
od black_sheep 666
Quaife je super volba :)

Re: Lancia 1.6T

Napsal: ned črc 02, 2017 14:16
od Harous 239
Když už to budeš dělat, nestálo by za to zkrátit stálý převod?

Re: Lancia 1.6T

Napsal: ned črc 02, 2017 18:37
od Lada 683
Spíš uvažuji o pokrácení čtyřky a pětky

Re: Lancia 1.6T

Napsal: pát zář 08, 2017 09:27
od Huty
naštěstí jsou tyhle převodovky (jejich pajšl) zaměnitelny, z různých motorizací i vozidel. já měl např v 1,6HF pajšl převodovky z Fiatu uno 1,5. ta byla slušně krátká :D

Re: Lancia 1.6T

Napsal: úte zář 12, 2017 20:52
od Lada 683
Převodovku jsem použil z Fiat Cupe 1.6 atmo a dovnitř jsem instaloval tento diff

Quaife QDH2K ATB Helical LSD Differential

Jeste dořeším spojku (HDS obložení se úplně neosvěčilo) a uvidím jak to bude fungovat

Lada

Re: Lancia 1.6T

Napsal: pát říj 13, 2017 10:35
od Ondrej 107
na ten diff som hodne zvedavy, daj potom referencie....a kde si ho kupoval?

Re: Lancia 1.6T

Napsal: sob říj 14, 2017 19:09
od Karel 6
coupé se dělalo i v 1.6 NA? Ještě jsem to nikdy neviděl.

Re: Lancia 1.6T

Napsal: ned říj 15, 2017 09:21
od Petr_Doggy
Převodovka je z Coupe 2.0 16v NA

Re: Lancia 1.6T

Napsal: stř říj 25, 2017 11:57
od Lada 683
Sorry

ta převodovka je ta co psal Petr

Coupe 2.0 16v NA

Quafa jsem koupil tady
https://www.ebay.com/itm/Quaife-Alfa-Ro ... 0011.m1850