Stránka 7 z 10

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: ned led 18, 2015 19:12
od Baltik 615
Jedna radost dívat se na ty fungl závity v náboji :)


Předpokládám, že ten ořech máš na 3/4'' trhák.

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: ned led 18, 2015 19:27
od vonkreuz
Mám i nové matice do naboju, ale jak je vidět na fotkách ty novější jsou takové, no prostě forovější. Mám z toho takovou dilemu - starší/použité, ale mohutnější nebo nové, ale útlejší? :-k No a nebo teda koupit nové. :lol:

Ten ořech pasuje na klasickou gola sadu, takže asi 1/2 palce.

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: pon led 19, 2015 10:25
od Kůrkyn 38
Obě budou fungovat stejně, záleží, jak moc origo to chceš ve výsledku mít:)

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: pon led 19, 2015 21:56
od vonkreuz
Takže Powerflex silenty jsou osoustružené a nalisované v plochých ramenou.
Silenty je nutné soustružit po co nejmenších úbytcích a při soustružení chladit vodou.
Bez chlazení vodou se materiál "táhne" a povrch je cuckovatý/žmolkovaný.

Použil jsem silenty Powerflex PF99-102 (koupeny 2 balení).

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: úte led 20, 2015 14:25
od vonkreuz
Uvažuju o nových kolech. :-k
http://www.autobazar.eu/sk/momo-fiatalf ... 70284.html" onclick="window.open(this.href);return false;

První pokusné složení zadní nápravnice s podélnými rameny. Chybí vahadlový mechanismus pro brzdový regulátor a brzdový regulátor.

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: čtv led 22, 2015 17:30
od Jozev 476
vonkreuz píše:Uvažuju o nových kolech. :-k
Myslim, ze na themu se nebudou hodit. Doporucil bych ti sehnat originaly a nebo mám ja jedny neoriginalni na prodej 15"

Sent from my BlackBerry 9900 using Tapatalk

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: sob úno 07, 2015 23:38
od vonkreuz
vonkreuz ve vláknu Thema - Zadní náprava píše:Jak jsi měnil přední ložiska?
Vyndal jsem homokineťáky. Pohoda.
Vylisoval jsem středový "čep" s vnitřnim tisíchranem. Pohoda.
Na "čepu" zustal vnitřní kroužek ložiska. Problém.
Vevnitř těhlice zustal obal ložiska s vnitřní hranou. Problém.

Vnitřní kroužek na čepu dokážu sundat pomocí flexy a nařezávání, to už jsem dělal na zadní nápravě.
Ale co vnější obal ložiska zalisovaný vevnitř těhlice? Nechat si u soustružníka udělat přesně padnoucí "píst", který zapřu do vnitřní hrany v obalu ložiska a vylisuji to? A tělo těhlice pro jistotu nahřát aby se trochu roztáhlo?

Ty čepy s vnitřním tisíchranem stojí v Německu 16€, tak nevim, zda se mi s tím chce drbat a nedám rovnou nové. :-k
Děkuji
Karel 6 píše:vnitřek vylisovat,ještě pozor-je zevnitř segrovka.
Pak těhlici ohřeješ-v troubě,na kamnech,atd.Ložisko si dej na noc do mrazáku,a náboj též.
Do ohřáté těhlice ti půjde ložisko prakticky rukou-neb jemným klepnoutím.
Ložisko se ti po nasazení do těhlice ohřeje,pak naklepneš náboj,zde už musíš klepnout víc.Proto si podepři vnitřní kruh ložiska protikkoužkem,aby jsi ho z nového nevyrazil.
Díky za rady. =D>
Dneska jsem vylisoval obal starého ložiska. Vysochal jsem si pomocí flexy "kulatou" vložku z cca 6-7mm silného plátu železa a přes tu jsem to vylisoval. Připadal jsem si s tou flexou jak v Nohavicových Stodolách - "Kristus pán sekerou tesaný..." :lol:
Zkusil jsem si cvičně nahřát těhlici na kachlových kamnech a dobře se rozehřívá. Mnohem lépe než přední plechová ramena. :wink:
Už se těším až budu zasouvat... :twisted:

Pravou těhlici jsem už dříve koupil novou (holou bez ložisek a ABS), ale levou jsem na e-bayi ani jinde nenašel. [-(

Edit 09-02-2015 - zkusmo sesazené PP rameno, těhlice a tlumičová skupina. Na novém LP rameni jsem vyměnil 17mm čep Vema za 15mm Moog.

Edit 22-02-2015:
Natřená LP těhlice, zinkovou barvou pak kryty předních brzd (sice tam jdou origo nové s pozinkem, ale snažím se pojistit) a držák výfuku u bloku motoru.
Srdnatě bojuji o odznak "Malý feťáček" - čistil jsem obal převodovky. Použil jsem technický benzín a přemýšlím, zda nebude lepší Arva. :-k

Edit 24-02-2015:
Objednány v AF Centru další origo šrouby (tlumiče na těhlici, brzdiče k těhlici, šrouby a podložky poloosy k převodovce).
Včera jsem konečně omyl olejovou vanu z vrstev bordelu a zjistil jsem, že je železná. :o
Nejhorší na mytí je převodovka zasraná od vazelíny z vnitřního homokyneťáku. Nechce to vubec pustit. :evil:

Edit 26-03-2015:
Od posledně sundaná vana (musel jsem šáhnout mezi vanu a blok motoru a odmontovat koš sání, jinak to nešlo dolu), objednané šrouby už mám doma (nakonec sleva -30% z ceníkové ceny =D> ), v týdnu snad dojdou pozinkované bočnice vahadla k zadnímu brzdovému regulátoru, abych mohl konečně skládat zadní nápravu.

Edit 29-03-2015:
Dneska zkusmo složená zadní náprava a chybí mi jen podložky na šroubu spojujícím podélná ramena s těhlicí.

Edit 01-04-2015:
Pohrávám si s myšlenkou implikace čtyřpístkových Brembo brzd z AR166, jen pak musím sehnat dostatečně velké brzdové kotouče s roztečí 4x98 (AR Mito 1.4 Tb) a hlavně pak kola, která se vejdou na brzdy. Ale to jen tak blouzním...

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: úte dub 07, 2015 21:52
od vonkreuz
Mám dilemu, jaké disky bych pro Krabici koupil...
Lákají mně více paprskové "propletené" - http://auto.bazos.sk/inzerat/48255689/d ... -4x98-.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Nebo disky z AR164 preFL s plnými středy, které se podobají na Lancia disky pro první Deltu - http://auto.bazos.sk/inzerat/48113496/disky.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Cena vyjde na stejno, když si započítám náklady na dopravu. Ale ten z Považskej Bystrice by k tomu mohl prihodit i jeden origo Lancia disk co prodává. :-k

Jinak zadní náprava stojí a padá na tom, že čekám, až mi dojdou pozinkované části vahadla zadního brz. doregulátoru.

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: úte dub 07, 2015 22:38
od Kůrkyn 38
ani jedny na themu nepatří

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: stř dub 08, 2015 00:13
od Dresik 28
Libi se mi oboje..Mozna spise ty prvni. Tyhle paprskove, kor kdyz maji jeste limecek, tak jsou hezke :)

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: stř dub 08, 2015 05:40
od Jozev 476
Nelibi se mi ani jedny. Na themu se hodit nebudou. Pokud bych chtel na themu jine kola nez ty klasicke, tak bych aspon sehnal 16" at uz to ma aspon lepsi vzhled.

Nicmene, popremyslej o klasickych co se na themu davaji. Taky jsem chtel ruzne kola ale jelikoz ty davas themu téměř do noveho stavu, zaslouzily by si i slusne kola (originalni) a bude vypadat luxusne. Hadam, ze lak prijde na radu taky? (lak auta).

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: stř dub 08, 2015 08:10
od Jan 69
pavučiny jsou ok, jen přesně jak píše Dresik, chce to trochu límec....ty ze 164 moc ne
http://static2.carsablanca.de/files/med ... 1280328306" onclick="window.open(this.href);return false;

hezký pavučiny dělal třeba taky remotec, nebál bych se ani ačkovejch borbetů
http://static.pagenstecher.de/uploads/6 ... 3/hili.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

jinak moje oblíbený dobovky jsou tyhle intry, a dají se sehnat za pár korun
http://www.aussiefrogs.com/forum/attach ... c01584.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

s originalitou bych si hlavu moc nelámal, jsou to jen kola co se dají kdykoliv přehodit...takže si vyber to co se ti líbí, jenom pokud možno něco aspoň trochu dobovýho

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: stř dub 08, 2015 09:12
od Dresik 28
Tak presne co pise Honza, na Thene by se mi libili vsechny v jeho odkazech a nejvic ty prvni :)

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: stř dub 08, 2015 12:00
od vonkreuz
Tak ony ty propletené vícepaprsky s krytými středy byly i v origo nabídce...

A děkuju za kritiku a komentáře chlapi.

edit: Tak pro zatím budu dokupovat klasický disk, abych měl sadu včetně rezervy.

Re: Lancia Thema 2.0 16v 112kW (1993) "modrá Krabice"

Napsal: stř dub 08, 2015 16:18
od Jozev 476
Urcite si na sve auto dej kola, ktere se ti libi a nehled na ostatni. :)
Ja kdybych měl v tp 17" nebo 16" tak ihned menim. Ale v 15" jsou pro me lepsi ty ktere na themu patri.