MatesK 649- Lancia kappa coupe 2.0 16v TB
Napsal: pát pro 13, 2013 00:43
Zdravím Chtěl bych se s vámi podělit o mé zkušenosti s kappou.
Koupil jsem ji od jednoho "překupníka" nedaleko Pelhřimova (ve chvíli prodeje tam měl na prodej další 3 lancie,voyagera a iveco daily). Byl dobře připraven schovat všechny závady a několik se mu jich schovat povedlo =D> Když jsem ji kupoval, byla špinavá, jako by právě odjela pár kol v Přibicích , takže hledat vady laku bylo nemožné...... Doma po umytí na mě vykoukl hůře opravený ťukanec, ale nic strašného. Má blbost-měl jsem chtít odlepit ty nálepky kostilvců po obou stranách Na podvozku mlátila, brzdy v čoudu, zadní lampa v čoudu,přední nosič žárovek v čoudu,ovládání pravého okna v čoudu, motorek naklápění světla v čoudu,olej jako vazelína, kolísající volnoběh od 400-1200 , palivové čerpadlo, sklápění pravého zpětného zrcátka (nedobíhalo),špatná geometrie, vadný termostat, při startu dlouho točila , při jízdě pocukávala.....mně to nevadilo, cítil jsem se jak na 205 koních a nakonec horší zadní tlumiče (ale ještě něco zvládnou )
Ke kilometrům: Na tachecu 111222 (teď ) Při koupi cca 109 Nakonec jsem se dopídil k číslu 180-185tkm. Ten blboun auto stočil a nechal v autě papíry, které dokazovaly nájezd něco pod 175 tkm
Byla dovezena 2006 z Itálie, ale do provozu u nás až 2011.
Provedené opravy a výměny:
přední ložiska na kolech
komplet brzdy Brembo
rozvody a vodní pumpa (prý byly měněny,ale..... )
olej 10w60 (vlezlo se jen 4,7l)
vzduchový filtr
kabinový filtr
palivový filtr (vonoběh už nekolísá -chlapec tankoval na Onu-podle účtenek všude po autě )
spodní čepy
čep řízení
manžeta poloosy
čidlo klepání
opravena ručka
opravena téměř komplet elektronika (nejde dálkový centrál)
žárovky osram nightbreaker
nové šrouby kol
stírací lišty
a další drobnosti......(povinná atd.)
snad v nejbližší budoucnosti:
zadní tyčky stabilizátoru (není to nutné, ale když už jsou doma )
olej do serva
svíčky
čep řízení+ geometrie
termostat (drží pořád 70°C,lemoun )
palivové čerpadlo
zadní tlumiče?
Kappu jsem koupil na origo 16" liťákách s letníma gumama s RI H ( ) a vzorkem 1mm
Koupil jsem jí další origo 16" liťáky a zánovní barum polaris 3 se vzorkem 7,5mm
Když jsem poprvé myl interiér (na exteriér jsem zvyklý), tak se mi udělalo nevolno..... Ten člověk přede mnou musel být extra kousek
O víkendu ji opět umyji a nafotím všechny dostatky i nedostatky
Do kappy už zahučelo hooodně peněz a času, tak se mi to snad povede dotáhnout k dokonalosti
Spotřeba po městě 14.5l, mimo 8l, spotřeba je adekvátní svezení.....
Koupil jsem ji od jednoho "překupníka" nedaleko Pelhřimova (ve chvíli prodeje tam měl na prodej další 3 lancie,voyagera a iveco daily). Byl dobře připraven schovat všechny závady a několik se mu jich schovat povedlo =D> Když jsem ji kupoval, byla špinavá, jako by právě odjela pár kol v Přibicích , takže hledat vady laku bylo nemožné...... Doma po umytí na mě vykoukl hůře opravený ťukanec, ale nic strašného. Má blbost-měl jsem chtít odlepit ty nálepky kostilvců po obou stranách Na podvozku mlátila, brzdy v čoudu, zadní lampa v čoudu,přední nosič žárovek v čoudu,ovládání pravého okna v čoudu, motorek naklápění světla v čoudu,olej jako vazelína, kolísající volnoběh od 400-1200 , palivové čerpadlo, sklápění pravého zpětného zrcátka (nedobíhalo),špatná geometrie, vadný termostat, při startu dlouho točila , při jízdě pocukávala.....mně to nevadilo, cítil jsem se jak na 205 koních a nakonec horší zadní tlumiče (ale ještě něco zvládnou )
Ke kilometrům: Na tachecu 111222 (teď ) Při koupi cca 109 Nakonec jsem se dopídil k číslu 180-185tkm. Ten blboun auto stočil a nechal v autě papíry, které dokazovaly nájezd něco pod 175 tkm
Byla dovezena 2006 z Itálie, ale do provozu u nás až 2011.
Provedené opravy a výměny:
přední ložiska na kolech
komplet brzdy Brembo
rozvody a vodní pumpa (prý byly měněny,ale..... )
olej 10w60 (vlezlo se jen 4,7l)
vzduchový filtr
kabinový filtr
palivový filtr (vonoběh už nekolísá -chlapec tankoval na Onu-podle účtenek všude po autě )
spodní čepy
čep řízení
manžeta poloosy
čidlo klepání
opravena ručka
opravena téměř komplet elektronika (nejde dálkový centrál)
žárovky osram nightbreaker
nové šrouby kol
stírací lišty
a další drobnosti......(povinná atd.)
snad v nejbližší budoucnosti:
zadní tyčky stabilizátoru (není to nutné, ale když už jsou doma )
olej do serva
svíčky
čep řízení+ geometrie
termostat (drží pořád 70°C,lemoun )
palivové čerpadlo
zadní tlumiče?
Kappu jsem koupil na origo 16" liťákách s letníma gumama s RI H ( ) a vzorkem 1mm
Koupil jsem jí další origo 16" liťáky a zánovní barum polaris 3 se vzorkem 7,5mm
Když jsem poprvé myl interiér (na exteriér jsem zvyklý), tak se mi udělalo nevolno..... Ten člověk přede mnou musel být extra kousek
O víkendu ji opět umyji a nafotím všechny dostatky i nedostatky
Do kappy už zahučelo hooodně peněz a času, tak se mi to snad povede dotáhnout k dokonalosti
Spotřeba po městě 14.5l, mimo 8l, spotřeba je adekvátní svezení.....