1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
az ti to to zacne tect pres tesneni tak se nediv. Ten motor je delany na starsi typ oleje
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
viskozitní třída není o stáří oleje nebo měl shánět po krámech olej vyrobený v devadesátých letech?
když tady proti té 10W40 tak brojíš, tak mi aspon obecně nastiň, co si představuješ, že by se v tom motoru teď mělo začít dít, aby to začalo téct přes těsnění a tak
když tady proti té 10W40 tak brojíš, tak mi aspon obecně nastiň, co si představuješ, že by se v tom motoru teď mělo začít dít, aby to začalo téct přes těsnění a tak
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
a jéé, oleje jsou vznětlivé téma
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Tak si dej do toho sveho ridky olej a uvidis sam
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
ridky olej patri do nadrze
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
škoda no, že nedokážeš ostatním přiblížit důvod své argumentace
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
jednoduchy, vyuziju jako palivo smichane s naftou
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
chce se tím říct,že tyto motory sou dělané s větší vůlí a při dalším opotřebení (nikdo neví co má za sebou) hrozí s řídkým olejem vážné poškození. black sneep: na své otázky si mosíš vyčkat,nikdo nesedí u komplu nepřetržitě,a tak nelze čekat odpověd' za 2 hod'.
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8394
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Tak nevím, ale rozdíl mezi 10W-40 a 15W-40 by měl být hlavně při nízkých teplotách ne? Liší se zimní třída, ne letní. Jak se zahřeje na provozní teplotu tak budou vlastnosti toho oleje srovnatelný ne?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
zjednodušeně řečeno je to jak píše Harous
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
tak olej Shell Helix HX7 10w40 se zatím osvědčil: nikde nic neteče, motor si přede jako kotě a po dnešních 300 km v těch lijácích nezmizela ani kapka.
vyměnil jsem svíčky NGK, kabely BOSCH, rozdělovač (víčko a palec) FACET, zadní destičky a sehnal přední uložení, které o víkendu vyměním. trošku jsem poladil zavěšení výfuku, takže se to už chová jako docela normální auto. ještě nechám vyvážit kola a pak už jen karosářské práce, na tom bude práce jak na kostele
musím říct, že ta integrale sedí velmi dobře a vyjede snad i po zdi na to, že je to takovej favorit, vlastně ještě starší, tak to je bomba kára!
vyměnil jsem svíčky NGK, kabely BOSCH, rozdělovač (víčko a palec) FACET, zadní destičky a sehnal přední uložení, které o víkendu vyměním. trošku jsem poladil zavěšení výfuku, takže se to už chová jako docela normální auto. ještě nechám vyvážit kola a pak už jen karosářské práce, na tom bude práce jak na kostele
musím říct, že ta integrale sedí velmi dobře a vyjede snad i po zdi na to, že je to takovej favorit, vlastně ještě starší, tak to je bomba kára!
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
jinak olej splňuje normu SM, což je výrazně novější typ oleje, než pro který byl konstruován. nicméně u dřívejších aut jsem měl předepsaný třeba SJ a také jsem používal SM či SL, a nic se nedělo. ono sehnat olej s nějakou starší výkonostní třídou lze, ale jsou to oleje přímo do veteránů a jsou blbě k dostání. nakonec jsem ověřil, že viskozita oleje se dává podle provozních podmínek - a tím, že jsem nasadil 10w, tak se to lépe maže při jízdě po městě a v zimě. pokud to motor udrží a nebude ho ztrácet ani později, pak není důvod přecházet na 15w. nakonec jsem vás teda neposlechl a ještě si to zdůvodnil, tak uvidíme, určitě přispěju zkušenostmi s odstupem času.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
Krásný auto =D>
Olej bych už tady u takhle starýho motoru neřešil, hlavně aby ho bylo dost a nepřehřejval se
Olej bych už tady u takhle starýho motoru neřešil, hlavně aby ho bylo dost a nepřehřejval se
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
díky za pochvalu
dneska jsem zase trošku pokročil: sundal jsem to odporné křídlo a vyměnil uložení tlumiče od lemforderu. v podstatě to chce akorát klempíře, pak lak a hurá pod plachtu do garáže akorát ty dva se docela vyřádí :-/
dneska jsem zase trošku pokročil: sundal jsem to odporné křídlo a vyměnil uložení tlumiče od lemforderu. v podstatě to chce akorát klempíře, pak lak a hurá pod plachtu do garáže akorát ty dva se docela vyřádí :-/
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: 1988 Prisma 2.0 8V Integrale
tak jsem se pustil do rozlešťování laku a docela to šlo, min. lépe než jsem čekal! asi ji letos opravím jen tak sám před zimou, tj. spodní část dveří, víko kufru a lemy přelakuji sprejem - mám v tom docela praxi a dá se to udělat pěkně.
celolak pak případně příští rok na konci a pak už vyjede jen výjimečně klempířovi pak nechám se vyřádit na některých místech na spodku, kde je to teda fakt akutní.
aktualizoval jsem fotoalbum, auto je poprvé pořádně umyté a kapotu jsem rozleštil. na zbytek se vrhnu jeden z dalších víkendů, bude to facha...
http://www.zonerama.com/Link/Album/148448" onclick="window.open(this.href);return false;
celolak pak případně příští rok na konci a pak už vyjede jen výjimečně klempířovi pak nechám se vyřádit na některých místech na spodku, kde je to teda fakt akutní.
aktualizoval jsem fotoalbum, auto je poprvé pořádně umyté a kapotu jsem rozleštil. na zbytek se vrhnu jeden z dalších víkendů, bude to facha...
http://www.zonerama.com/Link/Album/148448" onclick="window.open(this.href);return false;
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale