Ahoj,
mam rozebrany motor a chystam se na generalku a trochu naladit vykon tak jsem vas chtel poprosit o nejake tipy a rady ).
-zatim jsem si nechal odlehcit ojnice,kliku,setrvak
-vyvazovaky pujdou pryc
-hlava se necha taky trochu poupravit
kdyz zaslepujete vyvazovaky davate neco i do tech kanalku nebo tak nalisujete jen zaslepky?
kolik ten motor snese plnici tlak a jak oblbnout ridici jednotku?nebo kdo je schopny mi ji upravit?
Dekuji za vsechny rady
Kappa 2.0L 16VT
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Re: Kappa 2.0L 16VT
čau Kappu 2.0 16VT mam kupoval jsem již upravené a sestavené od kámoše a jelikož jsem truhlář tak za jeho asistence a rad si udělám třičtvrtě vecí ale na 100% tomu nerozumim
čip mam bitpower u kterého udávají hodnoty na 265ps a 395Nm,výfuková vačka z 2.0 16v,jiné větší turbo na mou kappu tehdy zbylo z volva 2.5td myslim ale jaký typ přesně nevim,celohliníkový velký ic myslím z renault master který na kappě sedí pěkně pod nárazník jak kdyby tam patřil,výfuk s jednim tlumičem z 60ky nerezu,přefuk přebytečných spalin mimo turbo i výfuk,jinou převodovku ale jakou to bych kecal a samozřejmě taky bez vyvažovací hřídele:)
a co se tlaku týče tak s mou kappou jezdíme dost nafoukaně
mam 1.6bar a jede to neskutečně s tim všim co jsem výše popsal,max rychlost sice tak 200km/h při 6000rpm víc netočim(kvuli té přeskládané převodovce) ale tich 200 je tam během chviličky a na letních 19kách si hvízdala na suchém asfaltu i za tři při došlápnutí plynu a na 15kách origo které mam ted 1,2,3, se na suchým asfaltu neudrží když chci a když jsem prase...
ovšem vybírá si to svou daň,už jsem kvuli tomu tlaku dělal 2krát těsnění pod hlavou,když je teplo je vše ok ale jak je zima tak se musim držet protože se vejde víc vzduchu a není tam tich 1.6 které ukazuje budík ale logicky víc...
čip mam bitpower u kterého udávají hodnoty na 265ps a 395Nm,výfuková vačka z 2.0 16v,jiné větší turbo na mou kappu tehdy zbylo z volva 2.5td myslim ale jaký typ přesně nevim,celohliníkový velký ic myslím z renault master který na kappě sedí pěkně pod nárazník jak kdyby tam patřil,výfuk s jednim tlumičem z 60ky nerezu,přefuk přebytečných spalin mimo turbo i výfuk,jinou převodovku ale jakou to bych kecal a samozřejmě taky bez vyvažovací hřídele:)
a co se tlaku týče tak s mou kappou jezdíme dost nafoukaně
mam 1.6bar a jede to neskutečně s tim všim co jsem výše popsal,max rychlost sice tak 200km/h při 6000rpm víc netočim(kvuli té přeskládané převodovce) ale tich 200 je tam během chviličky a na letních 19kách si hvízdala na suchém asfaltu i za tři při došlápnutí plynu a na 15kách origo které mam ted 1,2,3, se na suchým asfaltu neudrží když chci a když jsem prase...
ovšem vybírá si to svou daň,už jsem kvuli tomu tlaku dělal 2krát těsnění pod hlavou,když je teplo je vše ok ale jak je zima tak se musim držet protože se vejde víc vzduchu a není tam tich 1.6 které ukazuje budík ale logicky víc...
Naposledy upravil(a) 2016VT dne ned led 13, 2013 01:51, celkem upraveno 1 x.