Stránka 12 z 14

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: čtv kvě 15, 2014 12:16
od F@ster
Po delší době menší update.

- Díky Jirkovi mi už do auta neteče a zadní okno drží na svém místě
- Výfuk taky na místě, jen ten poslední díl vyměnit
- Dveře od kufru už mě nemlátí po hlavě
- Něco málo na elektrice taky opraveno

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: čtv kvě 15, 2014 17:53
od bras
tak skoro jako nové :twisted:

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: úte čer 10, 2014 16:59
od Jan 69
F@ster píše: EDIT: Tak záhada zadního okna rozřešena, ta svině se kompletně odlepila a drží jenom na stěrači...
tak jsem na tom úplně stejně :lol: ani to nevypadá že by to okno bylo měněný, prostě se asi někde vloudila chybička...

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: pát čer 13, 2014 15:44
od F@ster
Jan 69 píše:tak jsem na tom úplně stejně :lol: ani to nevypadá že by to okno bylo měněný, prostě se asi někde vloudila chybička...
Nepovídej, že bych fakt nebyl jedinej exot, kterýmu se prostě kompletně odlepilo okno? Já jsem na to koukal jako blázen, v životě se mi to na autě nestalo. :D

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: pát čer 13, 2014 19:13
od bras
není problém koupit pár tubiček lepidel na akvárko a heftnout zpět :D

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: úte črc 08, 2014 11:44
od F@ster
Nakonec se to vyřešilo u Jirky na servise, okno těsní a drží jako nikdy. nicméně začínám velmi reálně uvažovat o prodeji Kappy. Zjistil jsem, že to auto absolutně nepotřebuju, za posledního půl roku jsem s ní jel cca 3x a ještě jenom proto, že mě bylo líto, jak pořád stojí v garáži...

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: stř črc 09, 2014 21:51
od bras
nesmíš tolik jezdit na kole, z toho se pak moc hubne :D

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: ned srp 03, 2014 18:56
od F@ster
Po delší době jsem měl trochu času na údržbu, takže zas nějaký ten postup:

- Konečně jsem kompletně odrbal motor od bordelu (klasická oxidace všude možně i nemožně).
- Podařilo se mi najít tu povolenou sponu na hadici, díky který to lehce přisávalo vzduch.
- Postoupil jsem v problému nefungujícího centrálu. Jednak jsem zacvakl vypadnutý vodič od jednotky
a po dalším bádání jsem zjistil, že zámek v PZ dveřích je kaput. Čili kdyby někdo věděl, viz. toto téma...

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: pon srp 18, 2014 16:19
od F@ster
Tenhle víkend byl ve znamení práce na autě. Takže se podařilo vyřešit nefunkční centrál (respektive mě to čeká ještě u předních dveří spolujezdce, ale tam to zlobí jen občas a čekám na další dodávku motorků)...

Dotaz pokládán zde: forum/viewtopic.php?f=7&t=216352&start=15#p276560" onclick="window.open(this.href);return false;
Řešení tady: forum/viewtopic.php?f=17&t=102576" onclick="window.open(this.href);return false;

Všechny budoucí repasovatele zámků bych rád upozornil na fakt, že celý mechanismus uvnitř zámku je z hodně měkkého materiálu a bude velmi pravděpodobně ohnutý - vlastní zkušenost a zbytečná (opakovaná) demontáž z auta. A chce to docela nervy, není to úplně sranda...

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: pon zář 08, 2014 15:22
od F@ster
Posledních cca 14 dnů jsem řešil menší problémy s motorem, Kappě se chvilkama moc nechtělo za plynem, měla tendence zdechat při rozjezdu, podřazování
a celkově jí razantnější změny otáček nějak nesedly. Prostě a jednoduše se chovala dost podivně a už mě to moc nebavilo. Nakonec to byla docela prkotina.

1) Oprava netěsnících hadic kolem motoru. Hlavně té, která je držákem chycená k vrchu, potvora se uklepala, spona povolila a sálo to vzduch
2) Oprava netěsnící hadice do chladiče + výměna chladiva (vhodné i pro motory s ALU hlavou + ochrana proti korozi a nějakej "mazací bordel")

O víkendu jsme to byl cvičně projet a pohodička.



PS: Ještě stále mě čekají dva motorky zámků centrálu (hlavně ten u řidiče je v háji), ale víkend jsem raději věnoval focení, kamarádce, lesům, skoro-manželce, pesanům a houbaření. :)

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: pon zář 08, 2014 22:23
od bras
tak videjko na Kilianský pěkný, až romantický, akorát nesmí moc pršet :D

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: úte zář 09, 2014 06:53
od Richie 10
Ja porad cekal nejakou roštovačku :)

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: úte zář 09, 2014 08:34
od F@ster
bras píše:tak videjko na Kilianský pěkný, až romantický, akorát nesmí moc pršet :D
Je tam krásně, to okolí je prostě super. A barák vydržel ty loňský povodně bez ztráty kytičky, takže pohoda... :)
Richie 10 píše:Ja porad cekal nejakou roštovačku :)
Nějak nebyl důvod, ale někde kolem 2:10 je tam při tom předjíždění na tacho něco přes 140km/h...

Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: ned bře 01, 2015 13:03
od F@ster
Alespoň jedna dobrá věc v té hromadě špatných... Prvních 34km v letošním roce, leccos se bude muset ještě dodělat, ale zase žije, mrcha jedna italská...


Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999

Napsal: čtv bře 19, 2015 19:09
od F@ster
Vážení a milí uživatelé, tímto bych prosil minutu ticha za zesnulou Kappu...
Dnes na dílně diagnostikována ulomená svíčka, která spadla do válce a ten poškodila. Vzhledem k tomu, že na tomto autě
už jedna GO motoru proběhla, odmítám dělat další a nabízím auto k prodeji "na díly nebo na opravu". Inzerát najdete i zde
v sekci "Prodej". Ale skoro každý tuto Kappu zná...

Odkaz: forum/viewtopic.php?f=9&t=241288" onclick="window.open(this.href);return false;

Informace, které dám teď z hlavy:
- rok 1999
- MĚNĚNÉ NIVOMATy
- Turbo silnější/odolnější, mechanická regulace
- po GO najeto asi 7 000km, pak to stálo a chvíli po znovuoživení se ulomila ta svíčka
- 17ti palcová litá kola + podložky
- EKO se platilo
- Není to tak dlouho, co se dělala STK

CENA: nabídněte, nemám možnost to rozebrat, takže jedině vcelku...