- Díky Jirkovi mi už do auta neteče a zadní okno drží na svém místě
- Výfuk taky na místě, jen ten poslední díl vyměnit
- Dveře od kufru už mě nemlátí po hlavě
- Něco málo na elektrice taky opraveno
Jan 69 píše:tak jsem na tom úplně stejně ani to nevypadá že by to okno bylo měněný, prostě se asi někde vloudila chybička...
Nepovídej, že bych fakt nebyl jedinej exot, kterýmu se prostě kompletně odlepilo okno? Já jsem na to koukal jako blázen, v životě se mi to na autě nestalo.
Nakonec se to vyřešilo u Jirky na servise, okno těsní a drží jako nikdy. nicméně začínám velmi reálně uvažovat o prodeji Kappy. Zjistil jsem, že to auto absolutně nepotřebuju, za posledního půl roku jsem s ní jel cca 3x a ještě jenom proto, že mě bylo líto, jak pořád stojí v garáži...
Po delší době jsem měl trochu času na údržbu, takže zas nějaký ten postup:
- Konečně jsem kompletně odrbal motor od bordelu (klasická oxidace všude možně i nemožně).
- Podařilo se mi najít tu povolenou sponu na hadici, díky který to lehce přisávalo vzduch.
- Postoupil jsem v problému nefungujícího centrálu. Jednak jsem zacvakl vypadnutý vodič od jednotky
a po dalším bádání jsem zjistil, že zámek v PZ dveřích je kaput. Čili kdyby někdo věděl, viz. toto téma...
Tenhle víkend byl ve znamení práce na autě. Takže se podařilo vyřešit nefunkční centrál (respektive mě to čeká ještě u předních dveří spolujezdce, ale tam to zlobí jen občas a čekám na další dodávku motorků)...
Všechny budoucí repasovatele zámků bych rád upozornil na fakt, že celý mechanismus uvnitř zámku je z hodně měkkého materiálu a bude velmi pravděpodobně ohnutý - vlastní zkušenost a zbytečná (opakovaná) demontáž z auta. A chce to docela nervy, není to úplně sranda...
Posledních cca 14 dnů jsem řešil menší problémy s motorem, Kappě se chvilkama moc nechtělo za plynem, měla tendence zdechat při rozjezdu, podřazování
a celkově jí razantnější změny otáček nějak nesedly. Prostě a jednoduše se chovala dost podivně a už mě to moc nebavilo. Nakonec to byla docela prkotina.
1) Oprava netěsnících hadic kolem motoru. Hlavně té, která je držákem chycená k vrchu, potvora se uklepala, spona povolila a sálo to vzduch
2) Oprava netěsnící hadice do chladiče + výměna chladiva (vhodné i pro motory s ALU hlavou + ochrana proti korozi a nějakej "mazací bordel")
O víkendu jsme to byl cvičně projet a pohodička.
PS: Ještě stále mě čekají dva motorky zámků centrálu (hlavně ten u řidiče je v háji), ale víkend jsem raději věnoval focení, kamarádce, lesům, skoro-manželce, pesanům a houbaření.
Alespoň jedna dobrá věc v té hromadě špatných... Prvních 34km v letošním roce, leccos se bude muset ještě dodělat, ale zase žije, mrcha jedna italská...
Vážení a milí uživatelé, tímto bych prosil minutu ticha za zesnulou Kappu...
Dnes na dílně diagnostikována ulomená svíčka, která spadla do válce a ten poškodila. Vzhledem k tomu, že na tomto autě
už jedna GO motoru proběhla, odmítám dělat další a nabízím auto k prodeji "na díly nebo na opravu". Inzerát najdete i zde
v sekci "Prodej". Ale skoro každý tuto Kappu zná...
Informace, které dám teď z hlavy:
- rok 1999
- MĚNĚNÉ NIVOMATy
- Turbo silnější/odolnější, mechanická regulace
- po GO najeto asi 7 000km, pak to stálo a chvíli po znovuoživení se ulomila ta svíčka
- 17ti palcová litá kola + podložky
- EKO se platilo
- Není to tak dlouho, co se dělala STK
CENA: nabídněte, nemám možnost to rozebrat, takže jedině vcelku...