Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Zatím to vypadá, že odešlo turbo (už zase...), ale ještě jsme to nerozhodili, takže je klidně možný, že je toho víc... Každopádně GO je na spadnutí...
Co se týče fotek, nějak teď nestíhám, ještě nemám hotové ani ty původní... Ale budu se do toho muset už pořádně opřít
Co se týče fotek, nějak teď nestíhám, ještě nemám hotové ani ty původní... Ale budu se do toho muset už pořádně opřít
- Michal 236
- Administrator
- Příspěvky: 1603
- Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
- Bydliště: kolem Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
To je divny. Turbina je tan fungl nova Garret zhruba rok a najelo se na ni ta 10k km, vic ne.
Mela by byt v zaruce, takze kdyztak budeme resit s prodejcem turbiny.
Mela by byt v zaruce, takze kdyztak budeme resit s prodejcem turbiny.
Předseda Lanciaklub.cz
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Uvidíme, ale podle příznaků to nejspíš bude ona... Začala bejt slyšet mnohem víc a za autem je pod plynem klidně 100metrovej neprostupnej oblak dýmu (bez legrace, za to by se nestyděl ani James Bond )...
Ale klidně to tam může lítat odjinud, musíme to rozebrat, ale to chce čas a nějakou tu kačku...
Ale klidně to tam může lítat odjinud, musíme to rozebrat, ale to chce čas a nějakou tu kačku...
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Nieje to síce diesel, ale nemôž to spôsobovať váha vzduchu?
Lancia Lybra SW executive 2.4JTD 110kW 2002
Lancia Lybra SW lx 2.4JTD 103kW 2000
ex. AR 156 2.4JTD 100kW
ex. 2x Lybra SW 2.4JTD 99KW a 110kW
ex. 3x Delta 1.9TD 66kW
ex. Marea Weekend 1.6 16V
Lancia Lybra SW lx 2.4JTD 103kW 2000
ex. AR 156 2.4JTD 100kW
ex. 2x Lybra SW 2.4JTD 99KW a 110kW
ex. 3x Delta 1.9TD 66kW
ex. Marea Weekend 1.6 16V
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Dým je klasickej "oleják", takže spíš ne, ale to se ukáže až to rozhodímebugi píše:Nieje to síce diesel, ale nemôž to spôsobovať váha vzduchu?
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Dneska se u mě na firmě stavoval dvorní mechanik, chvíli jsme na to čučeli a diagnoza je jasná...
IC je plnej oleje, turbo s velkou prvděpodobností KO a motor ve stavu neznámém... Bude se kuchat ve velkým...
IC je plnej oleje, turbo s velkou prvděpodobností KO a motor ve stavu neznámém... Bude se kuchat ve velkým...
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Tak po dlouhé době tu máme UPDATE, chtělo to spoustu přemýšlení a možná i trochu odhodlání... Nicméně jsem se rozhodl, že se toho auta
tak lehce nevzdám a včera jsme ho odtáhli na dílnu. Plán je jasný, na motoru se musí udělat komplet GO a turbo se musí vyreklamovat..
Zatím fotka té mrtvolky, která za to všechno může:
tak lehce nevzdám a včera jsme ho odtáhli na dílnu. Plán je jasný, na motoru se musí udělat komplet GO a turbo se musí vyreklamovat..
Zatím fotka té mrtvolky, která za to všechno může:
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
čus,
hned bych neházel flintu žita, co když je špatné jen turbo? pak bys nemusel rozdělávat motor,
něco podobného jsem měl kdysi na t.i.e. cromě a repas turba, respektive jen výměna těsnících kroužku v něm mi závadu odstranila.
možná by stačilo k prověření stavu motoru změřit tlak oleje - mazání po nastartování a při vyšších otáčkách ?.
hned bych neházel flintu žita, co když je špatné jen turbo? pak bys nemusel rozdělávat motor,
něco podobného jsem měl kdysi na t.i.e. cromě a repas turba, respektive jen výměna těsnících kroužku v něm mi závadu odstranila.
možná by stačilo k prověření stavu motoru změřit tlak oleje - mazání po nastartování a při vyšších otáčkách ?.
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Ahoj, nic nikam neházím. S touhle investicí jsem počítal, jen ne tak brzy... Každopádně, motor žere olej už od doby co ho koupil Michal236 (původně jiné, origo turbo), navíc už leckde teče... GO se dělá protože už je to jednou rozhozený a nepojízdný... Michalovi za dobu co to auto měl odešla turbína (jeho úpravy motoru zvyšující výkon to prostě neustálo) a tak se před cca rokem dala fungl nová, ta opět nevydržela a po roce je zase KO - má vůli. Hold i takové věci se dějí....
Každopádně plán je jasný, motor už je ve fázi rozebírání a turbo se musí vyreklamovat...
PS: Tlak oleje nezměříme ani kdyby jsme chtěli, každé nastartování by bylo krapet sázkou do loterie, IC je plnej oleje a lítá to tam jako divé - velký nebezpečí přetočení motoru...
Každopádně plán je jasný, motor už je ve fázi rozebírání a turbo se musí vyreklamovat...
PS: Tlak oleje nezměříme ani kdyby jsme chtěli, každé nastartování by bylo krapet sázkou do loterie, IC je plnej oleje a lítá to tam jako divé - velký nebezpečí přetočení motoru...
Naposledy upravil(a) F@ster dne úte črc 03, 2012 18:59, celkem upraveno 2 x.
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
aha,
tak toto " (jeho úpravy motoru zvyšující výkon to prostě neustálo)"
již mnohé vysvětluje.
tak toto " (jeho úpravy motoru zvyšující výkon to prostě neustálo)"
již mnohé vysvětluje.
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Njn, zasekl se Blow Off ventil a bylo po legraci... Ale jak říkám, s tím se počítalo, jen to přišlo dřív než jsem čekal...
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
ten skřípnutej odvod oleje bych viděl jako hlavní problém...o kterým bych se při reklamaci turba moc nezmiňoval
každopádně přeju hodně štěstí a pevný nervy!
každopádně přeju hodně štěstí a pevný nervy!
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
To je nějaký divný. Já pamatuju když tu Michal 236 tenkrát Kappu prodával a o tom, že už od koupě mu žere olej se nezmínil. Asi férový jednání
Motor klidně nastartuj, odpoj váhu vzduchu a sání tesně před klapkou, mimochodem tohle není diesel, tak se nemuší bát přetočení motoru v důsledku oleje v sání. Seknul se Blow off ventil? Tohle vubec nechápu, jak může seklý BOV způsobit to co se stalo. Moje 20vt jezdila kdysi s origo turbem nastaveným aby tlačilo co to dalo a naprosto v pohodě. Ještě jsem ho pak po upgradu za větší prodal, protož nemlo vůle ani nekouřilo.
Motor klidně nastartuj, odpoj váhu vzduchu a sání tesně před klapkou, mimochodem tohle není diesel, tak se nemuší bát přetočení motoru v důsledku oleje v sání. Seknul se Blow off ventil? Tohle vubec nechápu, jak může seklý BOV způsobit to co se stalo. Moje 20vt jezdila kdysi s origo turbem nastaveným aby tlačilo co to dalo a naprosto v pohodě. Ještě jsem ho pak po upgradu za větší prodal, protož nemlo vůle ani nekouřilo.
Octavia 1.9 tdi 81kw
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Hej, hej, hej, přibrzdi! Michal nikdy netvrdil, že je to auto bez chyb a o tom, že žere olej, mluvil od samého začátku. Máme to podchycené i ve smlouvě a s tím jsem to auto kupoval.Petr 365 píše:Asi férový jednání
Motor už nenatočím, neb už není v celku, když se do něčeho pustíme, musí to odsejpat . Nebudu to tu zbytečně rozepisovat, každopádně původní turbína byla vyhnaná na naprostý maximum, plus se na ní dal BOV, ten se sekl, šel tam maximální tlak a podle toho to dopadlo. Tahle mrtvola jezdila na sérii bez jakýchkoliv úprav a dopadlo to její smrtí.
Každopádně GO toho motoru nemá s touhle turbínou NIC SPOLEČNÝHO, ale když už turbína zdechla a auto nejezdilo, rozhodl jsem se to vzít pěkně od podlahy a udělat z Kappy zase perfektně fungující hračku.
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Vzhledem k tomu, že mám auto stále ve stavu "motor se válí po celý dílně", pořídil jsem si novou hračku, jede to jak ďas, jen toho místa v interiéru je pomálu...
PS: Se tříčlánkovou baterií atakuje hranici 80-100 km/h (musím odzkoušet v Klatovech)...
PS: Se tříčlánkovou baterií atakuje hranici 80-100 km/h (musím odzkoušet v Klatovech)...