Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Po delší době menší update.
- Díky Jirkovi mi už do auta neteče a zadní okno drží na svém místě
- Výfuk taky na místě, jen ten poslední díl vyměnit
- Dveře od kufru už mě nemlátí po hlavě
- Něco málo na elektrice taky opraveno
- Díky Jirkovi mi už do auta neteče a zadní okno drží na svém místě
- Výfuk taky na místě, jen ten poslední díl vyměnit
- Dveře od kufru už mě nemlátí po hlavě
- Něco málo na elektrice taky opraveno
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
tak skoro jako nové
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
tak jsem na tom úplně stejně ani to nevypadá že by to okno bylo měněný, prostě se asi někde vloudila chybička...F@ster píše: EDIT: Tak záhada zadního okna rozřešena, ta svině se kompletně odlepila a drží jenom na stěrači...
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Nepovídej, že bych fakt nebyl jedinej exot, kterýmu se prostě kompletně odlepilo okno? Já jsem na to koukal jako blázen, v životě se mi to na autě nestalo.Jan 69 píše:tak jsem na tom úplně stejně ani to nevypadá že by to okno bylo měněný, prostě se asi někde vloudila chybička...
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
není problém koupit pár tubiček lepidel na akvárko a heftnout zpět
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Nakonec se to vyřešilo u Jirky na servise, okno těsní a drží jako nikdy. nicméně začínám velmi reálně uvažovat o prodeji Kappy. Zjistil jsem, že to auto absolutně nepotřebuju, za posledního půl roku jsem s ní jel cca 3x a ještě jenom proto, že mě bylo líto, jak pořád stojí v garáži...
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
nesmíš tolik jezdit na kole, z toho se pak moc hubne
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Po delší době jsem měl trochu času na údržbu, takže zas nějaký ten postup:
- Konečně jsem kompletně odrbal motor od bordelu (klasická oxidace všude možně i nemožně).
- Podařilo se mi najít tu povolenou sponu na hadici, díky který to lehce přisávalo vzduch.
- Postoupil jsem v problému nefungujícího centrálu. Jednak jsem zacvakl vypadnutý vodič od jednotky
a po dalším bádání jsem zjistil, že zámek v PZ dveřích je kaput. Čili kdyby někdo věděl, viz. toto téma...
- Konečně jsem kompletně odrbal motor od bordelu (klasická oxidace všude možně i nemožně).
- Podařilo se mi najít tu povolenou sponu na hadici, díky který to lehce přisávalo vzduch.
- Postoupil jsem v problému nefungujícího centrálu. Jednak jsem zacvakl vypadnutý vodič od jednotky
a po dalším bádání jsem zjistil, že zámek v PZ dveřích je kaput. Čili kdyby někdo věděl, viz. toto téma...
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Tenhle víkend byl ve znamení práce na autě. Takže se podařilo vyřešit nefunkční centrál (respektive mě to čeká ještě u předních dveří spolujezdce, ale tam to zlobí jen občas a čekám na další dodávku motorků)...
Dotaz pokládán zde: forum/viewtopic.php?f=7&t=216352&start=15#p276560" onclick="window.open(this.href);return false;
Řešení tady: forum/viewtopic.php?f=17&t=102576" onclick="window.open(this.href);return false;
Všechny budoucí repasovatele zámků bych rád upozornil na fakt, že celý mechanismus uvnitř zámku je z hodně měkkého materiálu a bude velmi pravděpodobně ohnutý - vlastní zkušenost a zbytečná (opakovaná) demontáž z auta. A chce to docela nervy, není to úplně sranda...
Dotaz pokládán zde: forum/viewtopic.php?f=7&t=216352&start=15#p276560" onclick="window.open(this.href);return false;
Řešení tady: forum/viewtopic.php?f=17&t=102576" onclick="window.open(this.href);return false;
Všechny budoucí repasovatele zámků bych rád upozornil na fakt, že celý mechanismus uvnitř zámku je z hodně měkkého materiálu a bude velmi pravděpodobně ohnutý - vlastní zkušenost a zbytečná (opakovaná) demontáž z auta. A chce to docela nervy, není to úplně sranda...
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Posledních cca 14 dnů jsem řešil menší problémy s motorem, Kappě se chvilkama moc nechtělo za plynem, měla tendence zdechat při rozjezdu, podřazování
a celkově jí razantnější změny otáček nějak nesedly. Prostě a jednoduše se chovala dost podivně a už mě to moc nebavilo. Nakonec to byla docela prkotina.
1) Oprava netěsnících hadic kolem motoru. Hlavně té, která je držákem chycená k vrchu, potvora se uklepala, spona povolila a sálo to vzduch
2) Oprava netěsnící hadice do chladiče + výměna chladiva (vhodné i pro motory s ALU hlavou + ochrana proti korozi a nějakej "mazací bordel")
O víkendu jsme to byl cvičně projet a pohodička.
PS: Ještě stále mě čekají dva motorky zámků centrálu (hlavně ten u řidiče je v háji), ale víkend jsem raději věnoval focení, kamarádce, lesům, skoro-manželce, pesanům a houbaření.
a celkově jí razantnější změny otáček nějak nesedly. Prostě a jednoduše se chovala dost podivně a už mě to moc nebavilo. Nakonec to byla docela prkotina.
1) Oprava netěsnících hadic kolem motoru. Hlavně té, která je držákem chycená k vrchu, potvora se uklepala, spona povolila a sálo to vzduch
2) Oprava netěsnící hadice do chladiče + výměna chladiva (vhodné i pro motory s ALU hlavou + ochrana proti korozi a nějakej "mazací bordel")
O víkendu jsme to byl cvičně projet a pohodička.
PS: Ještě stále mě čekají dva motorky zámků centrálu (hlavně ten u řidiče je v háji), ale víkend jsem raději věnoval focení, kamarádce, lesům, skoro-manželce, pesanům a houbaření.
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
tak videjko na Kilianský pěkný, až romantický, akorát nesmí moc pršet
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Ja porad cekal nejakou roštovačku
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Je tam krásně, to okolí je prostě super. A barák vydržel ty loňský povodně bez ztráty kytičky, takže pohoda...bras píše:tak videjko na Kilianský pěkný, až romantický, akorát nesmí moc pršet
Nějak nebyl důvod, ale někde kolem 2:10 je tam při tom předjíždění na tacho něco přes 140km/h...Richie 10 píše:Ja porad cekal nejakou roštovačku
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Alespoň jedna dobrá věc v té hromadě špatných... Prvních 34km v letošním roce, leccos se bude muset ještě dodělat, ale zase žije, mrcha jedna italská...
Naposledy upravil(a) F@ster dne čtv bře 19, 2015 19:09, celkem upraveno 1 x.
- F@ster
- Příspěvky: 517
- Registrován: ned bře 07, 2010 20:39
- Bydliště: Praha - Holešovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Kappa SW 2.0T 20v 1998ccm/220HP/309Nm, 1999
Vážení a milí uživatelé, tímto bych prosil minutu ticha za zesnulou Kappu...
Dnes na dílně diagnostikována ulomená svíčka, která spadla do válce a ten poškodila. Vzhledem k tomu, že na tomto autě
už jedna GO motoru proběhla, odmítám dělat další a nabízím auto k prodeji "na díly nebo na opravu". Inzerát najdete i zde
v sekci "Prodej". Ale skoro každý tuto Kappu zná...
Odkaz: forum/viewtopic.php?f=9&t=241288" onclick="window.open(this.href);return false;
Informace, které dám teď z hlavy:
- rok 1999
- MĚNĚNÉ NIVOMATy
- Turbo silnější/odolnější, mechanická regulace
- po GO najeto asi 7 000km, pak to stálo a chvíli po znovuoživení se ulomila ta svíčka
- 17ti palcová litá kola + podložky
- EKO se platilo
- Není to tak dlouho, co se dělala STK
CENA: nabídněte, nemám možnost to rozebrat, takže jedině vcelku...
Dnes na dílně diagnostikována ulomená svíčka, která spadla do válce a ten poškodila. Vzhledem k tomu, že na tomto autě
už jedna GO motoru proběhla, odmítám dělat další a nabízím auto k prodeji "na díly nebo na opravu". Inzerát najdete i zde
v sekci "Prodej". Ale skoro každý tuto Kappu zná...
Odkaz: forum/viewtopic.php?f=9&t=241288" onclick="window.open(this.href);return false;
Informace, které dám teď z hlavy:
- rok 1999
- MĚNĚNÉ NIVOMATy
- Turbo silnější/odolnější, mechanická regulace
- po GO najeto asi 7 000km, pak to stálo a chvíli po znovuoživení se ulomila ta svíčka
- 17ti palcová litá kola + podložky
- EKO se platilo
- Není to tak dlouho, co se dělala STK
CENA: nabídněte, nemám možnost to rozebrat, takže jedině vcelku...