ÚVMV 1100GT

Sekce, kde můžete všem ukázat, na čem děláte. Co opravujete a co máte v garáži.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Míla 185
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 415
Registrován: pon led 08, 2007 22:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ÚVMV 1100GT

#31 Příspěvek od Míla 185 »

Thema je moc mladá :)
Lancia Thema 8.32
Lancia Delta Integrale 8V
Lancia Beta Trevi 2.0 Volumex
Lancia Beta Trevi 2.0 Automat
ÚVMV GT

Uživatelský avatar
Krwel 146
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1983
Registrován: pon zář 18, 2006 20:53
Bydliště: V lese hnedka u Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: ÚVMV 1100GT

#32 Příspěvek od Krwel 146 »

To jí časem přejde
Lancia Kappa 2.4 JTD SW "Parníček"
Lancia Dedra 2000 Turbo Egoistka

Uživatelský avatar
KUZMA 663
Administrator
Administrator
Příspěvky: 396
Registrován: pát led 08, 2010 22:31
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

Re: ÚVMV 1100GT

#33 Příspěvek od KUZMA 663 »

Velká gratulace. =D>
Lybra 2,4 JTD SW,Executive,modrá

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

Re: ÚVMV 1100GT

#34 Příspěvek od Vítek 4 »

MIla byl odhalen,jak zkousi svoji Betu Trevi :lol:

http://www.imcdb.org/vehicle_640545-Lan ... -1980.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 444
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ÚVMV 1100GT

#35 Příspěvek od Roman 9 »

a už je ve světě http://www.autorevue.cz/skoro-po-padesa ... skeho-kupe" onclick="window.open(this.href);return false;
=D> :rally: :rally:

Uživatelský avatar
Pavel 104
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3722
Registrován: stř bře 01, 2006 09:55
Bydliště: Praha 3

Re: ÚVMV 1100GT

#36 Příspěvek od Pavel 104 »

Takže napodzim na letišti? =D>
Samo že na čumendu. =D>
Dedra SW 1.8VVT '97 třetí "Vinčenzovka" pro radost
Obrázek Když už je ten benzín řídkej, tak ať do motoru neteče zbytečně. :rally:
Lybra 2.0 VIS '99 čtvrtá na nákupy
T5 '12 v práci

Uživatelský avatar
Lubos 42
Příspěvky: 4536
Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
Bydliště: Nový Jičín
Kontaktovat uživatele:

Re: ÚVMV 1100GT

#37 Příspěvek od Lubos 42 »

Gratuluji k ukončení velmi náročné etapy výroby moc pěkného kusu auta, ať dlouho jezdí a reprezentuje =D>
integrale
aktualně AR 159 SW

Uživatelský avatar
Jirka 85
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1011
Registrován: pon led 16, 2006 23:50
Bydliště: Louňovice 739404942

Re: ÚVMV 1100GT

#38 Příspěvek od Jirka 85 »

Nádherná prácička :)
DELTA III T-Jet 110KW r.09
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942

Uživatelský avatar
Míla 185
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 415
Registrován: pon led 08, 2007 22:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ÚVMV 1100GT

#39 Příspěvek od Míla 185 »

Díky za všechny Vaše gratulace. Upřímně jsem rád, že jsme to dílko po šesti letech práce dodělali. Nyní po několikaměsíčním ladění je už s autíčkem docela zajímavé svezení. Má spíše takový italský charakter dole to moc nejede a začíná se probouzet na cca 3500 otáčkách. Jak chytne dech, tak jede "rychle a zběsile". Zatím točíme do 7000, ale měla by tam být, podle historických podkladů, ještě třítisícová rezerva. Nejsem si ale jistý zda to někdy zkusíme :-)
Lancia Thema 8.32
Lancia Delta Integrale 8V
Lancia Beta Trevi 2.0 Volumex
Lancia Beta Trevi 2.0 Automat
ÚVMV GT

Uživatelský avatar
Roman 9
Příspěvky: 444
Registrován: pát bře 25, 2005 22:11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: ÚVMV 1100GT

#40 Příspěvek od Roman 9 »

Míla 185 píše:Díky za všechny Vaše gratulace. Upřímně jsem rád, že jsme to dílko po šesti letech práce dodělali. Nyní po několikaměsíčním ladění je už s autíčkem docela zajímavé svezení. Má spíše takový italský charakter dole to moc nejede a začíná se probouzet na cca 3500 otáčkách. Jak chytne dech, tak jede "rychle a zběsile". Zatím točíme do 7000, ale měla by tam být, podle historických podkladů, ještě třítisícová rezerva. Nejsem si ale jistý zda to někdy zkusíme :-)
vofafrně ,nejsou díly [-X :s-l:

Odpovědět