Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
... tak přátelé, snad i jako nečlen můžu zařadit svojí trošku do mlýna projektů a začnu hned z vesela průserem, který se mi před chvílí stal v dílně (vrátil jsem se asi 02:30 a ještě mi to nedalo nepodívat se na fotky a aspoň s něčím z dnešní činnosti se nepodělit) ... prostě mi vypadl z auta motor
(obrázek je větší a měl by se hýbat, prosím o trpělivost)
... takže takhle začínají moje slasti a strasti s italkou do něčeho podobného se pouštím poprvé, ale věřím, že mj. i s Vaší dopomocí se dopracuju ke zdárnému výsledku, takže ti se silnějšími povahami se obrňte trpělivostí a pochopením no a slabší povahy se tématu asi raději vyhnou
(obrázek je větší a měl by se hýbat, prosím o trpělivost)
... takže takhle začínají moje slasti a strasti s italkou do něčeho podobného se pouštím poprvé, ale věřím, že mj. i s Vaší dopomocí se dopracuju ke zdárnému výsledku, takže ti se silnějšími povahami se obrňte trpělivostí a pochopením no a slabší povahy se tématu asi raději vyhnou
Naposledy upravil(a) Simmy dne sob srp 21, 2010 21:33, celkem upraveno 2 x.
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - propadlý motor
co s tím vymýšlíš?
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - propadlý motor
ále nakupilo se mi plno takový menších opraviček, špatně dostupných servisních úkonů a především přetěsnění, tak jsem si řekl, že ho vytáhnu ven, poprvé v životě si poskládám motor, udělám z toho trochu leštěnku a dám ho do TOP technického stavu (nechci to nazývat GO, protože to je takový ten dosti ošemetný výraz, ale trošku by se to k němu mělo blížit), komplet to přetěsnit, pujde komplet udělat hlava, chci nechat vyvážit kliku, zkontrolovat šály a válce (to je to, co by případnému komplet GO chybělo, pokud nebude nic špatně, nerad bych na to sahal honovačkou nebo bruskou) ... no a dále jsme při demontáži zjistili plno dalších závad, jako urvany silentblok motoru, nepochopitelně urvaný držák serva na nápravnici, před třema lety prasácky udělané rozvody (udělali mi rozvody s variabilním časováním, pak ukážu foto, neskutečné) a tak dále
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - propadlý motor
držím palce přesně tohle mám už za sebou s themou ale bohužel to nakonec moc nedopadlo doufám že tobě se to povede líp každopádně silentblok motoru i držák serva mám kdybys potřeboval
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - propadlý motor
nestraš, aby se historie neopakovala díky za nabídku
jinak tady ukázka mojeho proměnného časování ventilů a to jsou rozvody dělané tak před třema lety a je na nich najeto asi 25.oookm, pro mě o důvod víc nevěřit servisům
kdo maže, ten jede, tak asi tak
srábek silentblok to psychicky nevydržel (ale to už asi dávno soudě dle kaluže) a ta rezavá kaluž v něm taky hovoří za sebe
jinak tady ukázka mojeho proměnného časování ventilů a to jsou rozvody dělané tak před třema lety a je na nich najeto asi 25.oookm, pro mě o důvod víc nevěřit servisům
kdo maže, ten jede, tak asi tak
srábek silentblok to psychicky nevydržel (ale to už asi dávno soudě dle kaluže) a ta rezavá kaluž v něm taky hovoří za sebe
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - propadlý motor
k silentblokům :
pokud je necháš takto vyluhovat v oleji,tak se nediv ,že nevydrží, měl by být v suchu,
a k rozvodů: ,ty máš asi jen málo napnutý řemen,
tyto věci si kontroluji prakticky ihned po koupi ojetiny a případně ihned opravuji , šetřím tak svou kapsu,
se nediv ,že ti motor vyskočil sám , nemohl v tom olejovém zábalu dýchat , já bych prostě nevydržel se při každém otevření kapoty dívat na tak za ... .ý motor , to máš docela dobrý nervy
to tě teda nectí
pokud je necháš takto vyluhovat v oleji,tak se nediv ,že nevydrží, měl by být v suchu,
a k rozvodů: ,ty máš asi jen málo napnutý řemen,
tyto věci si kontroluji prakticky ihned po koupi ojetiny a případně ihned opravuji , šetřím tak svou kapsu,
se nediv ,že ti motor vyskočil sám , nemohl v tom olejovém zábalu dýchat , já bych prostě nevydržel se při každém otevření kapoty dívat na tak za ... .ý motor , to máš docela dobrý nervy
to tě teda nectí
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - propadlý motor
No jo ale až to všechno umeje bude to jak nový.......taková olejová konzervace nobras píše:k silentblokům :
pokud je necháš takto vyluhovat v oleji,tak se nediv ,že nevydrží, měl by být v suchu,
a k rozvodů: ,ty máš asi jen málo napnutý řemen,
tyto věci si kontroluji prakticky ihned po koupi ojetiny a případně ihned opravuji , šetřím tak svou kapsu,
se nediv ,že ti motor vyskočil sám , nemohl v tom olejovém zábalu dýchat , já bych prostě nevydržel se při každém otevření kapoty dívat na tak za ... .ý motor , to máš docela dobrý nervy
to tě teda nectí
No a ty přední podběhy mě nějak nápadně připomínají kappu...
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
bras: je mi jasné, že olej těm silentblokům nesvědčí, ale v tom silentbloku už byla voda, nebyl to jen olej, nicméně to není zdůvodnění, ten olej tam prostě být nemá no ... že mám málo napnutý řemen jsem si všiml o to horší to je, že před zhruba 3 lety se nechávaly rozvody měnit, to, že v servisu neumí rozvody našponovat mě opravdu nenapadlo ani ve snu takže nutnost kontroly by teoreticky měla odpadat
jinak ten nadpis byla jen taková recesička k tomu, že sme vyndaval motor, jinak až tak sám nevyskočil já ty nervy taky moc neměl, ale co jsem měl dělat? servis bych v takovém rozsahu zaprvé nezaplatil, zadruhé jim nevěřím a zatřetí už vidím jak servisákům vysvětluju, že chci všechno original stav, že chci vše jrásně umýt, vyčistit případně ponatírat ... nebo myslíš, že by mi tohle někdo udělal? A já sám zaprvé nemám dílnu, pač sem paneláková krysa a zadruhé mě víc trápia škola, amturita a podobné záležitosti, takže jsem raději šetřil, plánoval, špekuloval, domlouval a teď dělám to, co dělám, takže jestli mě něco ctí nebo nectí hold musí jít stranou
onko.: no srandičky srandičky ale věř nebo ne, pod tím nánosem oleje je vážně všechno užasně zakonzervované, třeba dneska jsem jen tak ze srandy očistil napínák klimakompresoru a nekecám, ten byl uplně jak nový, ještě na něm byl netknutý chromátovaný povlak lak nápravnice je taky jako nový
v čem ti ty podběhy připomínají kappu?
no jinak hlavním zdrojem úniku oleje je těsnění pod hlavou, nechápu jak je to možné, ale odtama jde největší bordel, no a přikrmovalo to ještě těsnění víka ventilů a potom taky hlavně místo kde je blok rozdělený u kliky a dost ještě v místě ozubeného rozvodu k čerpadlu, večer ještě asi přihodím pár nějakých fotek, hlavně ze dneška
jinak ten nadpis byla jen taková recesička k tomu, že sme vyndaval motor, jinak až tak sám nevyskočil já ty nervy taky moc neměl, ale co jsem měl dělat? servis bych v takovém rozsahu zaprvé nezaplatil, zadruhé jim nevěřím a zatřetí už vidím jak servisákům vysvětluju, že chci všechno original stav, že chci vše jrásně umýt, vyčistit případně ponatírat ... nebo myslíš, že by mi tohle někdo udělal? A já sám zaprvé nemám dílnu, pač sem paneláková krysa a zadruhé mě víc trápia škola, amturita a podobné záležitosti, takže jsem raději šetřil, plánoval, špekuloval, domlouval a teď dělám to, co dělám, takže jestli mě něco ctí nebo nectí hold musí jít stranou
onko.: no srandičky srandičky ale věř nebo ne, pod tím nánosem oleje je vážně všechno užasně zakonzervované, třeba dneska jsem jen tak ze srandy očistil napínák klimakompresoru a nekecám, ten byl uplně jak nový, ještě na něm byl netknutý chromátovaný povlak lak nápravnice je taky jako nový
v čem ti ty podběhy připomínají kappu?
no jinak hlavním zdrojem úniku oleje je těsnění pod hlavou, nechápu jak je to možné, ale odtama jde největší bordel, no a přikrmovalo to ještě těsnění víka ventilů a potom taky hlavně místo kde je blok rozdělený u kliky a dost ještě v místě ozubeného rozvodu k čerpadlu, večer ještě asi přihodím pár nějakých fotek, hlavně ze dneška
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Simmy píše:
onko.: no srandičky srandičky ale věř nebo ne, pod tím nánosem oleje je vážně všechno užasně zakonzervované, třeba dneska jsem jen tak ze srandy očistil napínák klimakompresoru a nekecám, ten byl uplně jak nový, ještě na něm byl netknutý chromátovaný povlak lak nápravnice je taky jako nový
v čem ti ty podběhy připomínají kappu?
No dyť já si nedělám srandu, já to myslel vážně, dycky když je motor zablitej, tak pak když se umeje je jak novej...no a ty podběhy vypadaj, že jsou stejný jako na kappě.
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
tak pokračování fotoseriálu
tady to je pro mě po dnešku hromádka neštěstí a přitom to tady na klubu u všech vypadalo vždy vše tak snadno, na fotkách se všichni usmívali, někteří dokonce točili zábavné videa a on to zatím není žádný med a teď vážně dneska jsem zase o kus pokročil, ale vše se podřizovalo mojemu sólo tempu no
hned ze startu sem si zadělal na průser s klimakompresorem, matka prostě uplně srovnala závt na kompresoru, což mi teď činí trochu vrásky a nepohrdl bych nějakou radou, jak z toho ven, protože to bude asi třeba nějak řešit, co jsem se v krátkosti díval, tak tahle část s těma vývodama je tak nějak sundavací/výměnná? že bych třeba z nějakého jiného kompresoru sehnal jen tu část?
trochu off-road Croma
něco málo postupu ze včerejška, jak motor mizel v hloubce a mě stály vlasy hrůzou
"siroty po ní zůstaly"
v autě se to teda takový macek nezdá, ale venku pěkný kusanec
a takhle jsem s ním dneska skončil, tímhle tempem mám o zábavu na dlouhé zimní večery postaráno
á rychlodotaz je na tyhle matky s pružinkama na výfuku a turbu nějaký trik? nebo je mám prostě jen odšroubovat? nechtěl jsem to zkoušet metodou pokus omyl a vidím to poprvé, takže tak ...
tady to je pro mě po dnešku hromádka neštěstí a přitom to tady na klubu u všech vypadalo vždy vše tak snadno, na fotkách se všichni usmívali, někteří dokonce točili zábavné videa a on to zatím není žádný med a teď vážně dneska jsem zase o kus pokročil, ale vše se podřizovalo mojemu sólo tempu no
hned ze startu sem si zadělal na průser s klimakompresorem, matka prostě uplně srovnala závt na kompresoru, což mi teď činí trochu vrásky a nepohrdl bych nějakou radou, jak z toho ven, protože to bude asi třeba nějak řešit, co jsem se v krátkosti díval, tak tahle část s těma vývodama je tak nějak sundavací/výměnná? že bych třeba z nějakého jiného kompresoru sehnal jen tu část?
trochu off-road Croma
něco málo postupu ze včerejška, jak motor mizel v hloubce a mě stály vlasy hrůzou
"siroty po ní zůstaly"
v autě se to teda takový macek nezdá, ale venku pěkný kusanec
a takhle jsem s ním dneska skončil, tímhle tempem mám o zábavu na dlouhé zimní večery postaráno
á rychlodotaz je na tyhle matky s pružinkama na výfuku a turbu nějaký trik? nebo je mám prostě jen odšroubovat? nechtěl jsem to zkoušet metodou pokus omyl a vidím to poprvé, takže tak ...
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
normálně vyšroubuj, to jsou samojistící matice - obdoba těch s plast. kroužkem, akorát do vysokých teplot.
xxxx
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
to Simmy
"mě víc trápila škola" tak to tě omlouvá ,to je důležitější,
k těm opravám v servisu : mám takový dojem, že někde ,jak vidí auto starší 5ti let , tak ty opravy dosti
flákaj , proto si také co nejvíc dělám sám. kolikrát jsem slyšel poznámku kupte si nový . . .
až budeš mít jednou dost peněz, oni ti v servisu motor umyjou , v DE je normální,že si před opravou ve značkovém servise umyjí - co opravují a naúčtují ,
"mě víc trápila škola" tak to tě omlouvá ,to je důležitější,
k těm opravám v servisu : mám takový dojem, že někde ,jak vidí auto starší 5ti let , tak ty opravy dosti
flákaj , proto si také co nejvíc dělám sám. kolikrát jsem slyšel poznámku kupte si nový . . .
až budeš mít jednou dost peněz, oni ti v servisu motor umyjou , v DE je normální,že si před opravou ve značkovém servise umyjí - co opravují a naúčtují ,
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
V servisech je někdy problém s tím že tam prostě motory mejt nemůžou protože na to nemají podmínky. Ono je totiž někdy hodně těžký splnit všechny požadavky který naše slavný úřady vyžadujou a když je někdo splní tak to všechno stojí tolik peněz že se to pak promítne do ceny oprav a spousta zákazníků to pak není ochotný platit. Ten strženej závit by se asi dal opravit popřípadě vyměnit celý to víko možná bych ho i tady někde našel
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Kůrkyn: děkuju
bras: není to první levota, kterou jsem po tom servise objevil, před loňskou zimou, když mě začalo trápit startování a žhaviče dělaly neplechu, tak sem se jal je měnit, tentokráté už sám ... no samozřejmě, že žhavič, ke kterému byl nejhorší přístup, resp. tam nebyl přístup žádný (pod nádržkou odvětrání klikové skříně), tak byl uplně mrtvý a samozřejmě odlišných od předchozíšch tří, které ještě krásně šlapaly, doma mrknu na fakturu a naúčtovány 4 kousky a pak přijde tohle v podobě uplně volného rozvoďáku? to už je docela zlé
co se týče toho mytí, tak to prostě chápu, proto říkám, že by mi to stejně nikdo neudělal a dělat to nějak napůl a za těžké prachy jsem prostě nechtěl, nemluvě o tom, že jsem si to chtěl prostě poskládat sám (a teď doufám, že nepřijde den, kdy se na LK objeví inzerát "Prodám Cromu, motor zvlášť, kastle zvlášť" )
bras: není to první levota, kterou jsem po tom servise objevil, před loňskou zimou, když mě začalo trápit startování a žhaviče dělaly neplechu, tak sem se jal je měnit, tentokráté už sám ... no samozřejmě, že žhavič, ke kterému byl nejhorší přístup, resp. tam nebyl přístup žádný (pod nádržkou odvětrání klikové skříně), tak byl uplně mrtvý a samozřejmě odlišných od předchozíšch tří, které ještě krásně šlapaly, doma mrknu na fakturu a naúčtovány 4 kousky a pak přijde tohle v podobě uplně volného rozvoďáku? to už je docela zlé
co se týče toho mytí, tak to prostě chápu, proto říkám, že by mi to stejně nikdo neudělal a dělat to nějak napůl a za těžké prachy jsem prostě nechtěl, nemluvě o tom, že jsem si to chtěl prostě poskládat sám (a teď doufám, že nepřijde den, kdy se na LK objeví inzerát "Prodám Cromu, motor zvlášť, kastle zvlášť" )
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
[quote="Pavel 3"] stojí tolik peněz .
máš naprostou pravdu , je třeba mít na mysli,jaká životní úroveň a finanční zázemí tu panovalo za soudruhů, a to rychle nepřekonáš, němci a záp.evropa si to také budovala desítky let zatímco my jsme
se krmili komunistickou myšlenkou a stagnovali .
máš naprostou pravdu , je třeba mít na mysli,jaká životní úroveň a finanční zázemí tu panovalo za soudruhů, a to rychle nepřekonáš, němci a záp.evropa si to také budovala desítky let zatímco my jsme
se krmili komunistickou myšlenkou a stagnovali .