Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
mnoo a to je slovo do pranice ... samozřejmě, že kdyby se něco takového našlo (jakože mezi Cromama sem nenašel), tak by to byl zřejmě docela fajn kompromis
tááák ... kdo prodá SP z turbo Themy?
tááák ... kdo prodá SP z turbo Themy?
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Nevim co je to SP ale ja bych mel mit snad prevodovku jednu navic na moje auto, kdyby se ti to k necemu hodilo.
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
SP - stálý převod ... moje chyba
díky za nabídku, ale asi budu vážně potřebovat ten z turbové .... nebo má to ta atmosféra podobně? Pavle?
díky za nabídku, ale asi budu vážně potřebovat ten z turbové .... nebo má to ta atmosféra podobně? Pavle?
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
atmosféra má stálej převod 3,421 ale jenom sedan kombík je ještě pomalejší 3,562 taky tu mám jednu převodovku ze sedana navíc ale počítám s tím že si jí dám do kombíka až k tomu bude příležitost protože mi ta kombíková převodovka taky připadá pomalá
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
tak se konečně vracím k pracem na TDčku V6ka udělala úspěšně technickou a můžu směle pokračovat na TD
aktuální vývoj je takový, že složený motor byl opět rozhozený, protože jsem hloupý zelenáč a nepohlídal jsem si některé věci které mi teď hrozně ležely v hlavě (nejvíc zakopaný pes je v tom, že za tu dobu získávám jednak zkušenosti a především - původní plán byl jen přetěsnění motoru, pak se to zvrhlo ve výměnu spotřebních dílů, pak i těch méně spotřebních a skončil jsem vlastně u kompletní GO ), tak jsem to musel ještě rozhodit ... motor je teď přehonovaný a je srovnaný blok, v současné době kompletuju, ale s tím je spojený muj dotaz na motoráře ... blok se musel srovnat o 0,12mm a hlava byla předtím taky líznutá, bohužel jsem si nepoznačil o kolik jde mi o to, jestli teď můžu použít to původní těsnění se sériovou výškou 1,8mm a nebo mám raději nechat vyrobit 1,9mm ... nevím, jak velký vliv může ta 0,1mm mít u toho TD, tak se raději ptám
děkuji
aktuální vývoj je takový, že složený motor byl opět rozhozený, protože jsem hloupý zelenáč a nepohlídal jsem si některé věci které mi teď hrozně ležely v hlavě (nejvíc zakopaný pes je v tom, že za tu dobu získávám jednak zkušenosti a především - původní plán byl jen přetěsnění motoru, pak se to zvrhlo ve výměnu spotřebních dílů, pak i těch méně spotřebních a skončil jsem vlastně u kompletní GO ), tak jsem to musel ještě rozhodit ... motor je teď přehonovaný a je srovnaný blok, v současné době kompletuju, ale s tím je spojený muj dotaz na motoráře ... blok se musel srovnat o 0,12mm a hlava byla předtím taky líznutá, bohužel jsem si nepoznačil o kolik jde mi o to, jestli teď můžu použít to původní těsnění se sériovou výškou 1,8mm a nebo mám raději nechat vyrobit 1,9mm ... nevím, jak velký vliv může ta 0,1mm mít u toho TD, tak se raději ptám
děkuji
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
někde v manuálech je hodnota výšky hlavy, kterou je potřeba naměřit a podle toho dát těsnění. Na těsněních jsou zářezy, které značí jeho tloušťku.
xxxx
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Zářezy jsem neřešil, protože na origo těsnění byla vyznačená výška 1,8mm (proto jsem nechal vyrobit zase 1,8mm) .. v případě, že by vše zůstávalo původní, tak myslím, že by nebyl důvod to měnit ... když je líznutá hlava o pár setin, tak to podle mě vliv nemá, horší je, že teď mám líznutý i blok o více jak desetinu, tak mě jen zajímá, jestli bych to měl dohánět na tom těsnění a nebo ta jedna desetina nehraje takovou roli? Jakože nejde o to, že bych potřeboval uplně za každou cenu na tom těsnění ušetřit ... jde spíš o to, at kvůli nějakému nesmyslu nevyšiluju a nenaháním nové těsnění a pak mi tu zbytečně neleží staré, když s tím 1,8mm bych docílil naprosto stejného výsledku .... a to je právě to, s čím mi chybí zkušenost ... jestli ta desetina na těsnění hraje roli a nebo to je ještě relativně zanedbatelná hodnota
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- Jirka 85
- Člen klubu
- Příspěvky: 1011
- Registrován: pon led 16, 2006 23:50
- Bydliště: Louňovice 739404942
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Kup to co je hodnotami nejbliž, mám za to že co zářez to 0,25 mm (asi), u benzína nejlépe to nejtenší u tebe (diesela) +-stejná výška.
DELTA III T-Jet 110KW r.09
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
DEDRA 1.75 VVT 96KW r.98
Y 16v elefantino rosso 63KW r.99
Yamaha XJR 1300 78KW r.03
AUTOSERVIS Říčany 739404942
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
kdybys chtěl, měl bych tu cromáckou převodovku 2,0 Tie nečetl sem to do písmene pro co ses nakonec rozhodl, tak kdyžtak napiš SZ
Lancia Lybra SW 2,4 JZD Lancia Kappa coupe 16vt uzdravujem, Alfa 145 1,7 16v boxer formulka
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
ex Fiat Dobló 1,2 8v,ex Delta HPE 1,8VVT; ex Delta 1,6HF; tipo 1,6 2x; uno 1,0ie; 1,4ie; 1,3D 2x
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Tady musíš počítat s přesahem pístu.Podle naměřenýho přesahu se dává tlouštka těsnění.Za jedno aby píst netluok do kedlubny,a taky hlavně kvůli detonacím.Simmy píše:Zářezy jsem neřešil, protože na origo těsnění byla vyznačená výška 1,8mm (proto jsem nechal vyrobit zase 1,8mm) .. v případě, že by vše zůstávalo původní, tak myslím, že by nebyl důvod to měnit ... když je líznutá hlava o pár setin, tak to podle mě vliv nemá, horší je, že teď mám líznutý i blok o více jak desetinu, tak mě jen zajímá, jestli bych to měl dohánět na tom těsnění a nebo ta jedna desetina nehraje takovou roli? Jakože nejde o to, že bych potřeboval uplně za každou cenu na tom těsnění ušetřit ... jde spíš o to, at kvůli nějakému nesmyslu nevyšiluju a nenaháním nové těsnění a pak mi tu zbytečně neleží staré, když s tím 1,8mm bych docílil naprosto stejného výsledku .... a to je právě to, s čím mi chybí zkušenost ... jestli ta desetina na těsnění hraje roli a nebo to je ještě relativně zanedbatelná hodnota
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Huty: díky za nabídku, mám sice něco napůl rozjednaného, ale kdyby něco, písnu ti musím se ještě dokopat k jedněm výpočtům, kde zohledním i výkon motoru, jestli to není nesmysl takto do rychla a bude se s tím dát jezdit, takže sám ještě nevím
Karel: nakonec jsem to minulý týden pořešil impulzivně a operativně nákupem hotového těsnění 1,9mm po prozkoumání nějakých katalogů a příruček atd. Že jsem si 'zahrával' s kolizí vím, právě proto jsem chtěl poradit, jak velký vliv má konkrétně ta jedna desetina, protože občas se dějou takové neuvážené upravy, že se sníží hlava a "zvýší se výkon" ... ale vzhleem k tomu, že s brusem o něco málo přes desetinu jsem se dostal spíše na horní hraniční hodnotu přesahu pístu, tak jsem se rozhodl nad tím nešpekulovat, byl jsem nakonec rozhodnutý pro Kalinovo těsnění 2,0 mm, ale nakonec jsem zvolil rychlejší cestu objednávky hotového dílu ... motor je tedy zase, už podruhé , složený a jen přiložím něco málo k nahlídnutí, než se dokopu k nahrání více fotek případně pokecu
a ještě nápravnička epoxidový základ, epoxidová bariérová mezivrstva a polyuretanový černý polomatný vršek
ale z blízka to není tak pěkné, jako na fotce a docela mě to mrzí, pač sem si posral tu první vrstvu hustou barvou
Karel: nakonec jsem to minulý týden pořešil impulzivně a operativně nákupem hotového těsnění 1,9mm po prozkoumání nějakých katalogů a příruček atd. Že jsem si 'zahrával' s kolizí vím, právě proto jsem chtěl poradit, jak velký vliv má konkrétně ta jedna desetina, protože občas se dějou takové neuvážené upravy, že se sníží hlava a "zvýší se výkon" ... ale vzhleem k tomu, že s brusem o něco málo přes desetinu jsem se dostal spíše na horní hraniční hodnotu přesahu pístu, tak jsem se rozhodl nad tím nešpekulovat, byl jsem nakonec rozhodnutý pro Kalinovo těsnění 2,0 mm, ale nakonec jsem zvolil rychlejší cestu objednávky hotového dílu ... motor je tedy zase, už podruhé , složený a jen přiložím něco málo k nahlídnutí, než se dokopu k nahrání více fotek případně pokecu
a ještě nápravnička epoxidový základ, epoxidová bariérová mezivrstva a polyuretanový černý polomatný vršek
ale z blízka to není tak pěkné, jako na fotce a docela mě to mrzí, pač sem si posral tu první vrstvu hustou barvou
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Snad se nikdo nebude zlobit, když jen zduplikuju svůj příspěvek z mého fóra ... čímž tu bude nějaká fotka dvakrát, ale abych byl aktuální trochu i tady
Ve všech těch volnějších chvílích jsem si trochu hrál s brzdama
velkou část času zabrala renovace nápravnice ... pečlivě otryskáno a natřeno třívrstvým nátěrovým systémem ... epoxidový základ,epoxidová bariérová mezivrstva a nahoru černý polomatný polyuretanový lak ... rovnou jsem tím vzal i nové ramena, které byly ze skladu malinko potlučené a na těch místech by začaly nejdříve reznout ... a zkusil jsem to i na kryt mezi převodovkou a blokem, ktery býl trochu potlučený a pomačkaný ... ted je jako nový, ale fotku hotového ještě nemám
hned ze začátku jsem nechával dělat ten blok, takže krásně obnovená drsnost na stěnách válců, aby se zaběhly perfektně nové pístní kruhy a srovnaný blok .... srování bloku mi ale přineslo trochu starosti, protože kvůli korozi v oblasti chladících kanálů byl líznutý trochu víc a musel jsem začít řešit co s tloušťkou těsnění pod hlavu ... to mě trochu zdrželo, ale nakonec jsem se rozhodl nevymýšlet vymyšlené a takto to potom dopadlo už tu podobný obrázek jednou byl, ale je tam pár věcí navíc a teď už snad nebudu muset nic rozkládat
Ve všech těch volnějších chvílích jsem si trochu hrál s brzdama
velkou část času zabrala renovace nápravnice ... pečlivě otryskáno a natřeno třívrstvým nátěrovým systémem ... epoxidový základ,epoxidová bariérová mezivrstva a nahoru černý polomatný polyuretanový lak ... rovnou jsem tím vzal i nové ramena, které byly ze skladu malinko potlučené a na těch místech by začaly nejdříve reznout ... a zkusil jsem to i na kryt mezi převodovkou a blokem, ktery býl trochu potlučený a pomačkaný ... ted je jako nový, ale fotku hotového ještě nemám
hned ze začátku jsem nechával dělat ten blok, takže krásně obnovená drsnost na stěnách válců, aby se zaběhly perfektně nové pístní kruhy a srovnaný blok .... srování bloku mi ale přineslo trochu starosti, protože kvůli korozi v oblasti chladících kanálů byl líznutý trochu víc a musel jsem začít řešit co s tloušťkou těsnění pod hlavu ... to mě trochu zdrželo, ale nakonec jsem se rozhodl nevymýšlet vymyšlené a takto to potom dopadlo už tu podobný obrázek jednou byl, ale je tam pár věcí navíc a teď už snad nebudu muset nic rozkládat
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
moc pěkný ještě napiš co to všechno stálo peněz a hodin
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Krásná práce =D>
Mě by zajímaly ty brzdiče.Jaká to je povrchová úprava?Postup?
Mě by zajímaly ty brzdiče.Jaká to je povrchová úprava?Postup?
Lancia Lybra 1,9jtd SW rv 2000 chip 85KW
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td