Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
vŽDY KDYŽ BARVÍM brzdiče ak si nchám namíchat barvu n ata a přidají mi do toho tvrdidlo vyjde to cca kila a drží! stačí malá plechovka
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
jindra: nejsem si jistý, jestli sem tě pochopil správně, zkus to prísm ještě jednou a s méně chybama, mám tam pár nejasností
a co se týče brzdičů, tak pujdou nakonec do alkytonu ... zinkochromát by údajně nevydržel, tak jako u nových aut, ani půl roku
a co se týče brzdičů, tak pujdou nakonec do alkytonu ... zinkochromát by údajně nevydržel, tak jako u nových aut, ani půl roku
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Tak já mám brzdiče v komaxitu a zatmí se neobjevil problém.
- Alena 133
- Příspěvky: 2472
- Registrován: stř říj 15, 2008 16:00
- Bydliště: Návsí
- Kontaktovat uživatele:
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Simmy až teď jsem na toto téma narazila a teda zírám a zároveň držím palce ať se vše povede. Taková hezká Croma se jen tak nevidí
Lancia Phedra 2.2 JTD
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Jeep Commander 4.7 V8
Lancia Lybra 1.9 JTD - Zápůjční vozidlo
Jeep Commander 5.7 V8 Hemi
Alfa Romeo 164 2.0 TS
http://www.carsch-auto.cz/
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Díky za podporu
Teď se toho moc nehýbe, bo z té Prahy se toho moc zvládat nedá. Navíc čekám na vyvážení ojnic a klikovky. Mj. už dorazila sada těsnění ... docela mě překvapilo, že tam toho je fakticky hodně mj. i těsnění vany, takže teď mám dvě
Každopádně konec září byl i koncem platné TK, takže ted asi auto pujde do depozitu, at zbytečně neplatím pojistku, protože kdo ví na jak dlouho se to s tou školou protáhne, no a snad na jaře budu moct vyjet ... s kompletně udělaným podvozkem, vpředu i vzadu, tím udělaným motorem ... no a když bude moc dařba, tak opravenýma i kosmetickýma záležitostma alá "italské" nárazníky a tak
Dále mám jeden dotaz na pravé spodní silentbloky motoru ... ted si nejsem jistý (nejde mi eper), ale mám pocit, že eper udává přední rozdílný od zadního .. ale když jsem je vytáhl, zdají se mi být uplně stejné a myslím, že když sem je zkoušel, tak byly i zaměnitelné co se nápravnice týče ... přední totiž musím sehnat nový, tak právě nevím jestli mezi nima ve skutečnosti rozdíl je nebo není, protože co jsem našel, tak myslím, že jeden z nich je o dost dražší.
A ještě jeden dotaz ... mám nějakým způsobem připravovat Cromejdu na stání pod sněhovou peřinou 24/7 ?
Děkuji
Teď se toho moc nehýbe, bo z té Prahy se toho moc zvládat nedá. Navíc čekám na vyvážení ojnic a klikovky. Mj. už dorazila sada těsnění ... docela mě překvapilo, že tam toho je fakticky hodně mj. i těsnění vany, takže teď mám dvě
Každopádně konec září byl i koncem platné TK, takže ted asi auto pujde do depozitu, at zbytečně neplatím pojistku, protože kdo ví na jak dlouho se to s tou školou protáhne, no a snad na jaře budu moct vyjet ... s kompletně udělaným podvozkem, vpředu i vzadu, tím udělaným motorem ... no a když bude moc dařba, tak opravenýma i kosmetickýma záležitostma alá "italské" nárazníky a tak
Dále mám jeden dotaz na pravé spodní silentbloky motoru ... ted si nejsem jistý (nejde mi eper), ale mám pocit, že eper udává přední rozdílný od zadního .. ale když jsem je vytáhl, zdají se mi být uplně stejné a myslím, že když sem je zkoušel, tak byly i zaměnitelné co se nápravnice týče ... přední totiž musím sehnat nový, tak právě nevím jestli mezi nima ve skutečnosti rozdíl je nebo není, protože co jsem našel, tak myslím, že jeden z nich je o dost dražší.
A ještě jeden dotaz ... mám nějakým způsobem připravovat Cromejdu na stání pod sněhovou peřinou 24/7 ?
Děkuji
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
No jo, teď už to bude radostnější práce.
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
tak nějak se začínám smiřovat s tím, že do léta Cromule nevyjede ... vyvstává tedy otázka, co udělat s palivovým čerpadlem? slyšel jsem, že při delším stání nafta resp. hlavně ty biosložky v ní zalepí čerpadlo, jde tomu nějak předejít a zabránit? nerad bych nechával repasovat ještě čerpadlo, které by mělo být naprosto OK
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
tak ho můžeš prolít konzervačním olejem a je klid
xxxx
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
abych teda vlákno o něco malinko povytáhl a nevypadal jako lenoch
hlava je po komplet repasi připravená na montáž kliková hřídel je vyvážená a chybí jen převážit ojnice (potupně přiznávám, že naprosto bytostným problémem se staly pojistné kroužky na pístním čepu ... nejsem sto je vyndat ) jinak už jsem byl i smířený s tím, že tam vrátím ojnice jak byly ... při převážení prvních tří (samozřejmě jsem vážil resp. byl nucen vážit komplet ojnice + šrouby + čep + píst) jsem byl až zaskočený italskou precizností u dodávkového motoru (mimochodem klika byla podle p. Mücka tak dobře vyvážená, že nepotřebovala téměř žádný zásah), když váhový rozdíl mezi prvníma třema kompletama byl do 2g!! .... bohužel poslední se rozchází o více jak 10g ... ne, neklepejte si na čelo .. já vím, že nestavím závodní vysokootáčkový motor ale prostě baví mě skládat to precizně a mít to v cajku takže kdo nemá pochopení, nechť projeví alespoň shovívavost
no a co je nejaktuálnější ... včera jsem si cestou ze školy domů udělal trochu radost a koupil jsem sedmičkama ověnčené kola 17x7,5 palců a hmotnost do 7kg ... jendoduše ATS DTC ... tak jen malá ochutnávka ze dneška, kdy jsem už nemohl vydržet
hlava je po komplet repasi připravená na montáž kliková hřídel je vyvážená a chybí jen převážit ojnice (potupně přiznávám, že naprosto bytostným problémem se staly pojistné kroužky na pístním čepu ... nejsem sto je vyndat ) jinak už jsem byl i smířený s tím, že tam vrátím ojnice jak byly ... při převážení prvních tří (samozřejmě jsem vážil resp. byl nucen vážit komplet ojnice + šrouby + čep + píst) jsem byl až zaskočený italskou precizností u dodávkového motoru (mimochodem klika byla podle p. Mücka tak dobře vyvážená, že nepotřebovala téměř žádný zásah), když váhový rozdíl mezi prvníma třema kompletama byl do 2g!! .... bohužel poslední se rozchází o více jak 10g ... ne, neklepejte si na čelo .. já vím, že nestavím závodní vysokootáčkový motor ale prostě baví mě skládat to precizně a mít to v cajku takže kdo nemá pochopení, nechť projeví alespoň shovívavost
no a co je nejaktuálnější ... včera jsem si cestou ze školy domů udělal trochu radost a koupil jsem sedmičkama ověnčené kola 17x7,5 palců a hmotnost do 7kg ... jendoduše ATS DTC ... tak jen malá ochutnávka ze dneška, kdy jsem už nemohl vydržet
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
10 g na diesela je až moc precizní, ale s těma kolama je to krok zpátky. Croma má být na pořádných balonech a pěkně se houpat
xxxx
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
těch 10g je na ten motor opravdu docela pěkné číslo ... ale už mi to leží v hlavě v kontrastu s těma ostatníma 2g mno ale aby to nakonec nedopadlo tak, že stejně ztroskotám na těch pojistných kroužcích ... což mě vede k otázce ... už je někdo sundaval? jsem vážně tak levý? nebo je to z nějakého ukrutného materiálu? nenašel jsem totiž šroubovák, který by s tím alespoň hnul
jinak jaký mají motoráři názor na pístní kroužky? měřil jsem ty současné a ty jsou v toleranci, bodejť by po 180tkm nebyly ... někdo mi ale říká, že když už se v tom tak hrabu a dávám kde co nové, že bych i kruhy měl dát nové ... v zásadě nejsem proti, nejde ani tak o těch pár stovek za nové, spíš řeším, jestli důvěra v druhovýrobu nebude krok vedle a nemám se spolehnout na originály které tam šlapou
Co se kol týče ... přijdou tam o nějaký milimetřík vyšší gumy, ne že by to teda byla v tom 17" rozměru spása, ale na škodu to nebude ... houpat se to bude i tak protože nejsem zarputilý snižovač, tak zůstanou originál péra a ty s tím houpou dostatečně nicméně vím, kam byla připomínka mířena a vlastně i já sám jsem nad tím produmal celé měsíce co jsem kola vybíral kola jsou asi moje jediná slabost, které bude muset ustoupit funkčnost každopádně ještě jsem na nich nejel, takže je vlastně klidně možné, že nakonec půjdu zpět do 16" a nebo se hodně hecnu a nahodím originál 15" které by mi taky nebyly proti srsti
jinak jaký mají motoráři názor na pístní kroužky? měřil jsem ty současné a ty jsou v toleranci, bodejť by po 180tkm nebyly ... někdo mi ale říká, že když už se v tom tak hrabu a dávám kde co nové, že bych i kruhy měl dát nové ... v zásadě nejsem proti, nejde ani tak o těch pár stovek za nové, spíš řeším, jestli důvěra v druhovýrobu nebude krok vedle a nemám se spolehnout na originály které tam šlapou
Co se kol týče ... přijdou tam o nějaký milimetřík vyšší gumy, ne že by to teda byla v tom 17" rozměru spása, ale na škodu to nebude ... houpat se to bude i tak protože nejsem zarputilý snižovač, tak zůstanou originál péra a ty s tím houpou dostatečně nicméně vím, kam byla připomínka mířena a vlastně i já sám jsem nad tím produmal celé měsíce co jsem kola vybíral kola jsou asi moje jediná slabost, které bude muset ustoupit funkčnost každopádně ještě jsem na nich nejel, takže je vlastně klidně možné, že nakonec půjdu zpět do 16" a nebo se hodně hecnu a nahodím originál 15" které by mi taky nebyly proti srsti
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
jestli mají kroužkoy vůli v zámku v toleranci, tak je dej zpátky, protož ejsou dobře zaběhlé. Když dáš noové kroužky s hrubým povrchem do vyleštěného válce, tak se to bude strašně dlouho zabíhat a žrát olej.
xxxx
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
Takže jsem z Prahy zpět a dnes jsem se pustil první den zase do Cromy ... po té době jen tak z lehka, trochu zase povytahovat díly, oprášit je :D a zorientovat se ... každopádně právě jsem učinil docela překvapující objev ... už asi rok se nemůžu pohodnout s dohledáním hlavních ani ojničních ložisek na kliku ... prostě mi neseděly průměry, ložiska vždy malé, proto jsem je doteď ani neobjednával a dobře jsem udělal ... teď jsem se nervnul a že se podívám na ložiska k Ducatu s 2,8 motorem ... a světe div se :!: na můj motor prostě patří ložiska z 2,8 JTD Ducata ... tak nevím, jestli mají jen po celém světě chyby v katalogových číslech nebo co, ale konečně vím co objednat :)
tak a zase začínáme
tak a zase začínáme
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Simmyho FIAT Croma 2.5TD - projekt olejnička
máte někdo nějaké zkušenosti s výrobcema gufer? co jsou na motoru origo původní gufera IVECO, tak jsou od GOETZE, ale když se podívám do katalogu, tak jsou to jedny z nejlevnějších (ne že by to vadilo :D), tak aby to v druhovýrobě nebyl nějaký sráč ... co případně CORTECO ? A nebo to zas jen moc hrotím a je vpodstatě jedno od kterého renomovaného výrobce koupím? Jde mi o to, že ty naftové fiaty jsou hrozně uchcané, takže když už se v tom vrtám, tak se až paranoidně snažím zabránit tomu, aby to za chvíli vypadalo tak, jak jsem začínal :)
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)