Tak to tu zase trochu oživíme
Nejdřív jen tak pro úplnost, pro běžný provoz jsem pořídil Kappu SW...po půl roce a prvních 10tis.km musím říct že je to hrozně příjemný a pohodový auto za pár korun. Jinak žádný další přírustky,zatím se držím statečně, i když někdy je to těžký
Poslední půlrok jsem se věnoval svýmu úplně prvnímu autu...ale to se musíme nejdřív vrátit o pár let zpátky, rok asi 2005 nebo 6. I když jsem si mohl auto kdykoliv půjčit, vlastní volant je vlastní volant a tak jsem jednoho dne sednul na bus a koupil tuhle 127.
Zpětně musím říct že to nebyla zrovna super koupě, daly se tenkrát koupit mnohem zachovalejší kousky, stačilo chvíli počkat a připlatit pár tisíc....jenže já chtěl jezdit, a ne čekat a šetřit
No a tak jsem jezdil, překvapivě na to v jakým byla stavu, to bylo celkem spolehlivý auto. Ukázalo se že tam někdo vyměnil motor za 1050 sport, takže to docela i jelo, i když už toho ten motor měl dost za sebou a žral kolem 10litrů benzínu a tak půl litru oleje na sto. A tak se jezdilo a jezdilo,lak se loupal a díry se zvětšovaly, až bylo jednoho dne potřeba něco úspornějšího a naftovějšího. Tak jsem koupil černý Uno (a to zas je jiná pohádka, tu si povíme jindy) a sedmu jsem odstavil. Nejrozumější by tenkrát bylo se jí zbavit, ale to jsem nedokázal, a tak za těch pár let vystřídala postupně dvě zahrady, dvě garáže a jednu stodolu.
Když si tak spočítám kolik mě to parkování stálo, byla by za to dneska libová 127 v origo stavu...jenže to je jak s tou kofolou
Loni někdy v prosinci jsem si usmyslel že chátrání už bylo dost a je na čase s ní něco provést. Nejdřív bylo potřeba jí převézt ze stodoly domů, takže nafouknout kola, benzín, baterku a jedem. Po dvou kilometrech se výfuk rozhodl že se mu do Prahy nechce, na fotce nouzové drátování
Povedlo se to bezvadně, vydrželo to dokonce asi 3 kilometry až se rozsypal úplně a tak jsme pokračovali bez něj. Další cesta už proběhla bez komplikací. Na fotce už na dílně, zhruba odstrojená a první očuchávání a seznámení s flexou.
Že prej stará láska nerezaví...nebo jo?
Pak následovala spousta víkendových dýchánků s COčkem
jak byla kastle hotová, začal jsem řešit motor...už pár let jsem měl nasyslenou 1,3 GT z Y10, tak se trochu pošolíchala, zrušit vstřikování a naladit karbec, nějaký to těsnění, zabrousit ventily, trochu kosmetika, a nacpal jsem jí tam i s 5Q převodovkou.
pak ještě trochu doladit kastli, něco opískovat a odjezd za lakýrníkem..lak je jediná věc kterou jsem si nechal dělat, protože kytování mě hrozně nebaví a moc mi to nejde.
téměř finálovka, ještě mě čeká pár dodělávek, hlavně kolem podvozku, jinak motoricky spokojenost
a to je zatím vše, v plánu je semtam sprint, vrch..nebo se prostě jen tak svézt