Delta HPE 2.0 16V
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta HPE 2.0 16V
Tak tohle já bohužel neumím, proto šla 75 z baráku. Neměl jsem na ní čas, zabírala místo v garáži a chtěla výhledově dost práce. Klasicky u 75 prohnilá nádrž, synchrony v převodovce, hardyny, silentbloky a začínala hnít. Ale pěkná byla, to jo. Jen jsem jí pak prodal a koupil místo ní motorku. Ta se mi vejde do garáže i s autem, není tak servisně náročná a i mě to víc baví.
Sorry za OT.
Sorry za OT.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Delta HPE 2.0 16V
Simmy: díky křiklavý barvy já taky nerad, a už vůbec ne na tomhle autě
Harous: pěkná, to bylo TSko? jak jsi vypsal ty závady, to mi něco připomíná teda až na ty synchrony, chvíli po koupi jsem jí trochu zprovoznil a převodovka byla jedna z mála věci co fungovala bez problému...i olej jsem z ní vypustil čistej a správný množství, tak snad bude dobrá. Jinak takhle na pohled bude kromě kol vypadat úplně stejně....sakra, už aby to bylo, jsi mě pěkně navnadil
Harous: pěkná, to bylo TSko? jak jsi vypsal ty závady, to mi něco připomíná teda až na ty synchrony, chvíli po koupi jsem jí trochu zprovoznil a převodovka byla jedna z mála věci co fungovala bez problému...i olej jsem z ní vypustil čistej a správný množství, tak snad bude dobrá. Jinak takhle na pohled bude kromě kol vypadat úplně stejně....sakra, už aby to bylo, jsi mě pěkně navnadil
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
- Karel 6
- Člen klubu
- Příspěvky: 4577
- Registrován: pát lis 25, 2005 11:15
- Bydliště: Soběslav tel:608853577
Re: Delta HPE 2.0 16V
a máš inšpiraci,ať ti to ubývá.
Lancia Delta HPE 1.9 JTD 6q
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
Lancia Delta 1.6 HF 16v
Lancia Delta HF Integrale 16V v přípravě
Lancia Stratos replika v přípravě
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Delta HPE 2.0 16V
Bylo to TS, pak ji měl Sejny z Alfistů, dal jí pořádně do kupy a nakonec jí někde bouchnul takže skončila na díly...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Delta HPE 2.0 16V
Sakryš, já ti už půl roku posílám ten zadní lem . Snad se konečně dokopu na poštu.
Ale máš to pěkný, vím, co to obnáší. Ony ty Haroušem vyjmenované závady platí snad bez vyjímky na všechny AR 75 apd. To není TS, že? Podle 4-děrových nábojů - no aspoň budeš mít levnější hardyny, je to spotřební materiál .
Ale máš to pěkný, vím, co to obnáší. Ony ty Haroušem vyjmenované závady platí snad bez vyjímky na všechny AR 75 apd. To není TS, že? Podle 4-děrových nábojů - no aspoň budeš mít levnější hardyny, je to spotřební materiál .
aktual:Lancia Dedra SW 1.6 / 66kw/´96 - už jen v údržbě
AR 155 1.8TS Sport /92kw/´95
ex.: AR Giulietta 1.8/transaxle / 90kw/´85
... a několik Fiatů
AR 155 1.8TS Sport /92kw/´95
ex.: AR Giulietta 1.8/transaxle / 90kw/´85
... a několik Fiatů
Re: Delta HPE 2.0 16V
V klidu, na lem je času dost štefty na nábojích počítáš správně, je to stará dobrá 1,8 NORD,ale se vstřikováním (protože se mi víc líbí 75 po faceliftu, tak jsem vlastně ani neměl jinou možnost).
Ona teda tak trochu klame vzhledem, protože to je edice "Indy"....jedna z posledních 75 vůbec. Asi aby ještě trochu oživili prodeje, tak udělali tuhle serii, která měla 1,8 motor ale vzhledově vypadala jako TS (prahy, lemy, bíločervený zadní světla atd.) a navíc měla klimu, tu se budu snažit zprovoznit
Ona teda tak trochu klame vzhledem, protože to je edice "Indy"....jedna z posledních 75 vůbec. Asi aby ještě trochu oživili prodeje, tak udělali tuhle serii, která měla 1,8 motor ale vzhledově vypadala jako TS (prahy, lemy, bíločervený zadní světla atd.) a navíc měla klimu, tu se budu snažit zprovoznit
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Re: Delta HPE 2.0 16V
Beta vs. Beta
http://www.stream.cz/uservideo/693074-l ... viz-olsany" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.stream.cz/uservideo/693074-l ... viz-olsany" onclick="window.open(this.href);return false;
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Re: Delta HPE 2.0 16V
na modrou motoricky nemám ani náhodou, na tom startu je to vidět nejlíp...
v zatáčkách možná, ale to je spíš tím že modrá je potřeba ještě trochu doladit...no a hlavně, přece si tam nerozbijem obě auta
v zatáčkách možná, ale to je spíš tím že modrá je potřeba ještě trochu doladit...no a hlavně, přece si tam nerozbijem obě auta
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Re: Delta HPE 2.0 16V
jojo, akorát modrá má ty karbece dva...plus jiný svody, převodovku atdatd
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Re: Delta HPE 2.0 16V
Tak to tu zase trochu oživíme
Nejdřív jen tak pro úplnost, pro běžný provoz jsem pořídil Kappu SW...po půl roce a prvních 10tis.km musím říct že je to hrozně příjemný a pohodový auto za pár korun. Jinak žádný další přírustky,zatím se držím statečně, i když někdy je to těžký Poslední půlrok jsem se věnoval svýmu úplně prvnímu autu...ale to se musíme nejdřív vrátit o pár let zpátky, rok asi 2005 nebo 6. I když jsem si mohl auto kdykoliv půjčit, vlastní volant je vlastní volant a tak jsem jednoho dne sednul na bus a koupil tuhle 127. Zpětně musím říct že to nebyla zrovna super koupě, daly se tenkrát koupit mnohem zachovalejší kousky, stačilo chvíli počkat a připlatit pár tisíc....jenže já chtěl jezdit, a ne čekat a šetřit
No a tak jsem jezdil, překvapivě na to v jakým byla stavu, to bylo celkem spolehlivý auto. Ukázalo se že tam někdo vyměnil motor za 1050 sport, takže to docela i jelo, i když už toho ten motor měl dost za sebou a žral kolem 10litrů benzínu a tak půl litru oleje na sto. A tak se jezdilo a jezdilo,lak se loupal a díry se zvětšovaly, až bylo jednoho dne potřeba něco úspornějšího a naftovějšího. Tak jsem koupil černý Uno (a to zas je jiná pohádka, tu si povíme jindy) a sedmu jsem odstavil. Nejrozumější by tenkrát bylo se jí zbavit, ale to jsem nedokázal, a tak za těch pár let vystřídala postupně dvě zahrady, dvě garáže a jednu stodolu.
Když si tak spočítám kolik mě to parkování stálo, byla by za to dneska libová 127 v origo stavu...jenže to je jak s tou kofolou
Loni někdy v prosinci jsem si usmyslel že chátrání už bylo dost a je na čase s ní něco provést. Nejdřív bylo potřeba jí převézt ze stodoly domů, takže nafouknout kola, benzín, baterku a jedem. Po dvou kilometrech se výfuk rozhodl že se mu do Prahy nechce, na fotce nouzové drátování
Povedlo se to bezvadně, vydrželo to dokonce asi 3 kilometry až se rozsypal úplně a tak jsme pokračovali bez něj. Další cesta už proběhla bez komplikací. Na fotce už na dílně, zhruba odstrojená a první očuchávání a seznámení s flexou. Že prej stará láska nerezaví...nebo jo?
Pak následovala spousta víkendových dýchánků s COčkem
jak byla kastle hotová, začal jsem řešit motor...už pár let jsem měl nasyslenou 1,3 GT z Y10, tak se trochu pošolíchala, zrušit vstřikování a naladit karbec, nějaký to těsnění, zabrousit ventily, trochu kosmetika, a nacpal jsem jí tam i s 5Q převodovkou.
pak ještě trochu doladit kastli, něco opískovat a odjezd za lakýrníkem..lak je jediná věc kterou jsem si nechal dělat, protože kytování mě hrozně nebaví a moc mi to nejde.
téměř finálovka, ještě mě čeká pár dodělávek, hlavně kolem podvozku, jinak motoricky spokojenost
a to je zatím vše, v plánu je semtam sprint, vrch..nebo se prostě jen tak svézt
Nejdřív jen tak pro úplnost, pro běžný provoz jsem pořídil Kappu SW...po půl roce a prvních 10tis.km musím říct že je to hrozně příjemný a pohodový auto za pár korun. Jinak žádný další přírustky,zatím se držím statečně, i když někdy je to těžký Poslední půlrok jsem se věnoval svýmu úplně prvnímu autu...ale to se musíme nejdřív vrátit o pár let zpátky, rok asi 2005 nebo 6. I když jsem si mohl auto kdykoliv půjčit, vlastní volant je vlastní volant a tak jsem jednoho dne sednul na bus a koupil tuhle 127. Zpětně musím říct že to nebyla zrovna super koupě, daly se tenkrát koupit mnohem zachovalejší kousky, stačilo chvíli počkat a připlatit pár tisíc....jenže já chtěl jezdit, a ne čekat a šetřit
No a tak jsem jezdil, překvapivě na to v jakým byla stavu, to bylo celkem spolehlivý auto. Ukázalo se že tam někdo vyměnil motor za 1050 sport, takže to docela i jelo, i když už toho ten motor měl dost za sebou a žral kolem 10litrů benzínu a tak půl litru oleje na sto. A tak se jezdilo a jezdilo,lak se loupal a díry se zvětšovaly, až bylo jednoho dne potřeba něco úspornějšího a naftovějšího. Tak jsem koupil černý Uno (a to zas je jiná pohádka, tu si povíme jindy) a sedmu jsem odstavil. Nejrozumější by tenkrát bylo se jí zbavit, ale to jsem nedokázal, a tak za těch pár let vystřídala postupně dvě zahrady, dvě garáže a jednu stodolu.
Když si tak spočítám kolik mě to parkování stálo, byla by za to dneska libová 127 v origo stavu...jenže to je jak s tou kofolou
Loni někdy v prosinci jsem si usmyslel že chátrání už bylo dost a je na čase s ní něco provést. Nejdřív bylo potřeba jí převézt ze stodoly domů, takže nafouknout kola, benzín, baterku a jedem. Po dvou kilometrech se výfuk rozhodl že se mu do Prahy nechce, na fotce nouzové drátování
Povedlo se to bezvadně, vydrželo to dokonce asi 3 kilometry až se rozsypal úplně a tak jsme pokračovali bez něj. Další cesta už proběhla bez komplikací. Na fotce už na dílně, zhruba odstrojená a první očuchávání a seznámení s flexou. Že prej stará láska nerezaví...nebo jo?
Pak následovala spousta víkendových dýchánků s COčkem
jak byla kastle hotová, začal jsem řešit motor...už pár let jsem měl nasyslenou 1,3 GT z Y10, tak se trochu pošolíchala, zrušit vstřikování a naladit karbec, nějaký to těsnění, zabrousit ventily, trochu kosmetika, a nacpal jsem jí tam i s 5Q převodovkou.
pak ještě trochu doladit kastli, něco opískovat a odjezd za lakýrníkem..lak je jediná věc kterou jsem si nechal dělat, protože kytování mě hrozně nebaví a moc mi to nejde.
téměř finálovka, ještě mě čeká pár dodělávek, hlavně kolem podvozku, jinak motoricky spokojenost
a to je zatím vše, v plánu je semtam sprint, vrch..nebo se prostě jen tak svézt
Lancia Beta Coupe 1300,2000,VX
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Alfa Romeo 75, Sprint, 159 SW
Fiat 127, Uno, 600D, 131
Re: Delta HPE 2.0 16V
Je to super prcek
Naposledy upravil(a) Dresik 28 dne úte srp 06, 2013 06:35, celkem upraveno 1 x.
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI