Dedra Integrale atd.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
Juro a přisolíš to i občas?
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
a co na ten základ? .. zadní nápravu jsem natřel obyčejnou černou barvou, no nevím jestli je obyčejná, ale krasně se roztahuje, že to po natření vypadá jak stříkané, protože dedra už zimu a vlhko nepozná, tak to asi zase natřu tou černou ..
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
Podvozkové díly na Deltě jsem nechal opískovat a vykoupat v zinkové lázni. Potom jsem tam nechal dát práškovou barvu upečenou v peci o tlouštce 100 mikronů. Uvidíme.....
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
no jo, zas tak dokonalý to mít nebudu , nechávám zinkovat jenom těžce namáhaný, nebo tenký plíšky, držáky brzdových trubiček, atd. to, co první rezaví. Nápravnice je v klidu, ta vydrží i nenatřená
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
JJ, nápravnice je kus materiálu... Já mám s Deltou na takové hovadinky čas...
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
já sem už půl roku nejel a krajně mě svrbí noha
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
Juro jen malá připomínka k tomu zinku ... co jsem se já bavil ohledně nápravnice s jedním mistrem co dělá v galvanovně, tak mi radil, abych svařence typu nápravnice nedával nikam pokovovat ... že kyseliny a jejich soli po všech těch lázních vyvzlínají do spár ve spojích a nikdy to nikdo odtama už nedostane a že po čase to bude mít spíš opačný ekfekt .. nápravnice na venek hezká, ale spoje to začne pěkně zevnitř rozežírat. Osobní zkušenost nemám, takhle mi to bylo podáno jedním kolegou a já to pouze v rámci mojeho nekonečného teoretizování předávám dál
.. pro drobné a jednoduché části je samozřejmě pokovení vítaná ochrana
.. pro drobné a jednoduché části je samozřejmě pokovení vítaná ochrana
FIAT Croma 2.5 TD [85kW][r.v. 1996] ... Bastimento in argento
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
FIAT Croma 2.5 V6 [117kW][r.v. 1993] ... FIAT con Cuore Sportivo
http://www.fiatcromaklub.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - diskusní fórum o FIAT Croma (LANCIA Thema)
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
Je to pravda co píšeš, je fakt, že na Deltě co jsem zinkoval podvozkové části nejsou složité svařence, takže se tam téhle reakce nebojím. Ta nápravnice co dával Dom, by mohl už být problem. Ale u nás v práci děláme na rychlovlaky nástupní rampy a schody, jsou tam hodně složité svařence a pod každou barvu se to zinkuje ( ať je to do Franice, nebo švédska apod. ) .
S tím "špatným" vymytím se také setkáváme, že nám na skladě špatně oplachnuté díly v některých rožkách korodují, ale je to spíš nekvalitním oplachem po zinkové lázni. Možná i to vede zinkaře říkat bajky o nezinkování svařenců...
Rovný plech se přeci jen zinkuje lépe...
S tím "špatným" vymytím se také setkáváme, že nám na skladě špatně oplachnuté díly v některých rožkách korodují, ale je to spíš nekvalitním oplachem po zinkové lázni. Možná i to vede zinkaře říkat bajky o nezinkování svařenců...
Rovný plech se přeci jen zinkuje lépe...
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
kamarád v zámečnické dílně dělá velký rošty do automyček a nechává se to zinkovat žárově, jako že se to strčí do roztavenýho zinku a jsou na tom vidět i místy poteklé cestičky a zaschlé kapky toho zinku .. a to prej už snad vydrží napořád
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
ale v žárové lázni se jakýkoli díl z auta zkroutí jak paragraf. Vystříkat konzervačním olejem a nazdar.
http://kurkyn.cz/uploaded_files/AGIP-RUSTIA-27.pdf
http://kurkyn.cz/uploaded_files/AGIP-RUSTIA-27.pdf
xxxx
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
kůrky já to stříkám nějakým sprejoolejem od wurthu, drží to perfektně, je to odolný vůči tlaku, časem se to neztrácí, taky to je super, ale už mi došel, tak bych zkusil i to tvoje, co to stojí a kolik je toho tak potřeba na celý auto? cca, díky
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v
Re: Dedra Integrale, Fiat 600 racing 2000 turbo, atd.
na auto tak 0,5-1 litr. Mícháme to 1:1 s resistinem ML (do dutin). Litr oleje stojí 163,- kč
xxxx