Stránka 5 z 9
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: stř led 27, 2010 23:21
od Vítek 4
No to by nebylo origo, tak premyslim bud nic a nebo origo zavodni barvy
A nebo si dam na predni kapotu ci zadni kridelko nalepku slunatka co mam z aukra
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: stř led 27, 2010 23:24
od Kůrkyn 38
taky měl integralu nějaký český tým ze Slušovic, ale na víc si nevzpomenu. Mám to někde v časopisech v garáži.
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: stř led 27, 2010 23:33
od Míra 36
to bude možná Jirka Sedlář s Častulíkem, jezdili za JZD Lukov a se škodou 120 LS proháněly tovární speciály 130 LR
výtah z motormixu:
Sezona 1987 znamenala pro Jiřího Sedláře dosažení jednoho z vrcholů kariéry. Se škodovkou dokázal konkurovat jezdcům s mnohem silnějšími vozy a po skvělých výkonech na neznámých tratích v Rakousku, Itálii a Německu vyhrál Mitropa Cup. Na Rally Šumava 1988 debutovali Jiří Sedlář s Josefem Častulíkem s Lancií Delta Integrale skupiny N.
Po roce trápení s nespolehlivým italským vozem přezbrojili Sedlář s Častulíkem před startem domácího šampionátu 1989 na Škodu Favorit a s tímto vozem vybojovali desáté místo absolutně na Barum rally. Jen málokdo by si tehdy pomyslel, že o rok později se ve Zlíně už Sedlář nepředstaví. Rutinní testování tlumičů před Rally Budapeš? na notoricky známém úseku skončilo tragickou havárií.
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: stř led 27, 2010 23:40
od Dresik 28
Diky Miro
Jj, ten plakat mam
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: stř led 27, 2010 23:54
od Lubos 42
Byl by hřích to nepřipomenout, jeden z fenomenů našeho automobilismu.Zahynul nedaleko odsud.
http://www.rallyfans.info/content/jiri-sedlar
a jeho integrala
http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php? ... =124&all=1
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 10:01
od Oskar 58
Míra 36 píše:jinak ještě i tovární team používal změny u logo Martini, na boku občas nasadil známý ovál Martini sportline jako zapnutý řemen a na Americkém kontinentu při rally Olympia se k názvu Martini přidávalo Rossi, zřejmě reklama autorizovaného dealera Martini pro USA
A aby to bylo kompletni, tak pri Rally tisece jezer ve Finsku zmizel napis i loga Martini. Aby se nepropagovala ta metla lidstva.
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 10:18
od Kůrkyn 38
Ale dobrá metla
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 10:23
od Vítek 4
Ty metlo, bez radsi venku odklizet snih
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 10:29
od Míra 36
zametat se musí jinak by tu byl pěkný bordel
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 10:42
od Oskar 58
"Po roce s nespolehlivym italskym vozem Lancia Delta Integrale sk. N, presedlal na Skoda Favorit... "
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 10:46
od Míra 36
Delta Camel ještě jednou z boku
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 11:41
od Míra 36
Jaroslav 11 píše:Ta červená vypadá skvěle =D> a ta rampa světel taky, tu bych chtěl [-o<
zkus tohle Jardo, není to extrémně drahý
http://www.plasttuning-spojlery.sk/car/lancia/3453.jpg
Kryty halogénov 52,- Eur
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 12:20
od Vítek 4
No ale to neni cevena, to je spis do vinova
Jo ale jinak hezka take. No ale bila je stejne nejhezci na delte
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 21:17
od Jaroslav 11
Míra píše:
zkus tohle Jardo, není to extrémně drahý
http://www.plasttuning-spojlery.sk/car/lancia/3453.jpg
Kryty halogénov 52,- Eur[/quote]
Jo dobrý,díky Míro vypadá to zajímavě.Tohle se bude přidělávat asi na kapotu a ne pod ní.Budu se muset na to zeptat.
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Napsal: čtv led 28, 2010 23:17
od Jura 197
O tom J.Sedlářovi - skvělé počtení a fotky a tu Deltu Camel - mám nálepku v dílně na vozéku s nářadím