z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
No to by nebylo origo, tak premyslim bud nic a nebo origo zavodni barvy A nebo si dam na predni kapotu ci zadni kridelko nalepku slunatka co mam z aukra
Naposledy upravil(a) Vítek 4 dne stř led 27, 2010 23:31, celkem upraveno 1 x.
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
taky měl integralu nějaký český tým ze Slušovic, ale na víc si nevzpomenu. Mám to někde v časopisech v garáži.
xxxx
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
to bude možná Jirka Sedlář s Častulíkem, jezdili za JZD Lukov a se škodou 120 LS proháněly tovární speciály 130 LR
výtah z motormixu:
Sezona 1987 znamenala pro Jiřího Sedláře dosažení jednoho z vrcholů kariéry. Se škodovkou dokázal konkurovat jezdcům s mnohem silnějšími vozy a po skvělých výkonech na neznámých tratích v Rakousku, Itálii a Německu vyhrál Mitropa Cup. Na Rally Šumava 1988 debutovali Jiří Sedlář s Josefem Častulíkem s Lancií Delta Integrale skupiny N.
Po roce trápení s nespolehlivým italským vozem přezbrojili Sedlář s Častulíkem před startem domácího šampionátu 1989 na Škodu Favorit a s tímto vozem vybojovali desáté místo absolutně na Barum rally. Jen málokdo by si tehdy pomyslel, že o rok později se ve Zlíně už Sedlář nepředstaví. Rutinní testování tlumičů před Rally Budapeš? na notoricky známém úseku skončilo tragickou havárií.
výtah z motormixu:
Sezona 1987 znamenala pro Jiřího Sedláře dosažení jednoho z vrcholů kariéry. Se škodovkou dokázal konkurovat jezdcům s mnohem silnějšími vozy a po skvělých výkonech na neznámých tratích v Rakousku, Itálii a Německu vyhrál Mitropa Cup. Na Rally Šumava 1988 debutovali Jiří Sedlář s Josefem Častulíkem s Lancií Delta Integrale skupiny N.
Po roce trápení s nespolehlivým italským vozem přezbrojili Sedlář s Častulíkem před startem domácího šampionátu 1989 na Škodu Favorit a s tímto vozem vybojovali desáté místo absolutně na Barum rally. Jen málokdo by si tehdy pomyslel, že o rok později se ve Zlíně už Sedlář nepředstaví. Rutinní testování tlumičů před Rally Budapeš? na notoricky známém úseku skončilo tragickou havárií.
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Diky Miro
Jj, ten plakat mam
Jj, ten plakat mam
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
- Lubos 42
- Příspěvky: 4536
- Registrován: sob črc 09, 2005 14:10
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Byl by hřích to nepřipomenout, jeden z fenomenů našeho automobilismu.Zahynul nedaleko odsud.
http://www.rallyfans.info/content/jiri-sedlar
a jeho integrala
http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php? ... =124&all=1
http://www.rallyfans.info/content/jiri-sedlar
a jeho integrala
http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php? ... =124&all=1
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
A aby to bylo kompletni, tak pri Rally tisece jezer ve Finsku zmizel napis i loga Martini. Aby se nepropagovala ta metla lidstva.Míra 36 píše:jinak ještě i tovární team používal změny u logo Martini, na boku občas nasadil známý ovál Martini sportline jako zapnutý řemen a na Americkém kontinentu při rally Olympia se k názvu Martini přidávalo Rossi, zřejmě reklama autorizovaného dealera Martini pro USA
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Ty metlo, bez radsi venku odklizet snih
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
zametat se musí jinak by tu byl pěkný bordel
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
"Po roce s nespolehlivym italskym vozem Lancia Delta Integrale sk. N, presedlal na Skoda Favorit... "Lubos 42 píše:Byl by hřích to nepřipomenout, jeden z fenomenů našeho automobilismu.Zahynul nedaleko odsud.
http://www.rallyfans.info/content/jiri-sedlar
a jeho integrala
http://www.ewrc.cz/ewrc/fotogalery.php? ... =124&all=1
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa
ex Lancia Delta 1.6 HF
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance
Lancia Delta 2,0 HF Integrale 16V
Lancia Thesis 2,0T
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
zkus tohle Jardo, není to extrémně drahýJaroslav 11 píše:Ta červená vypadá skvěle =D> a ta rampa světel taky, tu bych chtěl [-o<
http://www.plasttuning-spojlery.sk/car/lancia/3453.jpg
Kryty halogénov 52,- Eur
- Vítek 4
- Příspěvky: 5872
- Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
- Bydliště: Nedachlebice
- Kontaktovat uživatele:
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
No ale to neni cevena, to je spis do vinova Jo ale jinak hezka take. No ale bila je stejne nejhezci na delte
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Lancia = Italy
- Jaroslav 11
- Člen klubu
- Příspěvky: 132
- Registrován: stř dub 20, 2005 19:43
- Bydliště: Most
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Míra píše:
zkus tohle Jardo, není to extrémně drahý
http://www.plasttuning-spojlery.sk/car/lancia/3453.jpg
Kryty halogénov 52,- Eur[/quote]
Jo dobrý,díky Míro vypadá to zajímavě.Tohle se bude přidělávat asi na kapotu a ne pod ní.Budu se muset na to zeptat.
zkus tohle Jardo, není to extrémně drahý
http://www.plasttuning-spojlery.sk/car/lancia/3453.jpg
Kryty halogénov 52,- Eur[/quote]
Jo dobrý,díky Míro vypadá to zajímavě.Tohle se bude přidělávat asi na kapotu a ne pod ní.Budu se muset na to zeptat.
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
O tom J.Sedlářovi - skvělé počtení a fotky a tu Deltu Camel - mám nálepku v dílně na vozéku s nářadím