z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Tak přesně jak jsem říkal s tima držákama křídla. Už jsem byl nucenej dělat ještě dvě sady =) Hlavně když to někomu pomůže. Tento týden to bylo v práci takové volnější takže jsem to fušoval v pracovní době ale pss před šéfem =)
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
to je vydírání =) Jinak zítra zase víkend takže zase budem něco dělat na integrale juchůůů
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
tady je taky pár obrázků i počteníčko--lepší to stáhnout
http://www.spangerum.com/lancia/Tidning ... xcerpt.pdf
http://www.spangerum.com/lancia/Tidning ... xcerpt.pdf
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Já tě k tomu nenutilPavel 37 píše:Tak přesně jak jsem říkal s tima držákama křídla. Už jsem byl nucenej dělat ještě dvě sady =) Hlavně když to někomu pomůže. Tento týden to bylo v práci takové volnější takže jsem to fušoval v pracovní době ale pss před šéfem =)
Renault Clio Sport ph.2
Škoda Favorit 136 L/A
Fiat Ducato 2.0JTD
Něco s o nás: http://www.johnhistoricrallyteam.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Škoda Favorit 136 L/A
Fiat Ducato 2.0JTD
Něco s o nás: http://www.johnhistoricrallyteam.estranky.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Mas nekde nakres te trubky? Nejaky nacrtek a rozmery? [-o<
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
zase se něco malinko udělalo dneska byl v EVU naposledy 8VT příště už tam bude 16VT. Mám už hotové držáky a předním nosníkem jsem musel vect trubku od turba do chladiče. Budu totiž dávat velkej do nárazníku. No a jinak moc děkuji za plány na rozvodová kola Abarth už jsou hotová ´=)
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Kde prodávaj tak hezký štelovací kola ? u nás v sámošce jsem je neviděl.
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Koupil jsem to v jednotě tady u nás =)
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
a co by stála verze na 8V ?
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Já mám právě plány pouze na 16VT. Kola na 8Vt bych musel hodit na papír.TooM-As píše:a co by stála verze na 8V ?
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
No 8vt bude stejný jen je jiný ozubení , a to jak jsem si všimnul je použité z origo řemenice.
Re: z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Tak po dlouhé době konečně čas na vlastní auto =) Už jsem se rozhodl že nebudu otálet a začnu to pomalu prát do hrubého plniče aby se to už hlo. Co bylo třeba už je navařeno tak hurá do laku =)