z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
z GT.i.e. EVO 4x4 (pokračování)
forum/viewtopic.php?t=1695 Konečně jsem se po čase zase dostal k mému projektu. takovej můj ,,Mount Everest" =) Teď sem do auta zabudoval motor a musel jsem udělat komplet uchycení. Přeci jenom 1.6 má úplně jiné uložení než 2,0 turbo.
Napřed jsem musel malinko vybrat a vystužit nosník
když už bylo hotovo tak už se mohl dát motor tam kam patří a řešit jak ho zavěsit. Horní džák byl v pohodě
No a potom hurá dolů. Tam to nebylo zrovna snadné ale dílo se zdařilo.Posuďte =)
No a tak to vypadá celé
Napřed jsem musel malinko vybrat a vystužit nosník
když už bylo hotovo tak už se mohl dát motor tam kam patří a řešit jak ho zavěsit. Horní džák byl v pohodě
No a potom hurá dolů. Tam to nebylo zrovna snadné ale dílo se zdařilo.Posuďte =)
No a tak to vypadá celé
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: ned pro 17, 2006 21:30
- Bydliště: Dolné Kočkovce, Slovensko
Nebojte já z boje neutíkám. Jenom do toho přišlo hodně věcí. dělám rekonstrukci dílny do toho ještě samozřejmě práce a teď ještě motor na HPE. Přes zimu už by ale měl byt klídek. Zrovna dneska jsem přivezl 16 ventilovou hlavu a písty. Teď když mám hotové uchycení motoru a převodovky tak to muže zase ven a může se motor šlechtit a hlavně chystat auto pod lak. No je toho ještě opravdu hodně =)
Tak zase byl malinko čas a penízky tak jsem si zase hrál =) Bremba co byly ve předu už jsou vzadu no a do předu se nastěhoval novej setík s alfi 166. Který má větší kotouče a hlavně třmeny. To znamenalo ale zase udělat nové mezi kusy na třmeny. To byla ale drobnost
No a teď když třmeny a kotouče sedí na autě jako CENSORED na hrnec tak se sjednotila barva
No a teď když třmeny a kotouče sedí na autě jako CENSORED na hrnec tak se sjednotila barva