Ritmo 4x4 TCT - Jitrnice od Abartha

Sekce, kde můžete všem ukázat, na čem děláte. Co opravujete a co máte v garáži.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Marcel 20VT
Příspěvky: 587
Registrován: čtv led 05, 2006 20:06
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

#61 Příspěvek od Marcel 20VT »

měl by, slovo chlapa je slovo chlapa 8-)
Marcel
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346

FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#62 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Když jsme u těch válců, kdyby se nekomu válel někde dvojitý máloválec strašněmocventil, vzyl bych si ho na pokusy :)
xxxx

Uživatelský avatar
Marcel 20VT
Příspěvky: 587
Registrován: čtv led 05, 2006 20:06
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

#63 Příspěvek od Marcel 20VT »

o takový motor bych s tebou klidně svedl boj na život a na smrt :) neví někdo na kolik se dá rozvrtat a zvětšit kubatura u V6 jakékoliv z itošky?
Marcel
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346

FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6

Abarth
Příspěvky: 399
Registrován: úte dub 29, 2008 22:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#64 Příspěvek od Abarth »

Díky za info ohledně těsnění..kouknu na to..Höermann je skutečně drahej. Koukal jsem i na písty a ty má kolem 1300 EUR. Koupil jsem sadu od Wössnera a vyšla v dnešní době na cca 700 EUR dal jsem 18000 CZK... http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html
vše co "smrdí" Fiatem...aktuálně 2018 - Fiat Ritmo Abarth, Fiat 131 Supermirafiori, lancia Beta Montecarlo
a kousek Stratosu :-)

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#65 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

Marcel 20VT píše:o takový motor bych s tebou klidně svedl boj na život a na smrt :) neví někdo na kolik se dá rozvrtat a zvětšit kubatura u V6 jakékoliv z itošky?
viděl bych to na oturbování třílitru V6 :)
xxxx

Míra 36
Příspěvky: 912
Registrován: čtv čer 09, 2005 20:40

#66 Příspěvek od Míra 36 »

kůrky to by mě zajímalo taky:-)

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#67 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tak jeden normalne valec se mi tu vali jeste v kappe u domu.ma sundanou palicu
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#68 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

oturbovánéí třílitru je jen vize, ještě jsen o to nikde ani nečetl. To jen tak pro inspiraci. 2.0 V6 z gtv, 164, nebo 166 bymohlo být školení :)
xxxx

Uživatelský avatar
Jirka 18
Příspěvky: 4639
Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Bydliště: hnedka u Benešova

#69 Příspěvek od Jirka 18 »

Kůrkyn 38 píše:oturbovánéí třílitru je jen vize, ještě jsen o to nikde ani nečetl. To jen tak pro inspiraci. 2.0 V6 z gtv, 164, nebo 166 bymohlo být školení :)
Myslím že tomuhle motoru by víc sedlo narvat tam nějakej eaton :lol: :lol:
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst :-) )
Volvo 740 kombi :-)
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd

Uživatelský avatar
Kůrkyn 38
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 7053
Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Kontaktovat uživatele:

#70 Příspěvek od Kůrkyn 38 »

co to je eaton?
xxxx

AlešK

#71 Příspěvek od AlešK »

Abarth píše:Díky za info ohledně těsnění..kouknu na to..Höermann je skutečně drahej. Koukal jsem i na písty a ty má kolem 1300 EUR. Koupil jsem sadu od Wössnera a vyšla v dnešní době na cca 700 EUR dal jsem 18000 CZK... http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html
Pánové :off:

Abarth : Jj , Hormann je překupník , stejně jako většina německých kšeftů , já to beru z Itálie ...Např vačky se dají taky koupit rovnou u výrobce a né přes partu překupníků..

Abarth
Příspěvky: 399
Registrován: úte dub 29, 2008 22:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#72 Příspěvek od Abarth »

a kontakt do Itálie dáš?????
vše co "smrdí" Fiatem...aktuálně 2018 - Fiat Ritmo Abarth, Fiat 131 Supermirafiori, lancia Beta Montecarlo
a kousek Stratosu :-)

AlešK

#73 Příspěvek od AlešK »

Abarth píše:a kontakt do Itálie dáš?????
Máš SZ

Uživatelský avatar
Jirka 18
Příspěvky: 4639
Registrován: ned dub 24, 2005 22:28
Bydliště: hnedka u Benešova

#74 Příspěvek od Jirka 18 »

Kůrkyn 38 píše:co to je eaton?
kompresor

sorry za OT,už nebudu :oops: :oops:
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst :-) )
Volvo 740 kombi :-)
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd

Honza 2.0 16v
Příspěvky: 470
Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
Bydliště: lomnice nad popelkou

#75 Příspěvek od Honza 2.0 16v »

eaton je něco takovýho:
Obrázek

foto z kámošovýho auta, s G60tkou z rakouska to jelo pěkně,dokud se nerozsáp obal...tohle je eaton M90 a je vhodný k normálnímu použití spíše pro 3.5-6lmotory(pro 2L je akorát pro normální použití M45,či pro sport M62/64)...na 2l to bude dávat skoro 2 bary,možná přes s tím že 1bar pujde od 3000ot/min..odhadovanej výkon 300+ (zůstaneme při zemi,na motoru -základ 150PS ABF jsou vačky 294/294,udělaná hlava,komprese 7.5...
atd :lol: )

jinak V6 od alfy-maximum je na zhruba 3.8l, při základu na 3/3.2l.... rozvrtávat 2l turbo nemá cenu, má to starý hlavy s jednou vačkou a dvouventilovou technikou...
Naposledy upravil(a) Honza 2.0 16v dne čtv úno 05, 2009 17:40, celkem upraveno 1 x.
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT

Odpovědět