Ritmo 4x4 TCT - Jitrnice od Abartha
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
- Marcel 20VT
- Příspěvky: 587
- Registrován: čtv led 05, 2006 20:06
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
měl by, slovo chlapa je slovo chlapa
Marcel
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346
FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346
FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6
- Marcel 20VT
- Příspěvky: 587
- Registrován: čtv led 05, 2006 20:06
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
o takový motor bych s tebou klidně svedl boj na život a na smrt neví někdo na kolik se dá rozvrtat a zvětšit kubatura u V6 jakékoliv z itošky?
Marcel
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346
FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346
FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6
-
- Příspěvky: 399
- Registrován: úte dub 29, 2008 22:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Díky za info ohledně těsnění..kouknu na to..Höermann je skutečně drahej. Koukal jsem i na písty a ty má kolem 1300 EUR. Koupil jsem sadu od Wössnera a vyšla v dnešní době na cca 700 EUR dal jsem 18000 CZK... http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html
vše co "smrdí" Fiatem...aktuálně 2018 - Fiat Ritmo Abarth, Fiat 131 Supermirafiori, lancia Beta Montecarlo
a kousek Stratosu
a kousek Stratosu
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Myslím že tomuhle motoru by víc sedlo narvat tam nějakej eatonKůrkyn 38 píše:oturbovánéí třílitru je jen vize, ještě jsen o to nikde ani nečetl. To jen tak pro inspiraci. 2.0 V6 z gtv, 164, nebo 166 bymohlo být školení
723 498 670
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
ji.mudra(@)seznam.cz
Bára II (psssst )
Volvo 740 kombi
Ford focus
Lancia Kappa 2,4 jtd
PánovéAbarth píše:Díky za info ohledně těsnění..kouknu na to..Höermann je skutečně drahej. Koukal jsem i na písty a ty má kolem 1300 EUR. Koupil jsem sadu od Wössnera a vyšla v dnešní době na cca 700 EUR dal jsem 18000 CZK... http://www.woessner-kolben.de/english/indexenglish.html
Abarth : Jj , Hormann je překupník , stejně jako většina německých kšeftů , já to beru z Itálie ...Např vačky se dají taky koupit rovnou u výrobce a né přes partu překupníků..
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
eaton je něco takovýho:
foto z kámošovýho auta, s G60tkou z rakouska to jelo pěkně,dokud se nerozsáp obal...tohle je eaton M90 a je vhodný k normálnímu použití spíše pro 3.5-6lmotory(pro 2L je akorát pro normální použití M45,či pro sport M62/64)...na 2l to bude dávat skoro 2 bary,možná přes s tím že 1bar pujde od 3000ot/min..odhadovanej výkon 300+ (zůstaneme při zemi,na motoru -základ 150PS ABF jsou vačky 294/294,udělaná hlava,komprese 7.5...
atd )
jinak V6 od alfy-maximum je na zhruba 3.8l, při základu na 3/3.2l.... rozvrtávat 2l turbo nemá cenu, má to starý hlavy s jednou vačkou a dvouventilovou technikou...
foto z kámošovýho auta, s G60tkou z rakouska to jelo pěkně,dokud se nerozsáp obal...tohle je eaton M90 a je vhodný k normálnímu použití spíše pro 3.5-6lmotory(pro 2L je akorát pro normální použití M45,či pro sport M62/64)...na 2l to bude dávat skoro 2 bary,možná přes s tím že 1bar pujde od 3000ot/min..odhadovanej výkon 300+ (zůstaneme při zemi,na motoru -základ 150PS ABF jsou vačky 294/294,udělaná hlava,komprese 7.5...
atd )
jinak V6 od alfy-maximum je na zhruba 3.8l, při základu na 3/3.2l.... rozvrtávat 2l turbo nemá cenu, má to starý hlavy s jednou vačkou a dvouventilovou technikou...
Naposledy upravil(a) Honza 2.0 16v dne čtv úno 05, 2009 17:40, celkem upraveno 1 x.
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT