Ritmo 4x4 TCT - Jitrnice od Abartha
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže!
-
- Příspěvky: 118
- Registrován: ned pro 17, 2006 21:30
- Bydliště: Dolné Kočkovce, Slovensko
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 399
- Registrován: úte dub 29, 2008 22:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
No přesně tak není a proto jsem ho nebral...po telefonu bylo a ejhle ráno jen a jen kroužky. Pokud by jsi měl možnost a opravdu celokovového..rad by jsem ho vzal, je to Fiat Coupe 2,0 16VT typ motoru..175 1.000 ..pošli na sebe číslo
vše co "smrdí" Fiatem...aktuálně 2018 - Fiat Ritmo Abarth, Fiat 131 Supermirafiori, lancia Beta Montecarlo
a kousek Stratosu
a kousek Stratosu
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
- Marcel 20VT
- Příspěvky: 587
- Registrován: čtv led 05, 2006 20:06
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
ještě mě napadlo Luboši, kup těsnění na pořádnej motor a jeden hrnec ustřihni ne?
Marcel
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346
FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346
FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6
-
- Příspěvky: 470
- Registrován: pon čer 13, 2005 21:17
- Bydliště: lomnice nad popelkou
v knize guye crofta jsem se dočetl,že používá goetze s měděnými kroužky i u turboaplikací s tlakem přes 30psi...zatím mám knihu "letmo" rozečtenou,třeba tam bude zmínka i o něčem jiným... je to vydání z r 1996,takže třeba nějaká inovace proběhla (ta už třeba proběhla ve změně názoru na seriové 8v-16vt ojnice sebelíp upravené..)...
no a "máloválec" "hodněventil" (16v) má velikou výhodu -větší potenciál hlavy a dobrej poměr průtoku sání/výfuk (75%) než 20v/vt, která má mizernej poměr I/E (sání/výfuk) -necelejch 65%.. srovnání tohoto bylo na anglickým coupeclubu.. sice 20VT má ze strany sání teoretickej potenciál překonat 16v palici -při poměru 80% spočtenýho 5 válec vs. 4 válec -16v top úprava má až 160cfm, bez úprav 130-140cfm, 20vt má 100cfm, po lehké modifikaci 106, a na teoretické překonání 16v palice stačí dosáhnout cca 120cfm.., ale aby to v motoru dobře fungovalo, bude třeba hodně moc zapracovat na vejfukový straně,což nemusí bejt v možnostech odlitku hlavy....
no a "máloválec" "hodněventil" (16v) má velikou výhodu -větší potenciál hlavy a dobrej poměr průtoku sání/výfuk (75%) než 20v/vt, která má mizernej poměr I/E (sání/výfuk) -necelejch 65%.. srovnání tohoto bylo na anglickým coupeclubu.. sice 20VT má ze strany sání teoretickej potenciál překonat 16v palici -při poměru 80% spočtenýho 5 válec vs. 4 válec -16v top úprava má až 160cfm, bez úprav 130-140cfm, 20vt má 100cfm, po lehké modifikaci 106, a na teoretické překonání 16v palice stačí dosáhnout cca 120cfm.., ale aby to v motoru dobře fungovalo, bude třeba hodně moc zapracovat na vejfukový straně,což nemusí bejt v možnostech odlitku hlavy....
coupe 2.0 16v NA (>200PS/8000rpm)
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
tipo 2.0 8v -> 16v
Giulietta 125kW
156 SW 2.5 V6
feličita kit car
VW GII 2.0 16v
ex: stilo 2.0 16v, bravo HGT
- Marcel 20VT
- Příspěvky: 587
- Registrován: čtv led 05, 2006 20:06
- Bydliště: Neratovice
- Kontaktovat uživatele:
v květnu se uvidíme, já Buhužel s máloválcem a máloventilem
Na 20VT jde sehnat palice s kanálama sání 2x 30 a výfukem 2x 24,5 čímž se situace jistě významě mění Při vrtání 82 to jde ne?
Na 20VT jde sehnat palice s kanálama sání 2x 30 a výfukem 2x 24,5 čímž se situace jistě významě mění Při vrtání 82 to jde ne?
Marcel
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346
FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6
https://www.facebook.com/marcel.beres.5" onclick="window.open(this.href);return false;
608363346
FR 125TC ABARTH 1.gen
FR 125TC ABARTH 2.gen
FR 1,9turbo DS
AR Alfetta GT
AR 75 3L V6
AR 75 2Lts
AR spider 3L V6