Ritmo 4x4 TCT - Jitrnice od Abartha

Sekce, kde můžete všem ukázat, na čem děláte. Co opravujete a co máte v garáži.
Pravidla fóra
Cílem této sekce je, aby měl každý možnost představit své auta ve fotografiích. Je důležité, že podporujeme každého člena i nečlena, který se chce pochlubit tím co na autě dělá a nemusí to být nutně generálka motoru. Těšíme se na každou vaší fotografii a představení "obsahu" vaší garáže! :)
Odpovědět
Zpráva
Autor
Abarth
Příspěvky: 399
Registrován: úte dub 29, 2008 22:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

Ritmo 4x4 TCT - Jitrnice od Abartha

#1 Příspěvek od Abarth »

ahoj všem, kde koupit kovové těsnění pod hlavu a lepší šrouby?????
vše co "smrdí" Fiatem...aktuálně 2018 - Fiat Ritmo Abarth, Fiat 131 Supermirafiori, lancia Beta Montecarlo
a kousek Stratosu :-)

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

no asi v autodilech :lol:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Abarth
Příspěvky: 399
Registrován: úte dub 29, 2008 22:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Abarth »

jo jo v autodílech..mají jen těsnění papírové...já chci kovové, šrouby ano..ptal jsem se ve fiatu i lancii..jde mi jen o zkušenost..zda ty jejich ORIGO drahé..mají tu kvalitu a nebo jen někdo jeden stejný výrobek zabalej a cena je 3x dražší. Rád je zaplatím..ale chyci mít jistotu!!!
vše co "smrdí" Fiatem...aktuálně 2018 - Fiat Ritmo Abarth, Fiat 131 Supermirafiori, lancia Beta Montecarlo
a kousek Stratosu :-)

Mojmír 366
Příspěvky: 448
Registrován: stř črc 04, 2007 08:15
Bydliště: Kunštát

#4 Příspěvek od Mojmír 366 »

Jaký předpokládáš že budeš mít v motoru tlaky a výkon,že chceš kovový těsnění.Já jsem u žádnýho motoru co jsem upravoval kovový těsnění nepotřeboval.Nikdy těsnění nefouklo.Šrouby sériový jsou pevný dost.Kovový těsnění budeš muset nechat vyrobit podle starýho.Ale nechal bych ho vyrobit ze třech vrstev jak to mají Hondy.

Abarth
Příspěvky: 399
Registrován: úte dub 29, 2008 22:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Abarth »

tlak do 2 barů, odhad 350-400 PS. Jinak zítra mi příjde těsnění od Goetze 30-026647-30 před chvilkou jsem objednal, ale musí být celokovové..v nabídce ho mají jako měkke kovové těsnění, tak uvidím a nafotím...cena odpovídá kurňa...kurňa..vysoká moc vysoká...2529,- Kč - plná cena...uvidím..
u šroubů nikdo nepíše trvrdost a matroš..Ajusa dodá za nějakým 800 10 ks origo vyjde na 1600 od Fiatu..ale třeba to je stejný výrobce :-)
vše co "smrdí" Fiatem...aktuálně 2018 - Fiat Ritmo Abarth, Fiat 131 Supermirafiori, lancia Beta Montecarlo
a kousek Stratosu :-)

Uživatelský avatar
Petr 365
Příspěvky: 617
Registrován: pát kvě 30, 2008 22:44
Bydliště: Brno

#6 Příspěvek od Petr 365 »

400 PS.... :twisted: to bude litat jako blazen 8-) :P
Octavia 1.9 tdi 81kw
Kappa 2.4 TDS
Lybra 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTD
ex Thesis 2.4 JTDM

Uživatelský avatar
Dom 149
Příspěvky: 1014
Registrován: pát lis 10, 2006 19:21

#7 Příspěvek od Dom 149 »

nj pán je gurmán že :wink:
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v

Mojmír 366
Příspěvky: 448
Registrován: stř črc 04, 2007 08:15
Bydliště: Kunštát

#8 Příspěvek od Mojmír 366 »

Kde jsi ho objednával?

AlešK

#9 Příspěvek od AlešK »

Abarth píše:jo jo v autodílech..mají jen těsnění papírové...já chci kovové, šrouby ano..ptal jsem se ve fiatu i lancii..jde mi jen o zkušenost..zda ty jejich ORIGO drahé..mají tu kvalitu a nebo jen někdo jeden stejný výrobek zabalej a cena je 3x dražší. Rád je zaplatím..ale chyci mít jistotu!!!
Chceš s vloženejma kroužkama nebo v celku ? Na ten tlak by bylo lepší dát i 12mm šrouby , obojí je možno .. Tloušťka 1,2 - 1,4 - 1,6 nebo 1,9 mm podle komprese co chceš mít ..

Abarth
Příspěvky: 399
Registrován: úte dub 29, 2008 22:34
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Abarth »

je to u firmy Autoprima, ale ne běžně z jejich nabídky. Ráno prohlídnu a budu moudřejší. Volali k dodavateli a ten nevěděl jaká je tloušťka a zda je opravdu celokovové. Chci vcelku bez vložených kroužků.
Aleši a kde by jsi to sehnal ty???
vše co "smrdí" Fiatem...aktuálně 2018 - Fiat Ritmo Abarth, Fiat 131 Supermirafiori, lancia Beta Montecarlo
a kousek Stratosu :-)

Petr Chvostek
Příspěvky: 290
Registrován: sob zář 08, 2007 22:43
Bydliště: Stará Ves nad Ondřejnicí

#11 Příspěvek od Petr Chvostek »

:D nechával jsem si dělat celooplechované těsnění na Integrálu sice už je to nějaký ten Roček ale vyšlo to okolo 500kč :lol: 8-) Kalina Zlín
Phedra 2,2Hdi 5+4 sedadla:o) Autoopravarenská činnost :o).

AlešK

#12 Příspěvek od AlešK »

Abarth píše:je to u firmy Autoprima, ale ne běžně z jejich nabídky. Ráno prohlídnu a budu moudřejší. Volali k dodavateli a ten nevěděl jaká je tloušťka a zda je opravdu celokovové. Chci vcelku bez vložených kroužků.
Aleši a kde by jsi to sehnal ty???
Přímo z Itálie , mám tam docela spolehlivý zdroj .. Je docela pravděpodobný že to těsnění bude Spesso nebo OMP ... Je potřeba abys ale předem věděl co opravdu chceš , 12 mm šrouby znamenají úpravu bloku i hlavy , ale 2 bary bych na 10 mm neriskoval , i Abarth auta tlačili "jen 1,9" ...

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ja se muzu taky poptat, na jaky auto presne to ma byt? :wink:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

tak goetze by bylo kovovy a do 1000,- :wink:
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Dom 149
Příspěvky: 1014
Registrován: pát lis 10, 2006 19:21

#15 Příspěvek od Dom 149 »

ja bych si dovolil odhadovat ze to bude na motor z Coupecka
Lancia Thema 8.32 Ferrari
Lancia Thesis 3,2 V6 24v emblema
Alfa Romeo 916 Spider 3,0 V6 12v

Odpovědět