Pepazdepa 408 píše:No ona ta automatika funguje podle tohodle grafu = cykluje. Když to máš na AUTO, tak se asi přepne na "ZAP" plnej výkon a až když skoro dosáhne tu požadovanou teplotu, tak začne cyklovat a udržovat teplotu . Takže bych to možná neviděl jako chybu, ale vlastnost...
Zdravím, tak jsem po opravě chladiče klimy nechal klimu za 1500 naplnit.
Až do včera fungovala, teď je stav takový že chladivo v okruhu je, kompresor spíná, jedna hadice z kompresoru je vařící (nedá se na ní udržet ruka) ta jde do chladiče a druhá má okolní teplotu. Chladič klimy je taky dost horkej. Taky se nespíná sahara na 1. stupeň když je klima puštěná, jinak normálně 1. stupeň funguje a přes diagnostiku jde spustit. Kdyby byl problém jen vtom že nespíná sahara, tak za jízdy by to klimovalo, jenže ono né.
Co teď stím?
Ví někdo přesný množství chladiva jaký má být ve 2,4JTD rok 2001?
Na autě štítek nemám, v servisu měli u Lybry 2 možnosti buď 550g nebo 700. Dali tam těch 550.
Navrhuju následující postup. Nech to doplnit na správné množství. Tím mimo jiné zjistíš, kolik toho tam aktuálně skutečně máš, čili jestli ti něco neuteklo (pokud toho tam bylo jen 500, stačí maličko a klima nepojede nebo pojede jen občas). Dál si tam nech napustit i barvivo, pokud ti ho tam ještě nedali. Tím by se dal případný únik lokalizovat. Mě kvůli pitomýmu špatně nasazenýmu sežvejknutýmu těsnění u chladiče utekla půlka náplně. A pak bych se podíval na ten chladič. Na Tempře nám klima selhávala jen proto, že chladič byl po letech provozu tak zas....nej, že to prostě přestávalo mít efekt. Vyřešil to kousek od Milána mechanik u pupmy s wapkou v ruce (po několika ne zrovna levných návštěvách servisů specializujících se na klimatizace), ale to asi nebude tvůj případ, protože tobě chladič očividně funguje...
P.S. Teplota hadic, jak ji popisuješ, je ok, jenže to neznamená, že to běží pořád a zvládne to skutečně chladit.
Lancia Detla 1.6 JTDm Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
Hamster 526 píše:Navrhuju následující postup. Nech to doplnit na správné množství. Tím mimo jiné zjistíš, kolik toho tam aktuálně skutečně máš, čili jestli ti něco neuteklo (pokud toho tam bylo jen 500, stačí maličko a klima nepojede nebo pojede jen občas). Dál si tam nech napustit i barvivo, pokud ti ho tam ještě nedali. Tím by se dal případný únik lokalizovat. Mě kvůli pitomýmu špatně nasazenýmu sežvejknutýmu těsnění u chladiče utekla půlka náplně. A pak bych se podíval na ten chladič. Na Tempře nám klima selhávala jen proto, že chladič byl po letech provozu tak zas....nej, že to prostě přestávalo mít efekt. Vyřešil to kousek od Milána mechanik u pupmy s wapkou v ruce (po několika ne zrovna levných návštěvách servisů specializujících se na klimatizace), ale to asi nebude tvůj případ, protože tobě chladič očividně funguje...
P.S. Teplota hadic, jak ji popisuješ, je ok, jenže to neznamená, že to běží pořád a zvládne to skutečně chladit.
Kontrastní látku jsem tam samozřejmě nechal dát. Kdyby náhodou a ono se to bude hodit
Jinak přesně to co jsi psal, mám v plánu.
Ahoj, mam trochu jiny problem. Topeni topi ale teplota je jen vlazna. Radiator topeni je teply dost. Klapky leva i prava reguluju a bylo mi receno, ze problem je smesovaci klapka. Ventilator funguje normalne, myslim ze prez radiator je hnano malo vzduchu. Kde bych nasel tu smesovaci klapku?
Diky za servisni manual. Do toho jsem samozrejme uz koukal ale v tej divnej reci se vubec nevyznam a ani se slovnikem. Kdyby se dalo sehnat neco v anglictine, bylo by to super. Psal jsem jestli s tim nema nekdo osobni zkusenost, protoze kdyz nerozumim popisu obrazku, tak je snad jednodussi to postupne rozebrat vsechno a hledat dle rozumu, cemuz sem se chtel po procitani fora vyhnout. Az dorazi kabel, tak zkusim zprovoznit diagnostiku, jestli neco nepovi.
Mate nekdo zkusenost s nastavovanim krajnich poloh klapek? Vcera jsem s oddelkovanym kobercem a prilozenym uchem pozoroval, ze snad vsechny fungujou, tak mozna je jen blbe nastavena krajni poloha. Pri studenym vzduchu se zda ze proudi vetsi mnozstvi vzduchu, nez pri nastaveni teplyho.
nejak mi zblblo kurenie. Pred mesiacom mi prihorela jedna z cievok v motore na ventilaciu, dym isiel vsetkymi otvormi Odysla mi najvadsia rychlost fukania ventilacie, inak vsetko islo v poriadku. No vcera vecer po jednom nastartovani mi motor ventilacie zacal fukat pulzne. Na dvojke rychlosti fukania sa sprava nasledovne: dve sekundy ide a dve nie. Cim vedsi stupen rychlosti fukania tak tym sa pulzi predlzuju.
Dufam ze nemusim kupovat novy motor. Neda sa to nejak prepojit na aspon jednu rychlost?
Vdaka za tipy
Problém s topením u řidiče. Nefunguje ta klapka(nevím která a kde) takže furt fouká teplý, u spolujezdce normál jak se k tomu dostat? nemáte někdo aspoň přibližnej návod co všechno a jak oddělat? nerad bych to všechno zkur... dík
Lybra 2,4jtd 99kw 99'
Fiat Uno 1,7D "hrkač" 83'
Ex: Lybra 2,4jtd 99kw 2000
Ex: Fiat Tipo 1,9td 66kw
Ex: Fiat Uno 0,9