Chipovani nebo zvyseni vykonu Kappa 2.0t 20v

Vše, co se týká čidel, kabelů, baterky a veškeré elektroinstalace...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
vonkreuz
Příspěvky: 688
Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod

Re: Chipovani nebo zvyseni vykonu Kappa 2.0t 20v

#31 Příspěvek od vonkreuz »

Tady je ten článek: http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2011041006" onclick="window.open(this.href);return false;
A 3.0 Bremba nemá. Musel bys asi koupit brzdiče z AR 166 a udělat/koupit redukci jako se používá na AR156/AR GT
http://www.squadramoravia.com/diskuze/v ... =10&t=4802" onclick="window.open(this.href);return false;
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej

Petr88
Příspěvky: 17
Registrován: ned črc 12, 2015 21:28

Re: Chipovani nebo zvyseni vykonu Kappa 2.0t 20v

#32 Příspěvek od Petr88 »

Honza 2.0 16v píše:jak už bylo psáno

zcela seriovej motor se seriovým turbem jde rozumně očipovat na cca 260PS (v případě coupe 20VT)

- s jinačím turbem (zmíněná GT25tka je spíš náhrada nepovedené serie T28) -ideálně GT 28 se dostáváme do teritoria 300-370PS dle supporting mods (Intercooler, výfuk, sací potrubí, dodávka paliva) co ještě v klidu snese seriovej spodek... 370PS je cca hraniční na seriovou mechaniku..

od cca 260PS ale počítej s jinou spojkou (přitvrzenej přítlačák a lepší lamela), a vejš už je dobrý mít i sportovní přítlačák..

vše samozřejmně předpokládá dokonalej stav motoru (min. GO, mechanika si nechá líbit cca 7500ot/min v seriovým stavu)...

co se týče "chipu" napiš sem: fcperformance.co.uk nebo squadratuning.nl ....
takze by jsi doporucoval to GT28 to turbo to Gt 25 na kolik pak je koni mel jsi s tim zkušenost? NEBO POPRIPADE JAKEJ jiné tam dat dekuji

Odpovědět