eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
S mulťákem umím. Jen si musim nějakej sehnat,můj zmizel někde v časoprostorový smyčce,poslední dobou tam mizí nějak moc věcí. Asi mi v baráku řádí nějakej z.....j šotek. Jen bych potřeboval vědět jestli sou ty alternátory z těch motorizaci stejný. Pže na tý 1.9 je stopro dobrej,navíc loni po repasu.
ex. Lancia LybraSW 2003 1,9 jtd 85kw
nyní Lancia LybraSw 2001 2,4 jtd 103 kw
nyní Lancia LybraSw 2001 2,4 jtd 103 kw
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Mno tak to mám přehozený,z tý 1,9 tam pásnul. Po nastartování dává na volnoběh cca 14,1V,tak snad bude klid. Zabitý dvě odpoledne,těch sprosťáren co lítalo,myslím že sousedi se mnou asi přestanou mluvit. Ten púvodní byl plnej vazelíny,asi jak praskla ta manžeta na poloose tak to tam nalítalo,jinak nevim kde by se v něm mohlo vzít takovýho hnoje.
ex. Lancia LybraSW 2003 1,9 jtd 85kw
nyní Lancia LybraSw 2001 2,4 jtd 103 kw
nyní Lancia LybraSw 2001 2,4 jtd 103 kw
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
To Baltik 615:
Voe jestli to je na mně, tak si vynuluj kalendář a N-E-S-E-R , nebo ti už nikdy nic neporadim
Lancia Lybra SW 1,9JTD
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Nenápadně se vetřu
Nelaborovali jste někdo s alternátorem, aby se dal zapnout na plno, aby dával co největší proud při volnoběhu?
Vím jaká to je zátěž na motor, ale to už se dá doladit skrz jednotku.
Nelaborovali jste někdo s alternátorem, aby se dal zapnout na plno, aby dával co největší proud při volnoběhu?
Vím jaká to je zátěž na motor, ale to už se dá doladit skrz jednotku.
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Nelaborovali, páč to je k prdu.
Jestli ti všechno funguje jak má, tak to fakt není potřeba.
P.S. To bys musel spíš laborovat s regulátorem, kterej je v altíku (si myslim).
Jestli ti všechno funguje jak má, tak to fakt není potřeba.
P.S. To bys musel spíš laborovat s regulátorem, kterej je v altíku (si myslim).
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Vše funguje, jak má, ale mám fakt velkej odběr v autě
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
To jsem zvědavý jestli to nějak půjde.
Chtěl jsem z Lybry udělat elektrocentrálu. Kámoš na chatě nemá elektřinu - tak mě napadla kombinace auta na volnoběh, měniče na 230V s výkonem 2KW a třeba by to nějak šlo.
Že se může něco podělat - s tím se počítá .
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Ukaž takový měnič., aby na 1 zásuvce měl 2kw.
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
To asi není potřeba aby to bylo na jedné zásuvce.
Úplně původní záměr byl provozovat 5x PC a osvětlení.
Pak mě napadlo, že by to utáhlo i slabší vrtačku a flexu - nevím tedy jak s roztáčením motorů, to by se muselo zjistit.
Lybra myslím žere tak 0,8 litrů za hodinu.
Na výrobu elektřiny 2x do roka by se to klidně dalo udělat, že to bude venku klepat na volnoběh třeba celou noc.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
- Baltik 615
- Člen klubu
- Příspěvky: 2549
- Registrován: stř srp 03, 2011 07:59
- Bydliště: Příbor, Novojičínsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
To je dohromady 3000W na 2 zásuvky, takže 1500W jmenovitých na 1 zásuvku, při 80% to je 1200W stáleho výkonu.
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
tohle vám žádná Lybra na volnoběh za kradenou naftu neutáhne
AR Giulietta 1.4 MA 150CV
Lancia k Coupe 20VT
Lancia k Coupe 20VT
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: eletroproblém alternátor, baterie, regulátor, zkrat?
Když přitáhneš těch 12V šínama a budeš to chladit tekutým dusíkem tak by to chviličku fungovat mohlo.
Jinak auto klapající celou noc na volnoběh taky moc rádo nebude. Přijde mi to jako postavit proti větrný elektrárně ventilátor a takhle si něco napájet. Ono už to totiž vymyšlený je. Říká se tomu elektrocentrála a proti Lybře má výhodu například v hmotnosti - je asi o 1,5 lehčí.
Jinak auto klapající celou noc na volnoběh taky moc rádo nebude. Přijde mi to jako postavit proti větrný elektrárně ventilátor a takhle si něco napájet. Ono už to totiž vymyšlený je. Říká se tomu elektrocentrála a proti Lybře má výhodu například v hmotnosti - je asi o 1,5 lehčí.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´