SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

Vše, co se týká čidel, kabelů, baterky a veškeré elektroinstalace...
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
E-čertík 92
Příspěvky: 1786
Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#31 Příspěvek od E-čertík 92 »

Sice nevim o cem mluvis (odvod par do sani - ja sotva vim ze pod kapotou je motor :-D ) ale to nebudou desitky tisic, jen ja s ni najezdil 100vku, a ja tam urcite nic neprepojoval. No aspon uz vim proc jsem mel vzdycky ruku od oleje kdyz jsem vymenoval zarovku :-D
Jinak gratuluju s tim kourenim - to mi nedokazal nikdo rict proc to kouri. Zkontrolovalo se tam kde co vcetne vstriku, vsechno v poradku ALE kourila dal :-)
Jinak spotreba jak tank: 6L po meste - za to by sis zaslouzil nejakou cenu za vtip roku :-D Myslim, ze to je lehce podprumerna spotreba u Lybry (v TP je neco o 8L mesto, 6,4 mimo, ale mozna si to nepamatuju dobre).
Pod 5 se dostanes, vyraz do Italie nebo do chorvatska, a budes nekde na 4-4,5 ;-)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M

Uživatelský avatar
veciak
Příspěvky: 46
Registrován: pát bře 20, 2009 12:22
Bydliště: Trencin

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#32 Příspěvek od veciak »

spominam na stare dieslove tipo,uno,regatu atd skoda ze tie nemali egr ventil lebo by stacilo ho vybrat a prestali by tak strasne kourit ako kourili a urcite si to vsetci pametame:)))
Lancia Lybra 1,9 jtd 116k ex
Fiat 124 Sport coupe 130k
Lancia Thesis 2,4 jtd 20V

Uživatelský avatar
Pepazdepa 408
Příspěvky: 3795
Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
Bydliště: Velvary
Kontaktovat uživatele:

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#33 Příspěvek od Pepazdepa 408 »

23561 píše:Žralo to jak tank - furt kolem 6 litrů. Teď jezdím za cca 5,5 na 100 a ještě mi teda pořád trochu vadí, že se nějak nemůžu dostat pod 5. Ale to je tím ježděním po městě a krátký trasy. Na dálku to bude lepší :D
Sorry za OT
Někdy mi to tady přijde, že čtu scifi - já mám 8 litrů ať jezdim jak chci (když chci hodně tak i 10 :lol: )
Lancia Lybra SW 1,9JTD

Uživatelský avatar
veciak
Příspěvky: 46
Registrován: pát bře 20, 2009 12:22
Bydliště: Trencin

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#34 Příspěvek od veciak »

ja som sa na lybre 1,9 jtd 116 koni nikdy nedostal pod 6 ani pod 6,5 mpzno ked som isiel do talianska 1000km;)v beznej prevadzkr bez obmedzovania 7 litrov a viav;)
Lancia Lybra 1,9 jtd 116k ex
Fiat 124 Sport coupe 130k
Lancia Thesis 2,4 jtd 20V

23561
Příspěvky: 45
Registrován: pát čer 29, 2007 14:02
Bydliště: Brno

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#35 Příspěvek od 23561 »

Pepazdepa 408 píše:
23561 píše:Žralo to jak tank - furt kolem 6 litrů. Teď jezdím za cca 5,5 na 100 a ještě mi teda pořád trochu vadí, že se nějak nemůžu dostat pod 5. Ale to je tím ježděním po městě a krátký trasy. Na dálku to bude lepší :D
Sorry za OT
Někdy mi to tady přijde, že čtu scifi - já mám 8 litrů ať jezdim jak chci (když chci hodně tak i 10 :lol: )
Jasný, to chápu. Část je autem, ale většina je v tvojí hlavě. Já se to mimoděk naučil na svým prvním autě. Mělo brzdy ve stavu, jako v sekci "mé projekty" popisovaná croma. Nějak ty pístky nešly sehnat. Fungovalo to tak, že po zabrždění se mi vždycky zasekly přední brzdy. Musel jsem zastavit, trochu pokopat přední kola, nastoupit, rozjet se, zarumplovat volantem a zase to trochu odlehlo. Tak jsem se naučil jezdit bez brzd, resp. využívat je jen, když skutečně potřebuju. Místo toho používám motor a hodně předvídání, nelepím se na ostatním na CENSORED a tak (ale nejsem brzda provozu). Stává se mi, že když jedu do práce naučenou trasu 25 km, šlápnu na brzdu třeba jen 5krát a to až v centru Brna.
Lancia Lybra SW 2,4 JTD LX 140 CV
ex Fiat Tipo. 1,4 ie
ex Fiat 128A 1100 CL

Uživatelský avatar
E-čertík 92
Příspěvky: 1786
Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#36 Příspěvek od E-čertík 92 »

No, me kdyz ulitlo brzdovy oblozeni na kole, tak jsem trasu z domu do Brna k Sedlakovi (28km, 6obci, par semaforu, kus dalnice) zvladl na jedno zabrzdeni (mysak udelal mysku...) + pak finalni zastaveni :-)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M

Uživatelský avatar
E-čertík 92
Příspěvky: 1786
Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#37 Příspěvek od E-čertík 92 »

No a abychom se vratili k puvodnimu tematu - potrebuju vymenit olej, takze pojedu do Prostejova. Sesynchronizujeme nejak termin? ;-)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M

Uživatelský avatar
veciak
Příspěvky: 46
Registrován: pát bře 20, 2009 12:22
Bydliště: Trencin

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#38 Příspěvek od veciak »

no takto to spravme daj mi cislo na nich ja im zavolam a pozistujem co ako by mi vedeli v jeden den spravit a kedy by mohly...a ty by si mal kedy asi predstavu?ja mam cas tak do buduceho tyzdna stredy potom by som sa tomu mohol venovat len okrajovo.
Lancia Lybra 1,9 jtd 116k ex
Fiat 124 Sport coupe 130k
Lancia Thesis 2,4 jtd 20V

Uživatelský avatar
Zdendula 224
Příspěvky: 9
Registrován: stř čer 06, 2007 07:23
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#39 Příspěvek od Zdendula 224 »

pánové, dejte pak hlavně vědět výsledek... jak s tím naklápěním světlometů tak s tím EGR ventilem. přijde mi to, že jsou ty auta dělaný přes kopírák.
Lancia Lybra, 2.0 155 kobylek
Lancia Thesis, 2.4 JTDm, AT

Uživatelský avatar
E-čertík 92
Příspěvky: 1786
Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#40 Příspěvek od E-čertík 92 »

tady je web:
http://www.autorolny.cz/

No auta se vetsinou delaji pres kopirak :-)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M

Uživatelský avatar
Zdendula 224
Příspěvky: 9
Registrován: stř čer 06, 2007 07:23
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#41 Příspěvek od Zdendula 224 »

ano :) to je pravda. mě zaráží ty stejné nemoci na nich. Veciak: můžeš mi prozradit, kolik km má tvá Thesis najeto? Mimochodem, Čertiku, troufám si tvrdit, že pokud už se ti někdy ta závada s naklápěním světlometů ukázala, budeš zanedlouho ten problém akutně řešit také. Když jsem auto vezl domů od prodejce, probliklo mi to tak jednou za 300 km. Intervaly se pak krutě snižovaly do té míry, že dnes to řve už pomalu každou minutu. Čili, nebyl to skok, kdy z ničeho najednou něco nefungovalo, ale nějak se to vyvýjelo.
Lancia Lybra, 2.0 155 kobylek
Lancia Thesis, 2.4 JTDm, AT

Uživatelský avatar
E-čertík 92
Příspěvky: 1786
Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#42 Příspěvek od E-čertík 92 »

No zrovna dneska si tak jedu (s vypnutyma svetlama :!: ) a najednou to na me rve, ze mam nefunkcni zarovku v pravem prednim pozicnim svetle, a jeste mi to na displeji nazorne natocilo auticko a ukazovalo jak pro blby, ktery svetlo je pravy predni :-D Tak az jsem zastavil, tak jsem zkusil pustit parkovacky, a ona fakt v pravym prednim nesviti :-D Ale jak na to dosel, kdyz byly svetla vypnuty...

No ja to naklapeni zatim mam jako nahodny vyskyt (od te doby uz to na me nervalo) a az budu menit olej, tak si necham nacist bodycomputer, a podivam se ktera komponenta byla zodpovedna za chvilkove selhani :-)
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M

Uživatelský avatar
veciak
Příspěvky: 46
Registrován: pát bře 20, 2009 12:22
Bydliště: Trencin

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#43 Příspěvek od veciak »

certik:ziarovku somhentak menil uz dva krat:o)presne to iste ukazovalo to auto zakazdym ze kde to nesvieti:)
Mne osobne uz aj na lybre vadili tieto hlasice vypalenej ziarovky,voda v ostrekovacoch atd:o!
ale tam to len svietilo a nepipalo jak sialene:))

No a na Thesise mam cca 180000km

a k tej zavade naklapaciek mne sa to nikdy neobiavilo az kym som nedal auto ku klampiarovy a ten daval dole predny naraznik a svetla vytahoval takze neviem co porobil a co poodpajal a dobre nezapojil inac do tedy nic...
A este mi obcas vybehne taka hlaska chybova na displeji kilometrov ze EOL EROR:)))to vobec neviem co je:)prestartujem a je.
:) :D
Lancia Lybra 1,9 jtd 116k ex
Fiat 124 Sport coupe 130k
Lancia Thesis 2,4 jtd 20V

Uživatelský avatar
Zdendula 224
Příspěvky: 9
Registrován: stř čer 06, 2007 07:23
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#44 Příspěvek od Zdendula 224 »

Veciak: jak tak koukám po fórech, tak frantíci to řeší také. Teoreticky by to měl být snímač hladiny v nádrži. Samozřejmě že nejčastější doporučení je opravdu dobře zkontrolovat všechny kontakty.

ještě pro úplnost: http://translate.google.cz/translate?hl ... %26hl%3Dcs
Lancia Lybra, 2.0 155 kobylek
Lancia Thesis, 2.4 JTDm, AT

Uživatelský avatar
veciak
Příspěvky: 46
Registrován: pát bře 20, 2009 12:22
Bydliště: Trencin

Re: SURNE XENONY THESIS nenastavuju sa vyskovo.

#45 Příspěvek od veciak »

Zdendula: tak ten EOL ma veru niako neprapi len zo zaujimavosti som chel vediet co to je:) uz som mudrajsi teraz zas o nieco :D

Certik:uz som volal prostejov:) material rozvody u nich 22500 kč(to ma skoro otocilo takze som isiel za mojim predajcom nahr dielov a rozvody mi objednal za cca 160 euro.je tam zevraj len napinacia kladka,vodiaca kladka a vodna pumpa +remen) a robota asi 3500cz aj z odpojenim EGR ventilu.(to sa mi zda celkom ok ta robota lebo zevraj musi ist von cely motor)Len problem je trochu v tom ze asi to bude trvat dva dni a dva krat sa mi do prostejova moc nechce ist mam to 120km a este by som musel hnat dve auta :(
Lancia Lybra 1,9 jtd 116k ex
Fiat 124 Sport coupe 130k
Lancia Thesis 2,4 jtd 20V

Odpovědět