Stránka 29 z 29

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: stř led 10, 2018 20:51
od Pepazdepa 408
Když otevřeš ten plastovej dekl, tak od kontaktu jde klema na pojistky a na tý klemě je takovej ohnutej drážkovanej plíšek. Na muj vkus je teda dost slabej a už jsem i u pár aut viděl že je ulomenej. Ten je původně na svorku. Pokud ho tam nemáš, tak bych tam něco takovýho (ideálně měděnýho) dal...

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: čtv led 11, 2018 13:35
od Pavel 104
Nojo, už ho vidím, to je teda kousíček plechu, fuj.

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: pát úno 23, 2018 10:59
od katoo
Dnes jsem objednal novou baterii, dal jsem na rady prodejce a zkusím Fiamm 75 Ah.
Ráno jsem měřil baterii v autě a měla 12,18V včera večer 12,48V a to nabíjím už skoro obden.
Při nastartovaném autě dává alternátor 13,90V, při zátěži 13,88V. Kolik měříte při nastartovaném motoru?
Ještě podotýkám, že mám lybru 2,4Jtd.

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: pát úno 23, 2018 12:30
od Baltik 615
Co vše si zapnul při zátěži? 13.8V je krásných.

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: pát úno 23, 2018 12:52
od katoo
Světla, ventilátor. Ještě to zkusím se zapnutým vyhříváním skla a mlhovkama. Vyhřívání sedaček nefunguje :|

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: sob úno 24, 2018 10:42
od katoo
Provedeno další měření dnes ráno.
Baterie 12,48V po nastartování dobíjí na 13,48V.
Po zapnutí světel pořád 13,48V
Zapnutí světel, topení, mlhovek, rádia, vyhřívání zadního světla (prostě vše co šlo), spadlo napětí na 11,4V :-k
Po pár minutách se napětí zvedlo na 13,4V.

Otázkou je, jestli je to normální stav, kdy alternátor potřebuje nějakou dobu na probuzení, nebo už není zcela fit.
Pamatuji si na Škodě Favorit, měnil jsem na alternátoru diody a regulátor, pak mi dával i při max. odběru 14,8V
Taky mi tam pak akuma vydržela 10 let a to jsem to trápil na LPG.

Zkoumali jste někdo jak se Vám chová nabíjecí soustava?

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: úte úno 27, 2018 12:36
od Pepazdepa 408
Píšu to tady asi po milionšestý.
Zkontroluj silový kabely: altík - startér - baterka - včetně koster = nejlíp odpojit, vyčistit, namazat a vrátit z5.
P.S. Jak funguje vyhřívání zadního světla? :lol:

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: úte úno 27, 2018 18:46
od katoo
Čistění jsem prováděl už loňský rok, ale zopakoval jsem to i včera u výměny baterie.
Čistil jsem smirkovým papírem svorky, vystříkal kontoxem. Kontakty na altíku jsem nečistil, nevím kde přesně jsou a přístup tam není nejlepší.
Měřil jsem multimetrem ve více místech na té černé krabičce a všude to ukazuje stejně (na kontaktu baterky tak i na tom tlustém kabelu co jde k altíku).
Vyhřívání zadního okna funguje dobře. Jediné co mi nehřeje jsou sedačky a levé zpětné zrcátko.

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: stř úno 28, 2018 12:38
od Pepazdepa 408
Já jsem reagoval na ten úbytek z 13,4 na 11,4 V.
Nějakej skok to při zapnutí žravýho spotřebiče udělá vždycky, ale 2 volty a aby se to "srovnávalo" několik minut je divný.

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: stř úno 28, 2018 13:17
od katoo
Divný to je :-k

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: čtv pro 27, 2018 13:58
od Pavel 104
Hodím to sem.
Měřil někdo odběr "naprázdno" u LYBRY?
Moc s Libroušem teď nejezdím, ale kdykoliv jí potřebuju, bez power banky jí nenatočím.
Baterku mám Vartu 2 roky, naměřil jsem klidový odběr 200mA a to mě přijde dost.

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: čtv pro 27, 2018 18:32
od Baltik 615
To je fest. Měl by ses vejít do 50mA.

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: pon led 21, 2019 10:10
od Pavel 104
Malý poznatek k tomu vybíjení.
Odpojil jsem virtuální CD Yatour a nemám problém to nastartovat normálně z baterky.
Koukám, že to je asi pěkný žrout i naprázdno.

Re: Autobaterie, nabíjení a vše kolem ...

Napsal: ned kvě 05, 2019 10:23
od Baltik 615
Novinka
https://www.lidl-shop.cz/ULTIMATESPEED- ... p100251121

Zvýšený max. dobíjecí proud na 5A(původních 3.8A) a mělo by to umět i nakopnout hluboce vybitou AKU(starší verze když nenaměřila 11V nebo tak nějak, tak se nespustilo nabíjení)
Podle googlu zatím bez recenzí, můžou se objevit chybky jako u minulých modelů, ale řekl bych, že to stojí za to.