lybra radio
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lybra radio
Myslim, ze to byl nejakej ruzovej, jen si uz nepamatuju jestli svetle nebo tmave. Ale nekde tady jsem to uz psal...
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
- Hamster 526
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř bře 04, 2009 09:09
- Bydliště: Praha - Smíchov
Re: lybra radio
Tak myslím, že jsem přišel na příčinu, celý problém s rádiem byl podle mě opravdu způsobený kompresorem klimy.
Moje teorie je tato: Kompresor byl po dlouhý době nepoužívání zatuhlej a dělal tam neplechu - koukali jsme na to s Dresikem, ten kompresor se u stojícího auta neustále připojoval a zase odpojoval. Podle mě to bude souviset, protože pokud vím, kompresor se vypojuje při velký zátěži motoru, aby mu pomoh. A jak to bylo zatuhlý, dostal se motor na kritickou hodnotu i při volnoběhu. A teď souvislost s rádiem - to neustálý připojování a odpojování kompresoru asi dost zahýbalo i výkonem alternátoru, takže napětí mohlo kolísat - a tady nastupuje podle mě druhá pojistka, při startování se přeci rádio taky vypne, ale jakmile motor běží, zas se zapne. Jenže kvůli tomu nestabilnímu napětí se to podle mě celý zblblo a rádio to nechalo vypnutý (jednou naskočilo asi po minutě).
Myslíte, že je to takle možný? Ty chybový hlášky beru jako výsledek nestandartního spouštění toho rádia.
Každopádně stalo se to dvakrát, od té doby je klid. Protáhnul jsem auto cestou Praha - Choceň a zpět, cestou tam to sežralo přes čtvrt nádrže, zpátky už se spotřeba vracela na normální hodnoty, tak už snad kompresor klimy povoluje...
Moje teorie je tato: Kompresor byl po dlouhý době nepoužívání zatuhlej a dělal tam neplechu - koukali jsme na to s Dresikem, ten kompresor se u stojícího auta neustále připojoval a zase odpojoval. Podle mě to bude souviset, protože pokud vím, kompresor se vypojuje při velký zátěži motoru, aby mu pomoh. A jak to bylo zatuhlý, dostal se motor na kritickou hodnotu i při volnoběhu. A teď souvislost s rádiem - to neustálý připojování a odpojování kompresoru asi dost zahýbalo i výkonem alternátoru, takže napětí mohlo kolísat - a tady nastupuje podle mě druhá pojistka, při startování se přeci rádio taky vypne, ale jakmile motor běží, zas se zapne. Jenže kvůli tomu nestabilnímu napětí se to podle mě celý zblblo a rádio to nechalo vypnutý (jednou naskočilo asi po minutě).
Myslíte, že je to takle možný? Ty chybový hlášky beru jako výsledek nestandartního spouštění toho rádia.
Každopádně stalo se to dvakrát, od té doby je klid. Protáhnul jsem auto cestou Praha - Choceň a zpět, cestou tam to sežralo přes čtvrt nádrže, zpátky už se spotřeba vracela na normální hodnoty, tak už snad kompresor klimy povoluje...
Lancia Detla 1.6 JTDm
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
- bras
- Příspěvky: 690
- Registrován: sob zář 12, 2009 22:20
- Bydliště: city Olomouc a okolí
- Kontaktovat uživatele:
Re: lybra radio
kolísaní napětí v palubní síti je vždy problém,o tom se tu už psalo dosti,pokud ti však radio občas půjde tak máš někde zkorodovaný spoj. takže sleduj a přemýšlej.
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lybra radio
Nooo.... Ta klima je mechanicka, ne elektricka. Jedine co tam je elektricke je elektromagneticka spojka ktera pripojuje a odpojuje ten kompresor. odber nezavisly na stavu a zatizeni cehokoliv. Je to proste jen civka. Odber jsem nikdy nemeril, ale do 5A urcite. Takze pokud se ti nevypina radio pri brzdeni, blikani, sviceni a podobnych akcich, nemelo by ani s klimou.
Je to kazdopadne zvlastni chovani...
Je to kazdopadne zvlastni chovani...
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
- Hamster 526
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř bře 04, 2009 09:09
- Bydliště: Praha - Smíchov
Re: lybra radio
Mě se nevypíná za jízdy, jen prostě po nastartování nezapne a nedá se zapnout ani ručně. Já vím, že klima je mechanická, moje teorie se opírala o to, že kompresor klimy je na stejným řemeni, jako alternátor a protože se problém objevil hned po zprovoznění klimy a protože ten kompresor je nějakej divnej, tak jsem hledal souvislost. A jediný, co mě napadlo, je, že zatuhlej kompresor přibržďuje motor, alternátor kvůli tomu nyvyrábí stabilní napětí a rádio má dojem, že dochází k poklesu napětí jako při startování a vypne se. Je to možná trochu překombinovaný, ale sedí to na všechny příznaky...E-čertík 92 píše:Nooo.... Ta klima je mechanicka, ne elektricka. Jedine co tam je elektricke je elektromagneticka spojka ktera pripojuje a odpojuje ten kompresor. odber nezavisly na stavu a zatizeni cehokoliv. Je to proste jen civka. Odber jsem nikdy nemeril, ale do 5A urcite. Takze pokud se ti nevypina radio pri brzdeni, blikani, sviceni a podobnych akcich, nemelo by ani s klimou.
Je to kazdopadne zvlastni chovani...
Lancia Detla 1.6 JTDm
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
- Hamster 526
- Příspěvky: 902
- Registrován: stř bře 04, 2009 09:09
- Bydliště: Praha - Smíchov
Re: lybra radio
no ono se nechová jako rozbitý, ale jako vypnutý. Palubní počítač jde, tlačítka jdou, jen rádio je vypnutý a nejde zapnout (a hlásí normálně RADIO OFF). Přitom po nastartování by mělo být zapnutý samo od sebe... Kdyby jen nereagovalo na pokyny ovladačů, tak hledám špatný kontakt, jenže ono se to vážně chová jako při startování auta, kdy se rádio na chvíli vypne (a v tu chvíli nejde manuálně zapnout).bras píše:kolísaní napětí v palubní síti je vždy problém,o tom se tu už psalo dosti,pokud ti však radio občas půjde tak máš někde zkorodovaný spoj. takže sleduj a přemýšlej.
Lancia Detla 1.6 JTDm
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
Lancia Lybra 2.0 20V Comfortronic
ex Alfa Romeo 147 2.0 Selespeed
ex Alfa Romeo 166 2.0 TB V6
ex Lancia Thesis 3.0 V6
ex Lancia Lybra 2.0 20V SW
- MarcelloPN 462
- Příspěvky: 296
- Registrován: pát úno 20, 2009 20:40
- Bydliště: Piestany
Re: lybra radio
Ahojte nechcem zakladat new temu, mam radio s navigacio a tel, blbne mi a uz mi leze na nervy...zohnal som radio, z lybry, nema myslim ani tlacitka navi, cize asi nepojde navigacia to mi nevadi, nema ani tel, ani to mi nevadi, ale ide mi o to, ci jednoducho toto stare vytiahnem a dam to stare a pojde mi, alebo ci tam bude treba nejako upravovat kable...
A este 1 otazka, predavajuci k tomu nema kod, niekde som tu na fore cital myslim, ze tieto starsie typy nemaju kod, ze si ho nastavujem sam, ako to je???
Diky za odpoved...
A este 1 otazka, predavajuci k tomu nema kod, niekde som tu na fore cital myslim, ze tieto starsie typy nemaju kod, ze si ho nastavujem sam, ako to je???
Diky za odpoved...
Trasforma il meglio in “massimo“
Lancia Lybra SW 2,4JTD/1999/99Kw, ex, ale zostala v rodine : ))
Skoda Felicia 1997 ex
Mazda premacy 2.0Ditd r.v 2000
Lancia Lybra SW 2,4JTD/1999/99Kw, ex, ale zostala v rodine : ))
Skoda Felicia 1997 ex
Mazda premacy 2.0Ditd r.v 2000
-
- Příspěvky: 1049
- Registrován: sob kvě 31, 2008 20:33
- Bydliště: Hodonín, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lybra radio
no tak oni se dávaly rádia s navigací i bez navigace celou dobu výroby. Takže klidně může být novější. Rádia bez navigace pokud vím kód neměly pokud ho tam majitel nezadal. Ale problém je v tom, že každé má úplně jinou kabeláž. Nevím nakolik půjde přizpůsobit, to by chtělo prozkoumat schémata. Možná víc řekne Čertík...
Lancia Lybra 2.4 JTD SW
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lybra radio
Prosimte zmer jaky mas napeti na baterce pred startovanim, po nastartovani na volnobeh a v cca 2tis. ot.Hamster 526 píše: no ono se nechová jako rozbitý, ale jako vypnutý. Palubní počítač jde, tlačítka jdou, jen rádio je vypnutý a nejde zapnout (a hlásí normálně RADIO OFF). Přitom po nastartování by mělo být zapnutý samo od sebe... Kdyby jen nereagovalo na pokyny ovladačů, tak hledám špatný kontakt, jenže ono se to vážně chová jako při startování auta, kdy se rádio na chvíli vypne (a v tu chvíli nejde manuálně zapnout).
Kdyby byl nejakej problem s napajenim, tak podle me ti zacnou postupne vypinat zrave komponenty (a hlasit kontrolkou chybu) typu ABS, a radio se vypne az jako jedno z poslednich. Muzu to zkustit zmerit, ale to radio co mi tu lezi nekde v regalu urcite v pohode jelo i na 10V.
Zkus (prestoze to radio nejede) ho jako zapnout, prepnout na CD treba a dat poradne nahlas hlasitost, jestli neco uslysis nebo ne. Pak ho jakoze vypni a udelej to same (pust si CD a dej to nahlas). Ono nekdy pise "RADIO OFF" kdyz nema v poradku komunikaci pocitac <-> radio, a radio pritom normalne funguje.
NEZ nastartujes a pustis radio tak normalne hraje?
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
- E-čertík 92
- Příspěvky: 1786
- Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: lybra radio
Tak vsechno jde, jen maly deti se musi nosit (rika vzdycky kolega )MarcelloPN 462 píše:Ahojte nechcem zakladat new temu, mam radio s navigacio a tel, blbne mi a uz mi leze na nervy...zohnal som radio, z lybry, nema myslim ani tlacitka navi, cize asi nepojde navigacia to mi nevadi, nema ani tel, ani to mi nevadi, ale ide mi o to, ci jednoducho toto stare vytiahnem a dam to stare a pojde mi, alebo ci tam bude treba nejako upravovat kable...
A este 1 otazka, predavajuci k tomu nema kod, niekde som tu na fore cital myslim, ze tieto starsie typy nemaju kod, ze si ho nastavujem sam, ako to je???
Diky za odpoved...
Ale ty dve radia (s navi a bez navi) jsou uuuuplne jiny. Navic nejde jen o to jestli jsou s nebo bez navi, ale i o to jestli jak stare tak nove je S nebo BEZ BOSE.
Ono by to z verze S navi i slo predelat aby ti tam fungovalo radio bez navi, ale je to pekne nechutna prace...
Ja bych doporucoval to vratit nebo prodat, a s tim rozbitym prijet
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M
- MarcelloPN 462
- Příspěvky: 296
- Registrován: pát úno 20, 2009 20:40
- Bydliště: Piestany
Re: lybra radio
E-čertík 92 píše:Tak vsechno jde, jen maly deti se musi nosit (rika vzdycky kolega )MarcelloPN 462 píše:Ahojte nechcem zakladat new temu, mam radio s navigacio a tel, blbne mi a uz mi leze na nervy...zohnal som radio, z lybry, nema myslim ani tlacitka navi, cize asi nepojde navigacia to mi nevadi, nema ani tel, ani to mi nevadi, ale ide mi o to, ci jednoducho toto stare vytiahnem a dam to stare a pojde mi, alebo ci tam bude treba nejako upravovat kable...
A este 1 otazka, predavajuci k tomu nema kod, niekde som tu na fore cital myslim, ze tieto starsie typy nemaju kod, ze si ho nastavujem sam, ako to je???
Diky za odpoved...
Ale ty dve radia (s navi a bez navi) jsou uuuuplne jiny. Navic nejde jen o to jestli jsou s nebo bez navi, ale i o to jestli jak stare tak nove je S nebo BEZ BOSE.
Ono by to z verze S navi i slo predelat aby ti tam fungovalo radio bez navi, ale je to pekne nechutna prace...
Ja bych doporucoval to vratit nebo prodat, a s tim rozbitym prijet
Zatial som ho nekupoval, iba som rozhodil siete na nove a jedno by bolo ako som pisal...pridem uz sa tesim,
Trasforma il meglio in “massimo“
Lancia Lybra SW 2,4JTD/1999/99Kw, ex, ale zostala v rodine : ))
Skoda Felicia 1997 ex
Mazda premacy 2.0Ditd r.v 2000
Lancia Lybra SW 2,4JTD/1999/99Kw, ex, ale zostala v rodine : ))
Skoda Felicia 1997 ex
Mazda premacy 2.0Ditd r.v 2000
- MarcelloPN 462
- Příspěvky: 296
- Registrován: pát úno 20, 2009 20:40
- Bydliště: Piestany
Re: lybra radio
Problem vyrieseny : D dakujem Certikovi za opravu
Trasforma il meglio in “massimo“
Lancia Lybra SW 2,4JTD/1999/99Kw, ex, ale zostala v rodine : ))
Skoda Felicia 1997 ex
Mazda premacy 2.0Ditd r.v 2000
Lancia Lybra SW 2,4JTD/1999/99Kw, ex, ale zostala v rodine : ))
Skoda Felicia 1997 ex
Mazda premacy 2.0Ditd r.v 2000
Re: lybra radio
Nevíte prosim, jak má fungovat automatické ladění? Nebo jak ho nastavit, jestli to lze? Ať zmáčknu kterékoliv tlačítko ladění na rádiu, tak vždy přeladí celé pásmo a naladí tu stejnou stanici znova. Automaticky prostě jinou, než uloženou stanici naladit nemůžu A taky nefunguje to RDS, stanice jsou uloženy jako frekvence, ale názvy to nenapíše, proč? A ještě jeden problém: rádio často na chvíli vynechává zvuk. Ta chvíle je sice krátká, ale dělá to často, tak je výsledný poslech divný. Najednou prostě 5 vteřin ticho a pak zase hraje dál ... A ještě pořád hraje MONO samý neduh to moje rádio
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: lybra radio
Jestli ti to furt hraje mono, tak máš blbej signál = někde přerušená anténa nebo blbej dotek na ní
Lancia Lybra SW 1,9JTD