Zdarec lidi. Tak mě zajímá,nikde jsem to na Lanči nenašel,jestli mají některé elektrické ohřívání vody v topení?Třeba na Helmutech jsem to viděl,u termostatu namontované skoro jako žhavičky které ohřívaly vodu,malý okruh do topení.Celkem v zimě tomu trvá než začne hřát a něco takového bych uvítal. Díkes a šup sem s tipama
Ale já si říkal, že by nebyl špatný nápad nacpat topnice a malé čerpadýlko do chladícího okruhu u F128, když mi nešel v zimě nahodit. Normálně ho pak připojit na ~220V (dneska už je 230...) a ohřát motor. Ale zůstalo jen u nápadu.
Pracuju ve fabrice,kde se něco takového dělalo.Říkalo se tomu HEATER,ale nevim,mám pocit,že už se to nedělá.Nebylo to sice pro Lancii,ale asi por Ford,ale to je asi fuk.Byl to kus hliníkové trubky a v ní byly 3 žhaviče.Použil sem je do Fiatu do motoru a startuje.Můžu to zkusit vyfotit jestli to tam někde najdu.
Lancia Musa 1.9 JTDm
Fiat Croma 1.9 JTDm Dynamic
Ex.Lancia Lybra SW 2.4 JTD
Ex.Lancia Kappa SW 3.0 V6 Comfortronic
Ex. Fiat Croma 2.5 TD
Petr 405 píše:Pracuju ve fabrice,kde se něco takového dělalo.Říkalo se tomu HEATER,ale nevim,mám pocit,že už se to nedělá.Nebylo to sice pro Lancii,ale asi por Ford,ale to je asi fuk.Byl to kus hliníkové trubky a v ní byly 3 žhaviče.Použil sem je do Fiatu do motoru a startuje.Můžu to zkusit vyfotit jestli to tam někde najdu.
No něco takového mám na mysli.Od WV to mají taky podobně.Jde o to že to ohřívá vodu do topení a ne celý motor a ten jak se krapet zahřeje už topí sám.V zimě kdy je takových -10 musím ujet min 7km aby Lanča začla topit.A termostat je OK.
Hoď foto jestli ti to vyjde. Díkes