Lancia Delta III - nový člen spíše členka z Brna

Zde se můžou noví členové představit ostatním, něco o sobě napsat atd.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Strongmenmk
Příspěvky: 2
Registrován: sob říj 03, 2020 01:49
Bydliště: Brno

Lancia Delta III - nový člen spíše členka z Brna

#1 Příspěvek od Strongmenmk »

Své přítelkyni jsem k narozeninám koupil Lanciu Deltu III, rv. 2010, 88kW, automat. A protože budu potřebovat rady zkušených, tak jsem se zde přihlásil.
Mým takovým snem je Lancia Thesis, je to auto krásných tvarů a třeba si ho pořídím.
Michal & Ivanka
Delta III, 88kW, rv. 2010 :!:

Uživatelský avatar
lettro
Příspěvky: 20
Registrován: pon pro 21, 2015 00:08
Bydliště: Ostrava

Re: Lancia Delta III - nový člen spíše členka z Brna

#2 Příspěvek od lettro »

Zdravím a blahopřeji k volbě. Já jsem propadl kouzlu Delty 3. generace již v roce 2015 a koupil jsem benzínovou 1,4 T-Jet 88 kW. Totiž 88 kW mají také naftové 1,6 MJet. Ta tvoje, resp. tvé přítelkyně je která z nich ? A teď zkušenosti s mojí první, benzínovou : jednoduše žádné problémy až na ty, o kterých se dočteš v každé recenzi (např. v SM) a sice párkrát zalité svíčky po rychlém vypnutí studeného motoru. Výjezd z garáže a čekání na manželku. Na to je tento motor choulostivý. A potom je choulostivý na LPG jisté značky. ŘJ LPG natolik ovlivní ŘJ benzínu, že se studené starty stanou velmi problematické. Situace není řešitelná. Proto, pokud LPG, pak určitě ne systém polské zn. STAG.
Po pěti létech jsem chtěl novější, takže nyní mám z posledního roku výroby po FL Deltu naftovou. Zkušenosti zatím moc nemám. Jen z obav o to jak bude probíhat regenerace DPF filtru při častých krátkých jízdách, což se přímo nedoporučuje, jsem použil aditiv zn. Miller, terý slibuje, že k regeneraci bude docházet při nižších teplotách, takže ani krátké jízdy, kdy se výfukové plyny nezahřejí dostatečně nebude docházet nadměrnému shromažďování nespáleného popílku ve filtru. Uvidíme za pár let. Jinak se těším z příjemné spotřeby pod 5 l/100 km a krásném zátahu už od nízkých otáček. Kvedlání dieselu mi sice trochu kalí radost. Tichý šepot benzínu je přece jenom příjemnější. Ale je to slyšet jen na volnoběh, při samotné jízdě je už v interiéru akustický projev srovnatelný.
Přeji mnoho příjemných km bez problémů.
Lancia Delta III 1,6 MJet 88 kW, 2015
ex. : Lancia Delta III 1.4 T-Jet 88 kW, 2009
Fiat Stilo MW 1.4 70 kW, 2007
Fiat Stilo MW 1,9 JTD 59 kW, 2003, Marea, Tempra, Regata,...

Odpovědět