Já a můj Thesis

Zde se můžou noví členové představit ostatním, něco o sobě napsat atd.
Zpráva
Autor
Tomaio 702
Příspěvky: 6
Registrován: stř srp 02, 2017 19:05

Já a můj Thesis

#1 Příspěvek od Tomaio 702 »

Ahoj.
Jsem hrdý majitel Lancie Thesis 3,2 V6 emblema, a tak jsem si řekl, že bych se mohl také přidat. Momentálně jsem z Prahy, kde občas nějakého Thesise potkám a momentálně se snažím dohledat nějaké relevantní informace k historii tohoto auta(jak obecně, tak přímo mého).
A něco k autu:
No je to prostě Thesis! Černá metla, světlý interiér. Z výbavy jsou elektrické sedačky, nezávislé topení, jinak asi klasika emblema. Koupil jsem ho letos na jaře a jako správný Thesis, už mě jednou vypekl, když selhalo servo ruční brzdy a neodbrzdilo ji. Momentálně jezdím bez s blikajícíma kontrolkama :) Až potkám levné servo a možná i nový brzdič, zas ho namontuju zpět. Co mě brzy čeká je kontrola/oprava přední nápravy z důvodu podivného bouchání při nerovnostech. Jinak auto dělá zatím velkou radost, vše funguje výborně a věřím, že i dál bude! Dále zvažuji montáž LPG, ale spousta lidí mě odrazuje. Jezdím s autem spíše delší trasy a tam se dostanu v pohodě pod 9l/100km a tak mě spotřeba ani tolik nedráždí, ale... :)
A to je asi tak zatím vše.
Jo a bývají nějaké srazy v Praze nebo okolí?
Přílohy
IMG_20170609_171007.jpg

Uživatelský avatar
vonkreuz
Příspěvky: 688
Registrován: úte led 15, 2013 01:11
Bydliště: Bytča (SK) / Havl.Brod

Re: Já a můj Thesis

#2 Příspěvek od vonkreuz »

Vítej.

K instalaci LPG jsem ti napsal SZ/PM.
Pěkná kola. To je proto, že jsou z AR166. :D
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H.F.

Tipo936 3.0 V6 Super 99´, Myš
Tipo164 2.5 TD 98', Malý Farina
Tipo834 2.0 VIS 93´, Krabice
Tipo932 2.5 V6 SW fl addio
Nové díly na prodej

Uživatelský avatar
Pavel 104
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 3722
Registrován: stř bře 01, 2006 09:55
Bydliště: Praha 3

Re: Já a můj Thesis

#3 Příspěvek od Pavel 104 »

Zaparkovaná na legendách, koukal jsem na ní.
Pěkná.
Vedle byl Michal s Coupe a z druhé strany Krwel s Dedrou.
Dedra SW 1.8VVT '97 třetí "Vinčenzovka" pro radost
Obrázek Když už je ten benzín řídkej, tak ať do motoru neteče zbytečně. :rally:
Lybra 2.0 VIS '99 čtvrtá na nákupy
T5 '12 v práci

Uživatelský avatar
vlad47
Příspěvky: 674
Registrován: čtv úno 10, 2011 22:57
Bydliště: BA/RS
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj Thesis

#4 Příspěvek od vlad47 »

Motorcek rucnej brzdy ked ces mi mozes poslat, repasnem ti ho. Diely na prednu napravu ked budes cet tak tiez sa da len daj vediet dopredu, nemavam vzdy vsetko skladom aj ked sa snazim. Odporucam si kuknut moju stranku www.lanciathesis.eu
Plyn si kludne daj. Ja som si do jedneho dal kvapalne vstrekovanie, do druheho som tiez zvazoval len tolko na nom nenajazdim. Financne sa ale dostanes pod spotrebu traktora, vykon a charakter porovnavat nema zmysel.
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8395
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

Re: Já a můj Thesis

#5 Příspěvek od Harous 239 »

Je fajn tu vidět někoho nového komu učarovala Lancia. Ať slouží a dělá jen radost.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Uživatelský avatar
black_sheep 666
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 995
Registrován: úte srp 20, 2013 18:29

Re: Já a můj Thesis

#6 Příspěvek od black_sheep 666 »

Ahoj! Ten Thesis je parádní, viděl jsem ho na Legendách :) Moc rád bych ho někdy viděl a svezl se, míváš někdy čas a chuť na kávu? Přijel bych Mondeem ST220 co stálo o pár metrů vedle v sekci Fordů :lol: Tak případně taky rád svezu na oplátku :lol:
Currently no Lancia.

My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale

Uživatelský avatar
Jiří 588
Příspěvky: 746
Registrován: stř říj 27, 2010 12:00
Bydliště: Rožnov p.R

Re: Já a můj Thesis

#7 Příspěvek od Jiří 588 »

Taky Tě vítám :-).
Já jsem Thesise v podobné "konfiguraci" koupil cca rok nazpět v Itálii.

Lpg jsem řešil a nechal namontovat.
Podivné bouchání jsem taky řešil a zatím jsem se ho na 100% nezbavil.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD

Tomaio 702
Příspěvky: 6
Registrován: stř srp 02, 2017 19:05

Re: Já a můj Thesis

#8 Příspěvek od Tomaio 702 »

Díky všem za přivítání!

Jojo, jsou z AR166 a Thesisu prostě sluší taky :)

Vlado, určitě se časem ozvu, protože chci mít auto komplet a originál tak jak bylo se vším funkčním, díky.

Kafe a pokec někde na parkingu s projížďkou není problém, stačí písnout přes PM a domluvíme se.

Jíří a spotřeba LPG je jaká? Při normální jízdě, nejsem závodník :) Pořád přemýšlím na pro a proti, přecijen je to nezvratný zásah do auta a mě je ho prostě líto :) Ale třeba to rozseknou až informace o mém konkrétním kusu, pokud se něčeho vůbec dopátrám. A s tím boucháním mě neděs, mám z toho trochu obavy :-/ Brzy mám v plánu návštěvu heveru, aby se mi známý podíval odkud to jde a pak budu řešit způsob opravy, vím že s dílama to není jen tak :-/

Uživatelský avatar
Jiří 588
Příspěvky: 746
Registrován: stř říj 27, 2010 12:00
Bydliště: Rožnov p.R

Re: Já a můj Thesis

#9 Příspěvek od Jiří 588 »

Děsit se nemusíš...
Trochu se rozepíšu k LPG a bouchání.

LPG mám Lovato Easy Fast nebo něco takového.
Záporné stránky:
- malá nádrž v rezervě - mám 56litrů která je po vrch prostoru rezervy a reálně se do ní vejde tak 46 litrů
- bylo potřeba několik návštěv plynaře kvůli seřízení a ještě to musím nechat doladit ve vysokých otáčkách
- reduktor tomasetto navržený údajně na 180kW zřejmě nedokáže motor ve vysokých otáčkách nakrmit
- v motoru je něco navíc - někde se musí umístit reduktor, filtr, kabely, jednotka
- občas je potřeba dotáhnout hadice k radiátoru - tam je bypass kvůli vyhřívání reduktoru
Kladné stránky:
- po městě jezdím tak za 20L takže LPG finančně celkem pomůže
- do 5800 otáček nepoznám na co jedu, výkon stejný i chování motoru stejné
(s plynařem jsem už půl roku dohodnutý že to seřídíme a že od těch 5800 to tam bude vstřikovat i benzín, ale neměl jsem čas)

Ohledně bouchání - vyměnil jsem uložení stabilizátoru a kosti stabilizátoru, ale stále tam něco mírně ťuká. Není to kov na kov. Na STK nic nenašli. Někdo mi říká, že to už je deformace to řešit. Já si občas říkám že to nechám být a občas mě to štve. Až bude prostor, tak se zkusím pořádně podívat.

Z mého pohledu bude nejhorší najít zdroj bouchání, protože když auto zvedneš, tak se různé části svěsí a napnou, takže to nepoznáš. I kdyby tam člověk měl vyměnit půlku věcí, tak finančně to není taková rána, nejhorší bude najít co to je.

Ohledně dílů tady máme Vladimíra a zrovna ty podvozkové díly má promyšlené a otestované, takže to nemusíš mít strach, že by něco nešlo sehnat.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD

Uživatelský avatar
vlad47
Příspěvky: 674
Registrován: čtv úno 10, 2011 22:57
Bydliště: BA/RS
Kontaktovat uživatele:

Re: Já a můj Thesis

#10 Příspěvek od vlad47 »

Nakolko s plynom robim dlheeee roky tak ti viem povedat ze ano to tomasetto ani keby sa posralo tak ten motor neutiahne, on je taky vybusny ze tie narazy nedokaze ukrmit.
Presne koly tym zaporom co si pisal mam kvapalne vstrekovanie vialle. Nie je tam ziadny reduktor co by zavadzal, ziadne napajanie vody ani nic podobne. Nadrz mam v mieste rezervy 67l s palivom aj v strede, kde ty mas multiventil a velku dieru.
Ked hovoris ze buchanie je gumeneho razu a co vidis gumene veci tak su ok, na tvojom mieste by som sa zameral na ulozenie tlmica. Ak je utrhnute tak presne bucha gumeno. Bohuzial sa uz vobec neda zohnat ani origos v lancii, cize ak treba tak poslat mne a ja pak mam vyrieseny repas.
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu

Uživatelský avatar
Jiří 588
Příspěvky: 746
Registrován: stř říj 27, 2010 12:00
Bydliště: Rožnov p.R

Re: Já a můj Thesis

#11 Příspěvek od Jiří 588 »

Myslím že jsi to s LPG vystihl přesně - před časem jsem měřil lambdy, abych věděl co se děje v čase, kdy motor přestane táhnout (5800-5900ot.) a na obou lambdách je v tu chvíli 0. Prostě to ten reduktor nedá. S LPG už se mi nechce nic dělat, tak tam nechám nastavit ať to od nějakých otáček vstřikuje i benzín.

Tady o jeden příspěvek výš má Tomaio aspoň odpověď, jak by mělo vypadat pořádné LPG :-).

Ohledně horního uložení jsem dostal jeden tip jak to ověřit - když potlačím na předek auta a dívám se na horní uložení, tak závit (horní část) z tlumiče nesmí snažit vylézt nahoru. Když to zkusím a potlačím na auto, tak závit z tlumiče asi 0,5mm povyleze v chvíli kdy tlačím. Dá se na základě toho něco soudit?
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD

Tomaio 702
Příspěvky: 6
Registrován: stř srp 02, 2017 19:05

Re: Já a můj Thesis

#12 Příspěvek od Tomaio 702 »

Takže montáž plynu mě teď odrazuje ještě více :)

Ale problém bouchání koukám nebude až tak velká pohroma, jak jsem se bál, to je dobře! Určitě až zjistím odkud to jde, rozhodím zde dotazy, jak nejlépe to řešit, vím že nové díly nejsou :/

A co se týče historie Thesise. Máte někdo opravdu reálné informace a detaily z výroby? Zajímal by mě počet vyrobených kusů/benzínových kusů (3,2 V6), kdy byl třeba vyroben poslední a tak podobně? Snažil jsem se mailem obeslat několik lidí, až jsem se dostal k člověku v muzeu v itálii, ale nedostalo se ke mě nic. A mě by prostě zajímalo, když už jich je celkově tak málo, tak jak velký exot je přímo ten můj :)

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

Re: Já a můj Thesis

#13 Příspěvek od Dan 1 »

Tohle by mělo být podle údajů z automobilky.
Přílohy
20170806_203543.jpg
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

Tomaio 702
Příspěvky: 6
Registrován: stř srp 02, 2017 19:05

Re: Já a můj Thesis

#14 Příspěvek od Tomaio 702 »

Super! 804 kousků do roku 2005 a pak už se jich asi moc nevyrobilo. Díky!

jardafox
Příspěvky: 309
Registrován: stř říj 09, 2013 18:52

Re: Já a můj Thesis

#15 Příspěvek od jardafox »

co se týče toho podvozku, potýkám se s tím stejným - neznámej buchot na různých nerovnostech. na autě mi vlado dělal komplet všechny silentbloky, kontrolovalo se uložení i čepy - vše prý jakž takž. byl jsem v dvou nezávislých servisech, auto na zvedáku, taky prej vše ok, bez vůlí. takže buď je to vlastnost, nebo už nevím. mně ten zvuk docela připomíná tyčky stabilizátoru, ale to je zrovna věc, co předpokládám, že by v servise běžně poznali, ne? jestli to někdy někdo rozlouskne, tak budu velice rád.
jinak gratulace k thesisu, mám pocit že jsem ho před nedávnem viděl v inzerci, tak budeš asi nový čerstvý majitel?
Lancia Thesis 2.4 JTD Executive
Lancia Lybra SW 2.4 JTD Executive - ex

Odpovědět