Re: Thesis - záchranná mise
Napsal: pát pro 16, 2016 22:10
Zkusím něco málo doplnit (povětšinou předávám co jsem načetl nebo mi řekli kolegové - zatím nemám ověřeno)
a) voda nevím
b) automatu by mohlo pomoct resetovat adaptace (umí FiatEcuScan 3.6 a vyšší)
- olej by sis teoreticky dokázal vyměnit sám, stejný automat má Volvo (mám hromádku odkazů s návody, protože se na to taky chystám)
- kdybys do toho šel dřív, budu rád za doporučení
http://www.volvoxc.com/forums/showthrea ... -effective" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.swedespeed.com/showthread ... sion-fluid" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=OmFu6KGskco" onclick="window.open(this.href);return false;
http://eshop.zp-automatic.cz/katalog/ma ... vodovky/7/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 65891.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=31757" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=33&t=1976" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoxc.com/forums/showthrea ... -effective" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... msg-776462" onclick="window.open(this.href);return false;
- dál pak nevím, jestli kopání způsobí solenoidová skříň - ta se dá za "rozumné" prachy koupit, nebo jsem na to viděl i repasovací sety a návody na youtube. Vlado ale říkal, že je problém ty solenoidy nakalibrovat, tak že se to mění celé v kuse.
c) kontrolky brzdy mohou být způsobeny mrtvou pomocnou baterií, která je vpravo v kufru, jinak jsem ještě slyšel o problému s hallovým snímačem, takže brzda neví ve které je poloze
d) indikace "Variosteer Fault" s logem volantu a "Skyhook fault" s logem tlumiče se nejčastěji objeví těsně po startu a souvisí to s velkým odběrem při startu a poklesem napětí na jednotkách posilovače a Skyhooku - pokud je to po dlouhé době co auto stálo, tak je to normální jev, případně to předpovídá slabší baterku
e) CD mechanika - prý je nejčastěji problém v odrazovém sklíčku, nikoliv v čočce, takže je potřeba "modul" vyndat ven ze středového tunelu a vyčistit - návod tuším nahrával Vlado na youtube - pokud vyhledáš "lanciathesiseu", tak najdeš jeho videa
a) voda nevím
b) automatu by mohlo pomoct resetovat adaptace (umí FiatEcuScan 3.6 a vyšší)
- olej by sis teoreticky dokázal vyměnit sám, stejný automat má Volvo (mám hromádku odkazů s návody, protože se na to taky chystám)
- kdybys do toho šel dřív, budu rád za doporučení
http://www.volvoxc.com/forums/showthrea ... -effective" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.swedespeed.com/showthread ... sion-fluid" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=OmFu6KGskco" onclick="window.open(this.href);return false;
http://eshop.zp-automatic.cz/katalog/ma ... vodovky/7/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 65891.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=31757" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=33&t=1976" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoxc.com/forums/showthrea ... -effective" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... msg-776462" onclick="window.open(this.href);return false;
- dál pak nevím, jestli kopání způsobí solenoidová skříň - ta se dá za "rozumné" prachy koupit, nebo jsem na to viděl i repasovací sety a návody na youtube. Vlado ale říkal, že je problém ty solenoidy nakalibrovat, tak že se to mění celé v kuse.
c) kontrolky brzdy mohou být způsobeny mrtvou pomocnou baterií, která je vpravo v kufru, jinak jsem ještě slyšel o problému s hallovým snímačem, takže brzda neví ve které je poloze
d) indikace "Variosteer Fault" s logem volantu a "Skyhook fault" s logem tlumiče se nejčastěji objeví těsně po startu a souvisí to s velkým odběrem při startu a poklesem napětí na jednotkách posilovače a Skyhooku - pokud je to po dlouhé době co auto stálo, tak je to normální jev, případně to předpovídá slabší baterku
e) CD mechanika - prý je nejčastěji problém v odrazovém sklíčku, nikoliv v čočce, takže je potřeba "modul" vyndat ven ze středového tunelu a vyčistit - návod tuším nahrával Vlado na youtube - pokud vyhledáš "lanciathesiseu", tak najdeš jeho videa