Stránka 2 z 2

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: pát pro 16, 2016 22:10
od Jiří 588
Zkusím něco málo doplnit (povětšinou předávám co jsem načetl nebo mi řekli kolegové - zatím nemám ověřeno)

a) voda nevím

b) automatu by mohlo pomoct resetovat adaptace (umí FiatEcuScan 3.6 a vyšší)
- olej by sis teoreticky dokázal vyměnit sám, stejný automat má Volvo (mám hromádku odkazů s návody, protože se na to taky chystám)
- kdybys do toho šel dřív, budu rád za doporučení
http://www.volvoxc.com/forums/showthrea ... -effective" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.swedespeed.com/showthread ... sion-fluid" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.youtube.com/watch?v=OmFu6KGskco" onclick="window.open(this.href);return false;
http://eshop.zp-automatic.cz/katalog/ma ... vodovky/7/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoforums.org.uk/archive/i ... 65891.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=98&t=31757" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoklub.sk/viewtopic.php?f=33&t=1976" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.volvoxc.com/forums/showthrea ... -effective" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.viva-lancia.com/lancia_fora/ ... msg-776462" onclick="window.open(this.href);return false;

- dál pak nevím, jestli kopání způsobí solenoidová skříň - ta se dá za "rozumné" prachy koupit, nebo jsem na to viděl i repasovací sety a návody na youtube. Vlado ale říkal, že je problém ty solenoidy nakalibrovat, tak že se to mění celé v kuse.

c) kontrolky brzdy mohou být způsobeny mrtvou pomocnou baterií, která je vpravo v kufru, jinak jsem ještě slyšel o problému s hallovým snímačem, takže brzda neví ve které je poloze

d) indikace "Variosteer Fault" s logem volantu a "Skyhook fault" s logem tlumiče se nejčastěji objeví těsně po startu a souvisí to s velkým odběrem při startu a poklesem napětí na jednotkách posilovače a Skyhooku - pokud je to po dlouhé době co auto stálo, tak je to normální jev, případně to předpovídá slabší baterku

e) CD mechanika - prý je nejčastěji problém v odrazovém sklíčku, nikoliv v čočce, takže je potřeba "modul" vyndat ven ze středového tunelu a vyčistit - návod tuším nahrával Vlado na youtube - pokud vyhledáš "lanciathesiseu", tak najdeš jeho videa

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: sob pro 17, 2016 10:01
od frantisek
Diky,Diky,Diky.

Problem s automatkou zminoval i minuly majitel. V lednu jedu za lidma z http://prevodovka.cz/" onclick="window.open(this.href);return false; - servisuji vsechny automatky co jich mam v okruhu znamych, jeste jsem na ne neslysel slovo hany a naopak, uz nekolikrat predvedli neco, co vypadalo jako zazrak.

Elektrika v tom aute bude vubec problem, zacal svitit oranzovy symbol co vypada jako bocnni airbag a prestal naskakovat LCD - pritom vsechno funguje, vcetne podsviceni. Ze necte CD me trapi ze vseho nejmin, to byla poznamka na odlehcenou, tim se budu zabyvat az nakonec.

Baterka - pomocna nevim, hlavni je v aute nejaka, co vyndali z jineho auta v servisu. Stav nevim. Beztak musim koupit novou, takze je vezmu obe najednou a uvidime. "Skyhook fault" se uz neobjevil, jen brzdy vesele sviti a blikaji. Nastesti i brzdi a odbrzduji.

Mizejici voda - se pravdepodobne vyresila sama. Po druhem doliti nadrzky uz dal neni proc dolevat, ale kontrolka vesele sviti dal. AUto se ohreje, teplota drzi, topi. Nejspis jen snimac hladiny.
A v systemu chlazeni nekde netesnost, za ten skoro rok co auto stalo to pomalu vyteklo.

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: úte led 03, 2017 19:40
od jardafox
Jiří 588 píše: d) indikace "Variosteer Fault" s logem volantu a "Skyhook fault" s logem tlumiče se nejčastěji objeví těsně po startu a souvisí to s velkým odběrem při startu a poklesem napětí na jednotkách posilovače a Skyhooku - pokud je to po dlouhé době co auto stálo, tak je to normální jev, případně to předpovídá slabší baterku
teď jsi mě trošku uklidnil, ten skyhook fault už se mi právě dvakrát objevil, ale hned zmizel...vždy to právě bylo po tom, co sem autem delší dobu nejel

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: pon led 16, 2017 19:11
od frantisek
Mam ted chvili cas na opravy, takze auto vytazeno ze zaveje, na stojicim jsem nechal ohrat motor, zatim ruco nafoukl prazdne kolo, tak 10 min klapala.
Rozjezd, 20m auto chciplo. Znovustart, dalsich 20m a zas zdechlo.
Ted uz nejde natocit, baterka je v pohode, toci a je citit benzin.

Nez sezenu nekoho s diagnostikou - tohle je projev mrtveho snimace otacek kliky. Nemate nekdo zkusenost?

Devka z Turina zacina ukazovat svou pravou tvar :D

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: pon led 16, 2017 19:27
od vlad47
Nie je to prejav snimacu kluky z viacerych dovodov. Po zdochnuti ti to slo natocit. Je citit benzin. Mas V6ku ak si dobre pamatam.
Tie V6ky maju chorobu praskajucej hadicky ktora spaja vstrekovacie raily. Skontroluj. Ak je ok, uz dva krat som riesil, raz na lybre 2,0 a raz na thesise 3,0 prasknuty vystup na cerpadle, dostanes sa k nemu cez kufor. Alebo len chod za vonou benzinu hh.

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: úte led 17, 2017 14:53
od frantisek
Takze muj odhad byl spravne - je to de*ka :)
Od rana stoji na slunicku a chytne na skubnuti. Takze projdu zminene hadicky (diky vlad47), ale nejspis to byla jen voda nekde kde byt nemela. Auto stalo od prosince na volne plose, vcera jsem z nej smetal metr snehu.

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: pát dub 07, 2017 10:07
od Jiří 588
Jak se daří se zprovozněním Františku?
Já jsem si teď taky užil svoje se ztrouchnivělým těsněním pod hlavou, ale snad je to vše cajk.
Čistě náhodou - nebyl jsi u výměny oleje v automatu?
Zamýšlím to udělat sám, akorát Volváci dokážou vždy ještě "vytlačit" olej z chladiče, jenže sem zatím nedokázal identifikovat, kde ten chladič je.
Tak zkouším jestli někdo neví... ať nemusím stále otravovat Mistra z Bratislavy :)

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: pát dub 07, 2017 12:48
od vlad47
volvo ma vzduchovy chladic, thesis vodny. Nachadza sa priamo na automate pred odmerkou hladiny. Staci pozriet kam idu vodne hadice.

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: pát dub 07, 2017 13:25
od vonkreuz

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: sob dub 08, 2017 16:59
od Jiří 588
vlad47 píše: pát dub 07, 2017 12:48 volvo ma vzduchovy chladic, thesis vodny. Nachadza sa priamo na automate pred odmerkou hladiny. Staci pozriet kam idu vodne hadice.
Takže postup výměny oleje (bez speciálního vybavení) je vypustit -> nalít -> nechat běžet -> vypustit -> nalít -> nechat běžet atd. atd., a vypouštím jen vanu (nic dalšího)?

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: sob dub 08, 2017 17:08
od vlad47
Oficialny postup podla lancie je ze olej sa nemeni, je dozivotny, cize ked prevodovka klakne koli tomu ze si to nemenil tak je uz po smrti teda aj po zivotnosti :D. Neoficialny postup je ze bys mal robit preplach masinou ktora ma na to adapter (namiesto vodneho chladica) alebo improvizovat bez adapteru alebo tak ako si aj ty sam napisal, tym ale nespravis uplny preplach (cca polka vzdy ostane dnu). Da sa vyratat cca kolko oleja ti tam stareho ostane po x vymenach no najhlavnejsi rozdiel vidim v tom ze s masinou si mozes dovolit dat do automatu pred preplachom aditivum na preplach.

Re: Thesis - záchranná mise

Napsal: stř kvě 03, 2017 09:32
od frantisek
Auto stoji, veci se nedeji jak bylo v planu - protoze jsem musel prerovnat priority, vyskytla se dlouho shanena nemovitost. Jakmile bude vyrizeny prevod a stehovani, jdem zas na auta ..... k Thesis pribyl jeden S-type, podzim bude ve znameni rekonstrukce limousin ;)