No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

Zde se můžou noví členové představit ostatním, něco o sobě napsat atd.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
No-body
Příspěvky: 13
Registrován: pon úno 16, 2015 23:01

No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#1 Příspěvek od No-body »

Čao všem ...
Jsem tady poprvé a doufám, že ne naposled. Lancii jsem si koupil před 3 dny, naprosto mě učarovala ... no a já neodolal.
Delta je moje první italské auto (doteď jsem byl tak nějak "německy" konzervativní, ŠKODA, OPEL, VW a poslední SEAT - to byl zřejmě náznak změny). :lol:
V dohledné době dodám nějaké fotečky ...
Zároveň budu mít brzo asi milión dotazů, tak snad nebudu "votravnej"

Drobná prosba o radu ...

Děti si okamžitě po dovezení vozu domů do auta vlezli a pomačkali veškeré dostupné čudlíky. Od té doby se mě u navigace v levém spodním rohu objevila ikonka přeškrtnutého reproduktoru (předpokládám, že nějak dokázali vypnout hlasovou navigaci) a zatím se mě ani přes podrobné "študování" v příručkách nepodařilo hlasové navádění aktivovat. Navigace jinak naprosto precizně funguje ... ale nemluví

Předem díky


No-body

Zatím jen fotečky z bazaru ...
Přílohy
lan6.jpg
lan7.jpg
lan1.jpg
lan4.jpg
lan3.jpg
lan2.jpg

Uživatelský avatar
Michal 236
Administrator
Administrator
Příspěvky: 1603
Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
Bydliště: kolem Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#2 Příspěvek od Michal 236 »

Ciao,
pokud jde o umlcenou navigaci, melo by stacit zmacknout na volantu + cudl na zvyseni hlasitosti nebo na radiu. Pripadne ESC na volantu pri spusteny navigaci. Bud kratky stisk nebo podrzet >1s, to si presne nepamatuju...
Předseda Lanciaklub.cz
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4

theo2
Příspěvky: 19
Registrován: úte úno 03, 2015 19:36

Re: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#3 Příspěvek od theo2 »

Jó děcka, jednou jsme byli kdesi na dovolené a děcka v autě tak šmejdily, že zamáčkly tajný tlačítko (přívod paliva) o kterým jsem nevěděl. Když jsme chtěli odjet domů, tak si startér jen točil a točil... :) Já se za ty dva týdny co Deltu mám moc s navigací nesžil a nepoužil, možná i ta moje bude zamlklá :) btw jakou máš verzi navigace ? Vidím novej gril po FL, možná už tam máš něco pokročilejšího
Delta 1,9 MTJ + Stilo 1,9 JTD + Brava 1,9 JTD + ex Tipo 1,9 TD + ex Fiat 128

Uživatelský avatar
No-body
Příspěvky: 13
Registrován: pon úno 16, 2015 23:01

Re: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#4 Příspěvek od No-body »

Dik za pomoc, pisu z mobilu, tak bez diakritiky. Pomohlo zmacknuti a podrzeni ztlumovaciho tlacitka primo na pristroji pri aktivni navigaci.
No-body
Lancia Delta III, 2.0 JTD

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

Re: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#5 Příspěvek od Richie 10 »

Pekna Deltička. Gratulujeme :)
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Uživatelský avatar
No-body
Příspěvky: 13
Registrován: pon úno 16, 2015 23:01

Re: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#6 Příspěvek od No-body »

Díky ... je furt hnusně tak mě připadá zbytečný jí fotit, najeto cca 1000 km a OHROMNÁ láska. Už jen to, že kdekoliv člověk zastaví, mezi hromadou takřka identických aut znamená fůru okukování od kolemjdoucích. Zatím naprostá spokojenost. Vše funguje jak má, výkon se mě zdá dokonce lepší než v mém původním Seatu, kde prakticky stejnej dvoulitr měl dávat 125Kw. Tady 121 a auto je mnohem živější. Zatím jediná věc, na kterou si zvykám jsou výrazně delší dráhy řadící páky a trochu nepřesnější řazení 1-2 stupně. Musím se poohlédnout po nějakých 17" ráfcích na léto, ale nechce se mě za to i s obutím dávat přes 20 táců za nové. Takže budu hledat nějaký pěkný bazarový ráfky. :|
No-body
Lancia Delta III, 2.0 JTD

Uživatelský avatar
Richie 10
Příspěvky: 6401
Registrován: úte bře 22, 2005 09:18
Kontaktovat uživatele:

Re: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#7 Příspěvek od Richie 10 »

A neni Deltice lehci nez ten Seat ?
Mazda 6 GH 2.5i Dynamic (Sport)
EX - Lancia Dedra SW 1.6 16v, EX - Lancia Dedra 1.6 ie
EX - Alfa Romeo 166 2.5 V6 24v, Alfa Romeo 156 2.4 JTD, Alfa Romeo 33 1.5 4x4, Alfa Romeo Alfetta GTV 2.0

Uživatelský avatar
No-body
Příspěvky: 13
Registrován: pon úno 16, 2015 23:01

Re: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#8 Příspěvek od No-body »

Hmm ... dle TP zcela nepatrně lehčí je ... cca 50kg. S tím výkonem je to spíš myšleno subjektivně. Toledo 2005 2.0 TDI 125Kw mělo jednoznačně větší "turbodíru" i když při poměrně nízkých otáčkách cca 1300 - 2100, když jí člověk překlenul, táhlo jako bejk, ale jen do cca 4t otáček, pak mohutně vadlo. Takže vlastně pocitově měl člověk dojem, že efektivně to auto jezdí jen v rozmezí cca 2000 otáček. Delta má turboefekt prokazatelně mnohem menší, tah je plynulejší (nebo průběžnější), nevím jak přesně to vyjádřit, navíc si nechá v pohodě líbit otáčky až k 5000 (jen pokusně) při relativně lineárním vzestupu výkonu ... paráda
No-body
Lancia Delta III, 2.0 JTD

Uživatelský avatar
Jarda 357
Příspěvky: 125
Registrován: úte dub 22, 2008 12:18
Bydliště: Benešov

Re: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#9 Příspěvek od Jarda 357 »

Vítej ve spolku :D
JTD nesrovnávej s TDI u tdi je kopanec, že by zlomil vaz a pak už jen pokles, ale JTD má charakteristiku podobnější benzínu - prostě táhne pořád =D>
Ke Těm kolům - podle fotky máš 16", ale hledej max 17". U Delty na 18" je nějaká úprava z výroby (nevím přesně jaká, ale myslím, že omezení rejdu, aby kola nedrhly). V podběhu je opravdu málo místa.
Lancia Delta Platino 1,9 JTDm Twin turbo
ex. Lancia Lybra SW 2,4JTD
ex. Fiat Marea TD100

theo2
Příspěvky: 19
Registrován: úte úno 03, 2015 19:36

Re: No-body - Lancia Delta 2011, 2.0 JTDm

#10 Příspěvek od theo2 »

to mi přišlo právě divný když jsem se díval do technické specifikace- jsou tam různý poloměry otáčení pro kola do 17" a pro 18"
jj italové mají naftaky s trochu benzinovejsim chováním- plynulejsim zatahem motoru v širším spektru otáček. ještě stará klasika s mechanickym čerpadlem 1,9 TD 66kW (konec 80.let) byl takovej kratkodechej. nejnovější TDI neznám ale u asi nejoblíbenější verze 81 kW mi dost vadilo ze při předjíždění jsem musel řadit jak o život jak tam bylo úzký spektrum otáček kdy to fakt dobře zrychlovalo
Delta 1,9 MTJ + Stilo 1,9 JTD + Brava 1,9 JTD + ex Tipo 1,9 TD + ex Fiat 128

Odpovědět