Stránka 3 z 4

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: pát bře 18, 2011 16:25
od vlad47
Vdaka za link, ale ak by ste niekto mali o tie disky zaujem, nemrhajte zbytocne cestu ich pozriet, su fakt dost doskriabane a dosuchane a niektore su veru dost hlboke.

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: stř dub 06, 2011 22:17
od vlad47
Dnes mi konecne dosli nove pneu tak pridavam foto. Barracudy tzunamee mi dojdu asi az v pondelok takze hned ako to bude hore podelim sa o inspiracne thesis fotecky.

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: stř dub 06, 2011 22:22
od E-čertík 92
no heeeezky gumicky :-)

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: stř dub 06, 2011 23:19
od vlad47
Heeeeezky aj stali :D

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: čtv dub 07, 2011 18:40
od scooter68
Pekné papučky bude mat Thesisko.. :shock: som zvedavy aj na disky...

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: čtv srp 11, 2011 16:22
od vlad47
Trvalo to par mesiacov ale na vysledok sa oplatilo cakat. Som nadceny ako to vyzera a to ako to sedi na ceste sa slovami opisat neda.
Viac foto pridam neskor aj s prekvapenim.

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: sob srp 13, 2011 07:49
od E-čertík 92
Teeeda, ty se máš, vy tam máte i silnice, u nás se takový kola na auto dát nedají, pokud si nechces vyklepat zuby...

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: sob srp 13, 2011 08:48
od vlad47
Ja viem ze je tazke tomu uverit, ale smrtelne vazne nefim cim to je mozno gumami, ale to auto je maksie ako bolo so 16kami a zimnymi pirelli. Uplne vsetko je lepsie, sprava sa to, sedi to lepsie a klepe to menej.

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: ned srp 14, 2011 13:32
od pavol a katka 583
No Vlado, si sa pochlapil. Tie kolečka vyzerajú vééľmi pekne.
Gratulujem! =D>

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: úte srp 16, 2011 15:56
od vlad47
Musim sa podelit o nove skusenosti. Dnes som bol konecne po skoro pol roku dat po zabehnuti nastavit plyn. Bol som objednany, sice technik priblizne hodinu meskal, ale to nevadi. Oznamil som mu, ze motor hlasi bohatu zmes na prvom a tretom valci, niekedy aj druhom, on si to potom domiesava vzduchom, ale z toho dovodu mi svieti aj kontrolka motora a je v servisnom mode. Kedze boli rozne zmesi aj kultura chodu nebola uplne idealna. Podotykam, ze to nie je chyba plynu, po namontovani treba system zabehnut a ked membrany pod tlakom sadnu na svoje miesto treba ist jednotku znova nakonfigurovat (ja som na to bohuzial nemal cas). Technik povedal, aby som tam nechal auto, pozrie na to a zavola, vraj priblizne dve hodinky. Po dvoch hodinkach aj stvrt som sa vratil, kuknut ako sa veci maju, prave skoncil. Skontroloval pre istotu ked uz kontroloval aj vstrekovace ale vsetko ok, no nastavovat nic nenastavoval. Preco? Lebo vysla nova riadiaca jednotka aj novy software. Tak sa s tym dlho nebabral a rovno mi dal tu novu. Ta sa dokaze mapovat sama. Pokial nema nacitanu mapu, jazdi na benzin, po nacitani sa prepne na plyn, ak zmenite styl na taky ktory nepozna, nacita ho na benzine a potom znova sa prepne. Casom ked sa nauci vsetko to pojde cisto na plyne. Cena? Neplatil som nic, dodatocne nastavenie bolo v cene montaze :) . Je komplikovane najst kedy maju cas aj oni aj ja, ale ich pristup je maximalne seriozny. Prax. Z nitry som vysiel na dialnicu a jednotka uz mala vsetko nacitane a sla ako hodinky, to ze sa uci a prepina som vedel len podla ledky. Jazda je ako s novym motorom, ta hladkost, ta kultura chodu, to ticho, ten tah, neuveritelne. Cely cas mam nutkanie ist si pojazdit hh. A teraz moja najvacsia radost. Spotreba klesla o necely liter, motor ma obrovsku vykonovu rezervu, horne hodnoty aktualna spotreba neatakovala skoro ani raz, mensi kopec ju zdvihol priblizne iba o liter, auto jednoducho prestalo chciet zrat hh. Cesta Nitra-Bratislava tempomat na 130, vysledok 9,2 litra plynu. Pri jeho cene 0,7€ a cene benzinu som dnes tankoval za 1,465€ to po prepocte vychadza ako keby som jazdil so spotrebou benzinu necelych 4,4 litra. Co je pri takej vahe auta, teoretickom vykone 250 koni pre mna maximalne akceptovatelna hodnota :)
Poucenie:
Jedno slovo - benzinak :D

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: stř srp 17, 2011 21:59
od vlad47
Pridavam novu znalost, dnes prvy krat jazda mestom s novou jednotkou, jazda po bratislave o dlzke 1 hod 11 min. Z jedneho rohu do druheho, naspat a potom do tretieho, semafori atd, klasicka neuponahlana jazda, podlaha asi dva tri krat. Priemerna spotreba 13,8 litra plynu, takze cenovo jazda ako keby so spotrebou 6,6 litra benzinu v meste.

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: sob srp 20, 2011 09:34
od E-čertík 92
No, skoro jak naftak :-) po dalnici s tempomatem 5,8 po meste tak 7,5 :-) A nemusim resit kam s bombou a kde parkovat :-P

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: sob srp 20, 2011 10:25
od vlad47
No pises vyssiu spotrebu nafty, ale je zas lacnejsia ako benzin takze to priblizne vyjde rovnako. Vsetko ma svoje pre a proti. Ja zas nemusim riesit turbo, zhavice, vstrekovace, egr ventil, pocuvat ten klepot atd. Nadrz mam nemiesto rezervy a dokupenu rychlosadu na defekt, je tam kompresor a nejaka zelena tekutina. Aj ta nadrz je podla uhla pohladu, viac nadrzi = vacsi dojazd. Co sa tyka parkovania tiez to nijako neriesim :D, ale hlavna pointa je, ze ked ho potrebujem pritlacit tak pritlacim.

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: sob srp 20, 2011 10:51
od E-čertík 92
vsak jo, ja te jen skadlim :-D Me vyhovuje nafta, protoze kdyz spocitam cenu nafty jakou mam ja, najezd jaky mam, tak je to jednoznacne :-) Nekde se zase vyplati plyn. Ale u me zatim ne :-)

Re: vlad47 - Thesis 3,2 V6 + LPG, 2007, 84000km

Napsal: sob srp 20, 2011 10:58
od vlad47
Sak jasne ;), ja to chapem, preto som aj napisal ze ma aj svoje pre aj proti. A to preco sa snazim opisat vyhody je ze nevyhody pozna vacsina, hovori sa o nich, aj ked viac ako polovica nie su pravda, ale aj napriek tomu malokto to pozna zo skusenosti a pri zvazovani vyberu motora na tuto alternativu lacneho jazdenia uplne zabuda a myslim si, ze ma tam aj plyn svoje miesto.