Lancia Kappa

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
Lukáš 26

Lancia Kappa

#1 Příspěvek od Lukáš 26 »

Ahoj,tak sem si pořídil Kappu,rok 99,je to 2,0T (220koní),chtěl bych se zeptat jaký máte zkušenosti s tímto či podobným autem,na co dát bacha atd.má najeto 203 000km!takže už to není úplnej trhač asfaltu,ale jede docela slušně.Pokud máte někdo nějaký nápad jak tomuto motoru vrátit sílu tak budu určitě rád! :lol:
ps:nemyslete si že to mám zdechlý to né,ale 220koní poznám 8)

Milan 41

#2 Příspěvek od Milan 41 »

No, Lukáši, doufám, že jsi nepodcenil prohlídku a kontrolu auta před koupí... Poslední dobou se tady docela množí repase turba, což není levná záležitost :roll: zvlášť, jestli už má 203000km. Jinak se mi celkem osvědčilo vzít pár nádrží Shell V-Power, fakt to subjektivně motor pročistilo...
Jinak hodně štěstí s "novým" autem :P

Uživatelský avatar
Jirka 85
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 1011
Registrován: pon led 16, 2006 23:50
Bydliště: Louňovice 739404942

#3 Příspěvek od Jirka 85 »

Taky blahopreju ke koupi. Urcite zalezi na turbu jestli se toci jak ma, a myslim ze tlaky by v tomhle pripade nemuseli hrat roli. Jinak jestli necvaka, neklepe, je dobre mazanej a ma za sebou slusny zachazeni tak je to super. Jestli ma Fiat Coupe nejaky forum mohli by ti poradit vic, znam pripady co z toho tahaj az 350k a kdyz to vidis v akci, tak Impreza Sti nebo Lancer Evo je proti tomu slabej odvar :lol: 8) . Hlavne nez na to slapnes nechat ohrat olej a po nalozi nechat vychladnout aspon na volnobeh. Nechci kecat, ale "prej" je na to choulostivy turbo. :oops: Jinak ja bych ji chtel taky a to moc. :wink:

Uživatelský avatar
Honza 2
Příspěvky: 2156
Registrován: čtv bře 17, 2005 11:09
Bydliště: Plzeňsko

#4 Příspěvek od Honza 2 »

O tom srovnání s STI nebo EVOem - no nevim. Hlavně zas srovnání série a upravovanýho auta.. A pak je tu koncepce pohonu, kde přední náhon nebude schopnej pořádně přenést těch 350koní... takže asi tak - jen můj názor.. Ale každopádně gratuluju ke koupi a hlavně ať to drží..

Uživatelský avatar
Marek 43
Příspěvky: 1592
Registrován: pát črc 15, 2005 21:41
Bydliště: Havířov

#5 Příspěvek od Marek 43 »

já byl na diagnostice - a ukázali mi přesně tlaky paliva v každém válci, množství vzduchu a tlaky turba atd. - podle těchto údajů poznáš přesně stav motoru. A výkon zjistíš na motorové brzdě. Není co řešit a víš na čem si. Celé tě to vyjde na pár stokorun.
Jinak o impreze v turbu bych tak nemluvil. Mněl jsem tu čest ji chvíli krotit a osm let se mi tom ještě stále zdá. A to nemluvím o STi.!!! Kdo v tom nejel nepochopí. I když jsem zase nejel v integrále , tak Impreza WRX nebo STi je a bude mým snem. :wink: Už se těším jak jednou....... bude stát vedle mého Thesise.......
Subaru Legacy Outback, 2,5i
Kappa 2,4i na díly
Yamaha TDM 850

psv

#6 Příspěvek od psv »


psv

#7 Příspěvek od psv »

Lancia Kappa Vs. Mercedes S400

http://www.youtube.com/watch?v=B_aO_uO4IoI&NR

Uživatelský avatar
Bleez 204
Příspěvky: 219
Registrován: úte lis 15, 2005 10:58
Bydliště: Trebic

#8 Příspěvek od Bleez 204 »

Hlavne si davej bacha na turbo a olej.
K turbu je potreba se chovat jak popisuje Jirka 85. A olej to je kapitola sama o sobe. Nejdulezitejsi je aby ho tam bylo dost, spodni ryska je malo.

Jinak po tom nemuzes chtit zadny zazraky, vzhledem k natocejm km a taky k tomu ze to neni zadnej sportak, ale luxusni limuzina.

Docela mi tam chybi 6 rychlostni stupen. 1 a 2 trha asfalt, ale trojka je uz moc tezka. Ale muze to byt jen muj pocit.

Tak hodne stastnych km bez nehod a problemu :wink:
Lancia Kappa 2.0T 20V 220 poniku
Fiat Stilo multi wagon 1.8 16v dynamic asi 133 Ijáčeků
ex Fiat Punto 1.2 60 plnokrevniku

Uživatelský avatar
Dan 1
Administrator
Administrator
Příspěvky: 5440
Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Dan 1 »

Trojka je hlavně moc dlouhá. Tam, kde už dvojka končí (necelých 90 km/h), ještě nemá trojka ideální otáčky, takže v téhle rychlosti člověk nemůže chtít zázraky.
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v (RZ v depozitu)
Lancia Lybra SW 2.4 JTD

psv

#10 Příspěvek od psv »


Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#11 Příspěvek od Miky 201 »

Dan 1 píše:Trojka je hlavně moc dlouhá. Tam, kde už dvojka končí (necelých 90 km/h), ještě nemá trojka ideální otáčky, takže v téhle rychlosti člověk nemůže chtít zázraky.
Tak sem si to jel vyzkouset, na 2 jsem tu tacho-stovku udelal, ale na hrane cca pri 105 uz zasahly omezovace...
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#12 Příspěvek od Miky 201 »

psv píše:Lancia Kappa SW 2,4TD

http://www.wheelztv.nl/videodisp.php?id=295&cat=5
Nejak jsem tam tu kappu nezahlidl..
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

psv

#13 Příspěvek od psv »

Miky 201 píše:
psv píše:Lancia Kappa SW 2,4TD

http://www.wheelztv.nl/videodisp.php?id=295&cat=5
Nejak jsem tam tu kappu nezahlidl..
Choď na Archief - potom klikni na Lancia Y a keď sa ti spusti video o Y-nke tak pod videom dole je Kappa aj Delta HF Integrale.

alebo

http://www.wheelztv.nl/videodisp.php?id=19&cat=6

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

nechtel jsem zakladat zbytecne dalsi tema,tak to davam sem.ve skutecnosti se jedna o kappu co jsem mel nabidnutou za 60 tis a mela najeto 387 tis. ted je akorat umyta vysata a stav tacho mluvi za vse. at zije eurocar :haha: :haha: :haha:


http://www.eurocar.cz/autobazar/Lancia/ ... 070514.htm
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Uživatelský avatar
Dresik 28
Administrator
Administrator
Příspěvky: 9943
Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ

#15 Příspěvek od Dresik 28 »

To jsou čubky...
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI

Odpovědět