rozhodovani pri koupi Lybry
- Michal 236
- Administrator
- Příspěvky: 1603
- Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
- Bydliště: kolem Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Je to uplne jedno. Rozhodni se podle stavu. 99 nema variabilni lopatky, v tom je starost min. Ma ostrejsi zatah, jinak to jede srovnatelne. 110 jede trochu lip ale ne o moc. Spotreba dle toho jak jezdis, na 99 co ma pritelkyne sviti neco pres 8litru. Kombinace Praha ve spicce a dalnice vysoko nad limitem. S timhle motorem se da bez potizi jezdit dlouhodobe rychlostma kolem 200.
Zvaz i 1.9, min trpi predna naprava nez u tezsiho petivalce.
Rozhodne ale vybirej dle stavu, podle vykonove verze se nerid. To, co je u nas na vyber, jsou vesmes sroty pred smrti, solidnich kusu jsou na trhu jednotky. U Lybry JTD je motor to posledni co se podela, kdyz budes muset do auta sypat penize, tak castka za servis motoru je to nejmensi.
Zvaz i 1.9, min trpi predna naprava nez u tezsiho petivalce.
Rozhodne ale vybirej dle stavu, podle vykonove verze se nerid. To, co je u nas na vyber, jsou vesmes sroty pred smrti, solidnich kusu jsou na trhu jednotky. U Lybry JTD je motor to posledni co se podela, kdyz budes muset do auta sypat penize, tak castka za servis motoru je to nejmensi.
Předseda Lanciaklub.cz
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
predseda@lanciaklub.cz
________________________
Lancia Ypsilon 1.2 8V (843)
Lancia Musa 1.9 JTD Platino
Lancia kC 2.4
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Díky.
Uživatelská příručka k lybře v angličtině
"Lybra Owners Handbook.pdf"
http://iveco.org/download/Lybra/Lybra%2 ... ndbook.pdf
Nevím jestli je to tady někde ke stažení, na úvodní stránce registrovaný nejsem..
A přidám dotaz: Dnes jsem si s Bravem užil parkování na totálně natřískaném parkovišti v Olympii,
tak se chci zeptat, jak je to s rejdem u Lybry SW a jestli je výrazný rozdíl mezi 1.9 a 2.4,
vím že u 156ky ve 2,4ce si dost lidí stěžuje právě na mizerný rejd.
Uživatelská příručka k lybře v angličtině
"Lybra Owners Handbook.pdf"
http://iveco.org/download/Lybra/Lybra%2 ... ndbook.pdf
Nevím jestli je to tady někde ke stažení, na úvodní stránce registrovaný nejsem..
A přidám dotaz: Dnes jsem si s Bravem užil parkování na totálně natřískaném parkovišti v Olympii,
tak se chci zeptat, jak je to s rejdem u Lybry SW a jestli je výrazný rozdíl mezi 1.9 a 2.4,
vím že u 156ky ve 2,4ce si dost lidí stěžuje právě na mizerný rejd.
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Vubec zadny rozdil neni.
Lybrama stejnou napravu jako Bravo.
U Alfy to je tak kvuli odlisne stavbe predni napravy, kdyz pri plnem rejdu nemas zadny odklon narozdil od aut s klasickou napravou a
Mcpersnem.
Ovsem, komu jde o super zazitek z jizdy a presnosti, ozeli prave nevyhodu rejdu
Lybrama stejnou napravu jako Bravo.
U Alfy to je tak kvuli odlisne stavbe predni napravy, kdyz pri plnem rejdu nemas zadny odklon narozdil od aut s klasickou napravou a
Mcpersnem.
Ovsem, komu jde o super zazitek z jizdy a presnosti, ozeli prave nevyhodu rejdu
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
ok.
A otázka dopranice: Jede JTD 105 v Lybře stejně jak v Bravu//Bravě/Marey nebo líp (narážím na papírový rozdíl v toč. momentu 200Nm vs 255Nm) a jestli považujete tento motor do Lybry SW za dostatečný - většinou budu jezdit max ve 2 lidech o víkendu po dálnici, tak aby to nebylo pomalejší jak Bravo. To drncání v Bravu na D1 už mně nebaví, asi půjdu v týdnu vykrást nějakou banku.
A otázka dopranice: Jede JTD 105 v Lybře stejně jak v Bravu//Bravě/Marey nebo líp (narážím na papírový rozdíl v toč. momentu 200Nm vs 255Nm) a jestli považujete tento motor do Lybry SW za dostatečný - většinou budu jezdit max ve 2 lidech o víkendu po dálnici, tak aby to nebylo pomalejší jak Bravo. To drncání v Bravu na D1 už mně nebaví, asi půjdu v týdnu vykrást nějakou banku.
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Tohle ti můžu říct...
Měl jsem totiž v Lybře jednotku z Brava. Normálně to pasuje. (servis předešlého majitele byli asi prasata)
Teď tam mám jednotku z Lybry(koupil jsem z bourané). Jediné co nevím, jestli to není chipnuté, protože to jede až moc dobře.
Třeba octavia 1.8 20V 92KW sedan mi nemohl ujet. Jeli jsme do cca 140 vedle sebe ( pak byla zatáčka )
Bravo má zátah plynulý, od těch 1000-4500 ot. to jede tak plus mínus stejně. V žádném spektru to nezabere nějak razantně víc.
U lybry přijde větší nástup kolem 2000 - není to vyloženě kopanec, ale to auto zabere. Spotřebu jsem měl u obou jednotek stejnou, dokonce bych řekl že silnější jednotka dokáže jet za míň při stejném stylu jízdy.
Největší rozdíl je mezi těmi 2000-3000ot. Pak samozřejmě jede líp ta Lybrácká, ale už tam není takový rozdíl.
Když to vezmu celkově , tak Lybrácká jede o dost líp. Ale pozor - srovnávám ty 2 jednotky v 1 autě.
Měl jsem totiž v Lybře jednotku z Brava. Normálně to pasuje. (servis předešlého majitele byli asi prasata)
Teď tam mám jednotku z Lybry(koupil jsem z bourané). Jediné co nevím, jestli to není chipnuté, protože to jede až moc dobře.
Třeba octavia 1.8 20V 92KW sedan mi nemohl ujet. Jeli jsme do cca 140 vedle sebe ( pak byla zatáčka )
Bravo má zátah plynulý, od těch 1000-4500 ot. to jede tak plus mínus stejně. V žádném spektru to nezabere nějak razantně víc.
U lybry přijde větší nástup kolem 2000 - není to vyloženě kopanec, ale to auto zabere. Spotřebu jsem měl u obou jednotek stejnou, dokonce bych řekl že silnější jednotka dokáže jet za míň při stejném stylu jízdy.
Největší rozdíl je mezi těmi 2000-3000ot. Pak samozřejmě jede líp ta Lybrácká, ale už tam není takový rozdíl.
Když to vezmu celkově , tak Lybrácká jede o dost líp. Ale pozor - srovnávám ty 2 jednotky v 1 autě.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Zajímavé. Moc dík. Jsem zvědav, co napíšou další.
Že by si těch 255Nm oproti 200Nm v Bravu atd přecejen nevycucali z prstu?
Zkusím se zeptat i na Marea klubu v tématu s doděláním tempomatu, protože tam někteří dávali řj z lybry, aby ten tempomat rozjeli, tak jestli pozorovali nějakou změnu.
V Bravu mně začne zabírat u 1500ot a u 2000 to naběhne naplno a pak už to zrychluje plynule.
Že by si těch 255Nm oproti 200Nm v Bravu atd přecejen nevycucali z prstu?
Zkusím se zeptat i na Marea klubu v tématu s doděláním tempomatu, protože tam někteří dávali řj z lybry, aby ten tempomat rozjeli, tak jestli pozorovali nějakou změnu.
V Bravu mně začne zabírat u 1500ot a u 2000 to naběhne naplno a pak už to zrychluje plynule.
- Pepazdepa 408
- Příspěvky: 3795
- Registrován: úte zář 16, 2008 17:36
- Bydliště: Velvary
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Ono to s Mařkama nebude tak horký... tam se spíš řeší PROČ na 110jo a na 105ne... A nějak je to ve hvězdách...
Lancia Lybra SW 1,9JTD
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
No vypadá to tak, že to nakonec nikdo nezkoušel.
Jo jak je na tom Lybra co se týče spolehlivosti elektriky?
Stejný jak Fiat z té doby nebo je to lepší?
Na Bravu mně teď přestal jít větrák topení, což je v zimě super věc, na zjištění příčiny se dostanu zítra, ale co se týče elektriky,
tak se snad každý 3 měsíce objeví nová závada a to mám bravo facelift, kde by měla být elektrika spolehlivější. Sice to opravím zdarma nebo za pár šupů, ale kdo na to má mít pořád nervy.
Sice elektrice rozumím, ale ze Stila a různých failure by mě asi brzo odvezli.
Jestli je Lybra na tom s elektrikou podobně jak Bravo, tak mám pomale chuť skočit do Passata, kterej má tu debilní hliníkovou nápravu, oproti JTD to rachotí a nejede a vypadá to zepředu jak delfín.
On si možná člověk nevybere, protože kamarád toho passata měl rok, sice elektrika (kromě zdechajícího/do nouzáku padajícícho motoru ok - prý u TDi uhnívají kabely ke vstřik čerpadlu), ale mechanika/plasty nic moc, měnil zadní ložisko kola, kotouče, klika 5. dveří blbla i po seřízení, ulomená loketní opěrka a klika schránky u spolujezdce a nešel tomu zadní stěrač. Jako bonus jsme při přezouvání na podzim 2012 zjistili, že jsou obě přední kola zevnitř sjeté skoro na dráty Passat kombi 81kW 1998 koupený na podzim 2011 za 65000...
Takže babo raď, co si v dnešní době koupit za ojeté auto.
Jo jak je na tom Lybra co se týče spolehlivosti elektriky?
Stejný jak Fiat z té doby nebo je to lepší?
Na Bravu mně teď přestal jít větrák topení, což je v zimě super věc, na zjištění příčiny se dostanu zítra, ale co se týče elektriky,
tak se snad každý 3 měsíce objeví nová závada a to mám bravo facelift, kde by měla být elektrika spolehlivější. Sice to opravím zdarma nebo za pár šupů, ale kdo na to má mít pořád nervy.
Sice elektrice rozumím, ale ze Stila a různých failure by mě asi brzo odvezli.
Jestli je Lybra na tom s elektrikou podobně jak Bravo, tak mám pomale chuť skočit do Passata, kterej má tu debilní hliníkovou nápravu, oproti JTD to rachotí a nejede a vypadá to zepředu jak delfín.
On si možná člověk nevybere, protože kamarád toho passata měl rok, sice elektrika (kromě zdechajícího/do nouzáku padajícícho motoru ok - prý u TDi uhnívají kabely ke vstřik čerpadlu), ale mechanika/plasty nic moc, měnil zadní ložisko kola, kotouče, klika 5. dveří blbla i po seřízení, ulomená loketní opěrka a klika schránky u spolujezdce a nešel tomu zadní stěrač. Jako bonus jsme při přezouvání na podzim 2012 zjistili, že jsou obě přední kola zevnitř sjeté skoro na dráty Passat kombi 81kW 1998 koupený na podzim 2011 za 65000...
Takže babo raď, co si v dnešní době koupit za ojeté auto.
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Za 4roky 100tkm se mi z elektriky posralo čidlo kliky a teploty motoru.
Takže za mě velmi dobrá =D>
Takže za mě velmi dobrá =D>
Lancia Lybra 1,9jtd SW rv 2000 chip 85KW
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
77kW JTD je podla mna na Lybru malo a ani 85kW verzia nie je ziadny drak
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
- Jaromír 592
- Administrator
- Příspěvky: 1401
- Registrován: pát říj 01, 2010 18:16
- Bydliště: Brno Komín 728887525
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
No s tím passatem bys udělal díru do světa V lybře se jako v každém ojetém autě něco občas podělá.Moje lybra z elektrických věcí Ventilátor topení,regulační ventil na čerpadle a jedno relé.Teď mi občas stávkuje plynový pedál když přejedu nějakej hrb.Jo a Solenoid egr ventilu.Má najeto Cca 380 tis km z toho 124tis se mnou.Mimochodem nevidím důvod proč by se mělo v Lybře kazit víc nebo míň věcí než v passatovi když většina věcí je tam bosh.
forum/search.php?keywords=Lybra&terms=all&author=&fid" onclick="window.open(this.href);return false;[]=20&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Hledat
Tady se můžeš podívat co se řešilo na lybře za elektro problémy.
Jestli chceš stav se příští týden na scuk ve štatlu a můžeš si lybru projet.Povím ti historii výměny dílů a oprav za 124 tis km.Uvidíš sice trochu jetější kousek ale motor podle mně jede dobře
forum/search.php?keywords=Lybra&terms=all&author=&fid" onclick="window.open(this.href);return false;[]=20&sc=1&sf=titleonly&sk=t&sd=d&sr=posts&st=0&ch=300&t=0&submit=Hledat
Tady se můžeš podívat co se řešilo na lybře za elektro problémy.
Jestli chceš stav se příští týden na scuk ve štatlu a můžeš si lybru projet.Povím ti historii výměny dílů a oprav za 124 tis km.Uvidíš sice trochu jetější kousek ale motor podle mně jede dobře
Lybra 2.4 Jtd 135 koni - 100 ješte táhne.
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Ducato 2,8jtd maxi 2005
Yamaha verisity 300
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Měl jsem pár Italů což můžeš vidět, a Marea nejmilejší na tu dobu jako pro chalupáře,nejhorší po motorové a elektrické stránce, doma jsme si sedli a že jedna závada a Marejka půjde do světa, to se stalo a když jsem se rozmýšlel jako ty jestli jiné evropské značky a kterou z nich tak na doporučení jednou ve čtvrtek vyhrála Lybra 1.9 85kw a v úterý už byla doma. Denně jezdí bez problémů a se vší spokojeností až na ten menší kufr a přístup do něho proti Marejce. Přesně jak píše Luko 428.vanDave píše:No vypadá to tak, že to nakonec nikdo nezkoušel.
Jo jak je na tom Lybra co se týče spolehlivosti elektriky?
Stejný jak Fiat z té doby nebo je to lepší?
Na Bravu mně teď přestal jít větrák topení, což je v zimě super věc, na zjištění příčiny se dostanu zítra, ale co se týče elektriky,
tak se snad každý 3 měsíce objeví nová závada a to mám bravo facelift, kde by měla být elektrika spolehlivější. Sice to opravím zdarma nebo za pár šupů, ale kdo na to má mít pořád nervy.
Sice elektrice rozumím, ale ze Stila a různých failure by mě asi brzo odvezli.
Jestli je Lybra na tom s elektrikou podobně jak Bravo, tak mám pomale chuť skočit do Passata, kterej má tu debilní hliníkovou nápravu, oproti JTD to rachotí a nejede a vypadá to zepředu jak delfín.
On si možná člověk nevybere, protože kamarád toho passata měl rok, sice elektrika (kromě zdechajícího/do nouzáku padajícícho motoru ok - prý u TDi uhnívají kabely ke vstřik čerpadlu), ale mechanika/plasty nic moc, měnil zadní ložisko kola, kotouče, klika 5. dveří blbla i po seřízení, ulomená loketní opěrka a klika schránky u spolujezdce a nešel tomu zadní stěrač. Jako bonus jsme při přezouvání na podzim 2012 zjistili, že jsou obě přední kola zevnitř sjeté skoro na dráty Passat kombi 81kW 1998 koupený na podzim 2011 za 65000...
Takže babo raď, co si v dnešní době koupit za ojeté auto.
Lancia Lybra 1.9jtd SW
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Fiat Croma 1.9 Mjet
ex. Fiat Marea 2.4 td
ex. Lancia Thema 2.0i - ukradena
ex. Fiat Regata 75 ie 3x
ex. Š 105 L
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Díky moc za zkušenosti.
Právě potřebuju kombíka, ke koupi teda dojde jak už jsem psal nejdřív na podzim, protože potřebuju provést nějaké opravy kosmetického rázu+
našetřit nějakou rezervu na vstupní údržbu nového auta. Možná jsem už psal, že to koupím dřív, ale vždycky do toho vleze nějaká dražší závada a koupě se tak posunuje,s příjmem peněz to není moc růžové, takže šetřím co se dá.
Zvažuju Mareu JTD, Lybru JTD a Passata 81kW.
Pokud je na tom lybra s elektrikou líp něž Fiat bravo/marea, tak si preventivně radši ušetřím nervy, přeskočím mareu a koupím klidně i tu lybru JTD 77kW, i když to asi žádná raketa nebude s tím že pak časem skočím rovnou do JTD 85kW nebo 2,4 103/110.
Děkuji též za nabídku k vyzkoušení auta, v Lybře jsem už seděl v Eurocaru a tak pohodlné sedačky jsem ještě nezažil. Až bude koupě auta aktuální, tak se kdyžtak přes SZ ozvu s případnou radou při koupi atd. Kandidáty hodím určitě na fórum pro vaše případné zkušenosti s nimi nebo zkušenosti s prodejcem.
To mně těší, že je na tom lybra s elektrikou líp, i v recenzi ojetin si na elektriku moc nestěžovali.
Dnes jsem se hrabal v bravu, protože mi občas stávkuje větrák topení. Na fóru psali, že občas pomůže propájet kontakty na plošném spoji v krabičce (magneti mareli),co je u větráku.
Ta je ale bohužel umístěna v oblasti, kde má spolujezdec špičky noh. Takže jsem ji demontoval a propájel a uvidím.Byl na ní přídavný kryt konektorů, přístup tak mizerný, že už jsem na to neměl nervy a mrskl s krytem do popelnice. A to jsem normálně velmi klidný a trpělivý. Od Bosche mně kupodivu zatím myslím nic neodešlo,
spíš na bravu zlobí hlavně ty kontakty-přechodové odpory, jednou prodřené kabely (kvůli tomu jsem kdysi 2x nedojel než jsme zjistili kde je chyba) atd. Na topení jsem třeba musel rozebrat potenciometr rychlostí větráku a od podzimu se nedostanu kolečkem do krajních poloh voliče směrů topení - něco se podělalo v klapkách. V ostatních polohách to fouká, takže na to kašlu a jezdím, celou přístrojovku kvůli klapkám demontovat nebudu.
Právě potřebuju kombíka, ke koupi teda dojde jak už jsem psal nejdřív na podzim, protože potřebuju provést nějaké opravy kosmetického rázu+
našetřit nějakou rezervu na vstupní údržbu nového auta. Možná jsem už psal, že to koupím dřív, ale vždycky do toho vleze nějaká dražší závada a koupě se tak posunuje,s příjmem peněz to není moc růžové, takže šetřím co se dá.
Zvažuju Mareu JTD, Lybru JTD a Passata 81kW.
Pokud je na tom lybra s elektrikou líp něž Fiat bravo/marea, tak si preventivně radši ušetřím nervy, přeskočím mareu a koupím klidně i tu lybru JTD 77kW, i když to asi žádná raketa nebude s tím že pak časem skočím rovnou do JTD 85kW nebo 2,4 103/110.
Děkuji též za nabídku k vyzkoušení auta, v Lybře jsem už seděl v Eurocaru a tak pohodlné sedačky jsem ještě nezažil. Až bude koupě auta aktuální, tak se kdyžtak přes SZ ozvu s případnou radou při koupi atd. Kandidáty hodím určitě na fórum pro vaše případné zkušenosti s nimi nebo zkušenosti s prodejcem.
To mně těší, že je na tom lybra s elektrikou líp, i v recenzi ojetin si na elektriku moc nestěžovali.
Dnes jsem se hrabal v bravu, protože mi občas stávkuje větrák topení. Na fóru psali, že občas pomůže propájet kontakty na plošném spoji v krabičce (magneti mareli),co je u větráku.
Ta je ale bohužel umístěna v oblasti, kde má spolujezdec špičky noh. Takže jsem ji demontoval a propájel a uvidím.Byl na ní přídavný kryt konektorů, přístup tak mizerný, že už jsem na to neměl nervy a mrskl s krytem do popelnice. A to jsem normálně velmi klidný a trpělivý. Od Bosche mně kupodivu zatím myslím nic neodešlo,
spíš na bravu zlobí hlavně ty kontakty-přechodové odpory, jednou prodřené kabely (kvůli tomu jsem kdysi 2x nedojel než jsme zjistili kde je chyba) atd. Na topení jsem třeba musel rozebrat potenciometr rychlostí větráku a od podzimu se nedostanu kolečkem do krajních poloh voliče směrů topení - něco se podělalo v klapkách. V ostatních polohách to fouká, takže na to kašlu a jezdím, celou přístrojovku kvůli klapkám demontovat nebudu.
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Ještě docela podstatná věc, jak je to s náhradními díly na Lybru? Prý se jako nová v ČR neprodávala.
Co se týče motoru, tak to určitě žádný problém nebude, protože JTDček jezdí po ČR mraky.
Díval jsem se ale třeba zadní nárazník skoro 9000 http://www.autodily-hk.cz/lancia-zadni- ... 04730.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pak jsem hledal třeba přední blatník a nenašel jsem nic.
Dá se sehnat aspoň ve FIATu případně za kolik.
Jak je to celkově s použitými díly? Mají něco z těch karosářských dílů třeba v ADS Lipůvka , Azzura car? Holubice nebo kde sháníte ND?
Díky.
Co se týče motoru, tak to určitě žádný problém nebude, protože JTDček jezdí po ČR mraky.
Díval jsem se ale třeba zadní nárazník skoro 9000 http://www.autodily-hk.cz/lancia-zadni- ... 04730.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pak jsem hledal třeba přední blatník a nenašel jsem nic.
Dá se sehnat aspoň ve FIATu případně za kolik.
Jak je to celkově s použitými díly? Mají něco z těch karosářských dílů třeba v ADS Lipůvka , Azzura car? Holubice nebo kde sháníte ND?
Díky.
Re: rozhodovani pri koupi Lybry
Podle mě úplně bez problémů.... mrkneš na inzerce a je tam toho dost.
Hodně věcí jsem kupoval přímo tady od místního člena Carsh.
Hodně věcí jsem kupoval přímo tady od místního člena Carsh.
WV Golf 7 2.0 TDI Blue Motion
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Škoda Octavia 1.9 TDI 66kW
Ex: Opel Meriva 1.6 16V GPL - "eggy" , Lancia Thesis 3.2 V6 LPG , Lancia Lybra SW 1.9 JTD