THESIS
díky, víte ono je to těžké co dnes za auto, Lancia je samo o sobe drahý auto, díly jsou asi drahý, ale nikdo neví co se na tom autě kazí, jak to jezdí , je to sice Ital , ale řekl bych že na nejvišší úrovni a ta úroven je možná výš než si dokážeme představit a když vidím okolo sebe jak se kazí i BMW a Mercedesy v roku 2002-2003 tak si myslím že to nebude nic hroznýho,
motorově ???je to v poho,
elektroniku???tu už italové mají docela vychytanou(víc než Renault) nápravy??? i VW nebo Audi stojí hliníkovka na Passata nebo A6 přední v neoriginále 25.000 kč !!!
uvidím, pořád hledám nějakou recenzy ale kde nic tu nic
možná koupím jen!!! Lybru combi 2.4 JTD INTENSA(nebo EXECUTIVE) r.v. 2003 a bude pokoj
motorově ???je to v poho,
elektroniku???tu už italové mají docela vychytanou(víc než Renault) nápravy??? i VW nebo Audi stojí hliníkovka na Passata nebo A6 přední v neoriginále 25.000 kč !!!
uvidím, pořád hledám nějakou recenzy ale kde nic tu nic
možná koupím jen!!! Lybru combi 2.4 JTD INTENSA(nebo EXECUTIVE) r.v. 2003 a bude pokoj
myslím, že se na to díváš hodně rozumně, máš pravdu v tom, že ve srovnání s německou konkurencí stojí Lancia ve stejné třídě minimálně stejně vysoko a dle mého názoru ještě výš, není to jen o výbavě jak si někteří myslí, tu mají už v základních výbavách víc než bohatou, je to o celkovém provozu. Já sám když jsem hledal něco většího pro víc lidí, pro pohodlné ježdění na spoustu kilometrů, s přijatelnou spotřebou a dobrou bezpečností, padla volba jasně na Phedru, je to má 5 Lancia v řadě a ještě mě žádná nezklamala jakýmkoliv defektem, až právě Phedra byla první co měla fakt poruchu, odešlo jí turbo, a i tam jsem schválně srovnával kolik by stála oprava stejné závady u aut co mě doporučovali všichni okolo. Sharan, Viano atd... Lancia z toho vyšla líp, a i kdyby tohle vše bylo dražší, jezdila pomaleji a spotřebovala víc nafty, v mém případě, stejně bych si koupil zase Lancii. Thesis je opravdu krásné auto se vším co právě k Lanciím patří, ale i ta zmínka o Lybře určitě není zbytečná, osobně si myslím že by to byla taky dobrá volba, ale Thesis je Thesis 8) tady Ti nikdo asi nenapíše aby jsi ji nebral. 8) recenza na motor najdeš určitě i u tohoto typu co cheš u alfy, nebo u fiatu, to samé převodovka, nejlepší je ale když pojedeš, sedneš si do toho, a svezeš se, tvůj osobní dojam je daleko důležitější než nějaká recenze, kterou by nedej bože psal třeba někdo kdo nevidí dál než do Německa
jj s těma recenzema máte pravdu já to tvrdím pořád že co se kazí na italskej autech není italský výrovy viz. třeba BOSCH, motor v Phredře je Francouz(HDI) atd... měj jsem AR 145 1.9 JTD najel jsem na ní 120.000 km bez závad a teď jsem prodal Stilo ABARTH SELESPEED za 6 měsíců 10.000 km , kde mi akorát 2x odešla zapalovací cívka(, ale motor je uzpůsobenej že jsem vždy dojel na 4 válce taky jsem byl spokojenej a hodně lidí mě od selespeedu odrazovalo, mě se to hrozně líbilo, řazení pod volantem, každej čuměl jak bukvice jezdíme výhradně v italskejch autech takže bych okusil Lancii, tu jsme měli zatim jen jednu
- rozhodnu se po velikonocích dám si víkend klidu , musím ještě pořešit dopravu do CZ a něco málo peněz mi taky chybí
- rozhodnu se po velikonocích dám si víkend klidu , musím ještě pořešit dopravu do CZ a něco málo peněz mi taky chybí
a kolik myslis ze jich ma nova ochcavka?kolem 60 to bude stopro.Vítek 4 píše:no vcera sem v nem sedel a prohledal si to auto no paradni to je. ale radsi manualni razeni nez automat.ja rad kvedlam radicku:o) co sem tak zjistil to auto ma cca 53 ridicich jednotek a kdyz se nejaka pokazi tak to stoji za to:o)
No to jo. Nedávno sem jel taxikem Pežótem a jako bych seděl v Phedře. Sice sem ji ještě neviděl naživo, ale podle obrázků je to nemlich to samé. A vypadá to sakra hezky..
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI