Koupě Kappy - poraďtě motor

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Kuba 390
Příspěvky: 263
Registrován: ned úno 10, 2008 11:33
Bydliště: Olomouc

Koupě Kappy - poraďtě motor

#1 Příspěvek od Kuba 390 »

Ahoj, časem mě čeká nákup nového auta a nějak se mi zalíbila Kappa (což je asi vcelku pochopitelný, je to krasavice :) ).
Chtěl bych se zeptat, jaký motor je asi doporučeníhodný - najedu tak kolem 10kkm ročně, většina trasy okolo 50-100km, po městě ani moc nee. Zaujal mě 2.0 20V bez turba (přeci jen se ho trošku u 10 let starého auta bojím) a 3.0 V6 - ale o tomhle motoru jsem nikde nic nezjistil - jak má třeba řešený rozvod? A o kolik si tak řekne?
A poslední, ale ne nedůležitý dotaz - dá se koupit slušná Kappa s benzínem kolem 80kKč? + samozřejmě nějakých 10 hned po koupi, to je mi jasný.
Díky moc za odpovědi...Máte tady krásné fórum, doufám, že sem budu chodit častěji...

Uživatelský avatar
Tomáš-Oaza 7
Příspěvky: 14203
Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
Bydliště: NIKOL CITY-608479374
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Tomáš-Oaza 7 »

ja jsem sice naftovej, ale urcite ti tu poradi ti co maji tu motorizaci kterou pozadujes. kazdopadne do 80 tis benzina urcite sezenes slusnyho.
co se tyce 3,0 V6 tak rozvody na nej i s praci u naseho mechanika v brne jsem uz zjistoval pro nekoho a vychazeli cca 14 tis
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#3 Příspěvek od Miky 201 »

Rozvody V6: no jo :) Blbej pristup.. Jinak je to motor Alfa Romeo, takze hodne info najdes i o alfach...

Jinak co se tyce vyberu motorizace a celkove povidani o kappe doporucuju projit tohle tema:
forum/viewtopic.php?t=4194
Je to v podstate uplne stejna otazka co jsi prave polozil a je to jen o par radku niz ;)
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

Uživatelský avatar
Kuba 390
Příspěvky: 263
Registrován: ned úno 10, 2008 11:33
Bydliště: Olomouc

#4 Příspěvek od Kuba 390 »

Já to prošel, ale dozvěděl jsem se tam jen to, co sis koupil za auto :) Proto se tady ptám znovu...
A těch nemocí Kapp tam taky moc není - jenom tam popisuješ problém s větrákem, který, jak jsem pochopil, je univerzální problém Kappy :?
Jak často se rozvody na 2.0 20V a 3.0 dělají?

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#5 Příspěvek od Miky 201 »

no tusim predepsanych 60 tis. u dvoulitru :)
Hele tak vidis, me tam ukecali prave na Turbo, otazkou je na co to auto potrebujes, atmo dvoulitr jede docela slusne, ale zadny extra zavodnik to neni a do 80 tis. se da uz sehnat fakt peknej kousek. Proc vlastne nechces TurboKamna?

Jinak jo.. ten vetrak je smrt.. zajimavy, ze na Alfach neodchazi ;)
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

Uživatelský avatar
Kuba 390
Příspěvky: 263
Registrován: ned úno 10, 2008 11:33
Bydliště: Olomouc

#6 Příspěvek od Kuba 390 »

Doteď jezdím s autem, který má 88kW (pravda, pohotovostní 1200 proti 1500 Kappy) a bohatě mi to stačí. Takže ten výkon až tak nepotřebuju (i když by mi nevadil, občas se přebytek výkonu může sakra hodit).
Ale turbo nechci - auto, který koupím, bude mít cca. 150kkm, možná víc - a to málokterý turbo snese...Já se turbu až tak nebráním, ale jako podmínku ho nemám. Navíc je těch aut míň a jsou dražší...

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#7 Příspěvek od Miky 201 »

Tak turbo vydrzi tolik kolik se o nej majitel stara resp. tolik nakolik ho majitel nekur*i. No ale spousta lidi je s dvoulitry spokojena, takze proc ne :) Citat z Cimrmana: "Hledej smudlo !" ty dvoulitry se shaneji celkem dobre a bude i slusny vyber, a za ty prachy by sis moh vybrat i moc peknej kousek :) (Jinak TurboKamna = TurboDiesel ;-) )
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

Uživatelský avatar
Harous 239
Člen klubu
Člen klubu
Příspěvky: 8397
Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
Bydliště: Kolín

#8 Příspěvek od Harous 239 »

Doporucuju se v tech autech svyzt, jakmile se v ty turbine svezes, nebudes chtit o atmo ani slyset... :lol:
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#9 Příspěvek od Miky 201 »

Harous 239 píše:Doporucuju se v tech autech svyzt, jakmile se v ty turbine svezes, nebudes chtit o atmo ani slyset... :lol:
Ja bych mu veril, on vi o cem mluvi :haha: A to same platilo se mnou, nejlepsi zazitek za volantem byla prvni jizda s Hedvikou - dvojka plny a vedel sem, ze uz nechci nic jinyho :lol:
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Vítek 4 »

Turbo se dycky hodi :lol:
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Uživatelský avatar
Kuba 390
Příspěvky: 263
Registrován: ned úno 10, 2008 11:33
Bydliště: Olomouc

#11 Příspěvek od Kuba 390 »

Turbodehet nechci, protože se pro mě moc nehodí - nenajezdím tolik, aby se mi vyplatil, mívá víc najeto jako ojetina, je dražší na servis, je dražší na nákup a ať si kdo chce co chce říká, tak zní strašně 8)
Kolik si tak vezme to pětiválcový turbo po městě/mimo? Já ho nezavrhuju úplně, ale ani ho nevyhledávám - kdyby se v době, kdy budu auto kupovat, naskytl dobrý dvoulitřík s turbem, tak ho vezmu. Když nebude, tak na něj čekat taky nebudu...teda asi, ještě se v tom někde zkusím projet...

Uživatelský avatar
Vítek 4
Příspěvky: 5872
Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Vítek 4 »

ja se kombinovane vlezl do 9L. sak projed se jak s atmosferu tak s turbinu a pak se rozhodni. oboji se da sehnat celkem v pohode
Italy = Lancia
Lancia = Italy

Pavel 251

#13 Příspěvek od Pavel 251 »

Já mám 2,4 20V a nemohu si ztěžovat. Tahám karavan, síla tam je, rychlý to je tako dost. Vejdu se do 9,5 celkem v pohodě, v létě s klímou a hlavně pokud tomu šlapu za krk a občas vyškolím nějakého bramboráka, tak do 11 l . Ale to vyjímečně. Turbo jsem nechtěl a ropáka taky ne. S touhle motorizací jsem naprosto spokojenej. Vřele doporučuji.

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#14 Příspěvek od Miky 201 »

nejnizsi merena - 8.7 normalni klidna jizda obcas vyhnat pavouky. Nejvyssi zmerena - 14.3 - Dalnice skoro 200 prakticky furt, vcetne jizdy po Praze a Brne ve velmi velmi sviznym tempu - byl sem na sluzebce a benal platila firma :twisted: Jinak s ridicem masochistou za volatnem se da jezdit i okolo 8 litru, ale to je takove sebemrskacstvi, protoze vedet, ze tam ten zatah je a nezkouset si to je utrpeni :) Jinak Atmo a Turbo bude mit spotrebu +/- stejnou, a vzdycky se bude pohybovat pod nebo okolo 10 litru.

Jinak co se tyce nahradnich dilu, na turbo je skoro vsechno drazsi...
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

Miky 201
Příspěvky: 4430
Registrován: pát led 12, 2007 11:08

#15 Příspěvek od Miky 201 »

Jeste teda: Kazdy tady vi, ze zastance ropaku v zadnem pripade nejsem a ze bych mel radej pavouka v bote nez naftu v motoru. Ale kdyz opomenu castejsi vymenu oleje (7500 nafta vs. 10000 benzin - je predepsanych 20, ale ja mam auto rad ;) ) tak ty naklady na servis vyjdou na stejno. A ty dieslovy 5-valy sice chrochtaj taky a nektery fakt hrozne, ale porad to nejni zadny TraktorDrnciInside.
Lancia Kappa 20V Turbo - (Stařenka Hedvika - borok, má majitele na zastřelení, ale drží)

Odpovědět