Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Dresik 28
Administrator
Příspěvky: 9943 Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ
#1
Příspěvek
od Dresik 28 » úte pro 11, 2007 12:35
Omylem sem smazal toto téma.
Takže znova. Ondřej se ptal na spolehlivost. Odpovědi byly ve stylu, že je motor háklivý na olej a na údržbu. Pak dokáže udělat dobrou službu.
Padl tip na Dedru na tipcars za 29t..červený dotažená z EU..jestli někdo neví...
Lancia Delta
HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Jura 231
Příspěvky: 121 Registrován: sob čer 16, 2007 22:04
Bydliště: Letonice 604 340 864
Kontaktovat uživatele:
#2
Příspěvek
od Jura 231 » ned úno 15, 2009 17:33
Četl jsem,že motory 2,0 8 V 83 kW jsou náchylné na opotřebená hlavní ložiska klikové hřídele z následkem zadření motoru.Je stejný problém i u motoru 2,0 16 V 102 kW ??? Popřípadě jak poznám,že je už motor přidřený??? Děkuji
Lancia Delta 1,6 GT i.e., r.v. 1988, výkon 90 koní
Lancia Dedra 1,8 16v, r.v. 1997, výkon 113 koní LPG
Lancia Dedra SW 1,6 MPI r.v. 1997, výkon 90 koní
Vítek 4
Příspěvky: 5872 Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:
#3
Příspěvek
od Vítek 4 » ned úno 15, 2009 17:57
tak,ze klepe
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Jura 231
Příspěvky: 121 Registrován: sob čer 16, 2007 22:04
Bydliště: Letonice 604 340 864
Kontaktovat uživatele:
#4
Příspěvek
od Jura 231 » ned úno 15, 2009 18:06
Díky za reakci. Znamená to,že 16 V motor má stejný problém co se týká této závady jako 8 V ???
Lancia Delta 1,6 GT i.e., r.v. 1988, výkon 90 koní
Lancia Dedra 1,8 16v, r.v. 1997, výkon 113 koní LPG
Lancia Dedra SW 1,6 MPI r.v. 1997, výkon 90 koní
Dresik 28
Administrator
Příspěvky: 9943 Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ
#5
Příspěvek
od Dresik 28 » ned úno 15, 2009 18:15
Urcite. Kdyz je spatny mazaci tlak, tak hodne odchazeji vycky. Vsak abarth shani docela dlouho vyfukovou..Tyhle motory proste maji radi dostatek oleje a hlavne kvalitni olej.
Lancia Delta
HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Jura 231
Příspěvky: 121 Registrován: sob čer 16, 2007 22:04
Bydliště: Letonice 604 340 864
Kontaktovat uživatele:
#6
Příspěvek
od Jura 231 » ned úno 15, 2009 18:22
Díky to jsem chtěl vědět
Lancia Delta 1,6 GT i.e., r.v. 1988, výkon 90 koní
Lancia Dedra 1,8 16v, r.v. 1997, výkon 113 koní LPG
Lancia Dedra SW 1,6 MPI r.v. 1997, výkon 90 koní
Dresik 28
Administrator
Příspěvky: 9943 Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ
#7
Příspěvek
od Dresik 28 » ned úno 15, 2009 18:28
Myslim, ze pri spravne peci je ten motor bezvadny.
Lancia Delta
HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Jura 231
Příspěvky: 121 Registrován: sob čer 16, 2007 22:04
Bydliště: Letonice 604 340 864
Kontaktovat uživatele:
#8
Příspěvek
od Jura 231 » ned úno 15, 2009 18:33
Mám cukání se jít na jeden kousek podívat.Na co se mám zaměřit co se týká motoru??? Díky
Lancia Delta 1,6 GT i.e., r.v. 1988, výkon 90 koní
Lancia Dedra 1,8 16v, r.v. 1997, výkon 113 koní LPG
Lancia Dedra SW 1,6 MPI r.v. 1997, výkon 90 koní
Vítek 4
Příspěvky: 5872 Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:
#9
Příspěvek
od Vítek 4 » ned úno 15, 2009 18:34
8V je da se rect spolehlivejsi nez 16V
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Jura 231
Příspěvky: 121 Registrován: sob čer 16, 2007 22:04
Bydliště: Letonice 604 340 864
Kontaktovat uživatele:
#10
Příspěvek
od Jura 231 » ned úno 15, 2009 18:35
To jsi mě moc nepotěšil
Lancia Delta 1,6 GT i.e., r.v. 1988, výkon 90 koní
Lancia Dedra 1,8 16v, r.v. 1997, výkon 113 koní LPG
Lancia Dedra SW 1,6 MPI r.v. 1997, výkon 90 koní
Dresik 28
Administrator
Příspěvky: 9943 Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Bydliště: Praha-východ
#11
Příspěvek
od Dresik 28 » ned úno 15, 2009 18:55
Ono jak na co..Nekdo rika, ze i ten 8v lip jede, ale ja bych do toho 16v klidne sel. No to je otazka. Nejlepsi by bylo sundat viko ventilu a kouknout jestli nejsou ojete vacky, ale to ti asi majitel nepovoli
Lancia Delta
HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Jura 231
Příspěvky: 121 Registrován: sob čer 16, 2007 22:04
Bydliště: Letonice 604 340 864
Kontaktovat uživatele:
#12
Příspěvek
od Jura 231 » ned úno 15, 2009 19:08
To mě taky napadlo,ale kdybych byl majitelem já,tak by se mě takový nápad kupujícího taky nelíbil. Možná se zítra na to pojedu kouknout a uvidím na místě jestli se mě do toho chce nebo ne,ale je pravda,že z toho dvoulitru mám trochu strach
Lancia Delta 1,6 GT i.e., r.v. 1988, výkon 90 koní
Lancia Dedra 1,8 16v, r.v. 1997, výkon 113 koní LPG
Lancia Dedra SW 1,6 MPI r.v. 1997, výkon 90 koní
Vítek 4
Příspěvky: 5872 Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:
#13
Příspěvek
od Vítek 4 » ned úno 15, 2009 19:10
co,jedes se podivat k vyskovu na kombika?
Italy = Lancia
Lancia = Italy
Jura 231
Příspěvky: 121 Registrován: sob čer 16, 2007 22:04
Bydliště: Letonice 604 340 864
Kontaktovat uživatele:
#14
Příspěvek
od Jura 231 » ned úno 15, 2009 19:11
Asi ano.Víš o něm něco??
Lancia Delta 1,6 GT i.e., r.v. 1988, výkon 90 koní
Lancia Dedra 1,8 16v, r.v. 1997, výkon 113 koní LPG
Lancia Dedra SW 1,6 MPI r.v. 1997, výkon 90 koní
Vítek 4
Příspěvky: 5872 Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Bydliště: Nedachlebice
Kontaktovat uživatele:
#15
Příspěvek
od Vítek 4 » ned úno 15, 2009 19:18
Chtel jsem se na ni zajet podivat. Nic vic. Nevim o tom nic
Italy = Lancia
Lancia = Italy