Stránka 1 z 1

Delta III 2.0JTD

Napsal: pon říj 15, 2018 15:44
od Morus
Zdravím všechny v klubu, jezdím už 15 let v Alfách a teď kromě Giulietty pokukuju i po Deltě. Zajímá mě světlá výška Delty s motorem 2.0 JTD.
Teď jezdím v Alfě 156 1,9 JTD a mám to dost natěsno, jsem totiž rybář a občas s autem zajedu přes polní cestu (kdysi dávno jsem urval olejovou vanu na Fiatu Marea :))
Mohl by někdo z vás kdo má 2,0 JTD změřit světlou výšku na nejnižším bodě? A má Delta kryt motoru jako ho má Alfa 156?
Díky všem

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: úte lis 06, 2018 10:39
od Morus
Tak Deltu už mám doma tak odpovím sám :D
Podvozek je vyšší cca o 2cm oproti Alfě 156 JTD a kryt motoru Delta má.
Jízdně se tyhle auta srovnávat nedají, Alfa je taková "splašená do zatáček" a Delta je víc na pohodlí.
Mám motor 2.0 JTD s mírně neobvyklým výkonem 120kW (první majitel Belgie, nevím jestli se tam tak Delty dodávaly?).
Nevíte jaký je rozdíl mezi 2.0 JTD 121kW a 120kW?
Mechanicky myslím že budou naprosto stejné jen by mě zajímalo proč to tak vlastně dělali.
Výbavu mám Platino včetně Blueme. Jazyk jsem si změnil z němčiny na angličtinu, všechno píše anglicky ale blueme na mě mluví německy, je to nastavení někde jinde?

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: pát pro 07, 2018 10:29
od kocicak

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: pát pro 07, 2018 20:07
od Karel 6
Rozdíl v kw je jen kvuli pojistkám v záp. Evropě.

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: pon pro 10, 2018 09:31
od Morus
Díky za odpověď, tak nějak jsem si to i myslel že by to mohlo být.
Bohužel to tady na klubu moc nežije, asi je to tím že moc majitelů Lancií u nás není.
A ani už bohužel nebude :(

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: úte pro 11, 2018 13:20
od Vítek 4
Tak neni cim obmenit starsi modely. A kolik lidi si necha starsi Lancii? Moc ne.

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: pon pro 17, 2018 21:46
od jardafox
tak vzhledem k tomu, kolik lidí tady má lybry, kappy apod, což jsou 15+ let stará auta, tak kdyby se obměnilo na támhle poslední roky výroby thesisu či delty III, tak fórum klidně ještě může 10 let aktivně existovat

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: úte pro 18, 2018 08:42
od Morus
já myslím že Delta III bude ještě jako ojetina dost vyhledávaná, jak padnou ceny hluboko pod 100 tisíc tak to budou mladý lidi kupovat jako praštěný.

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: čtv pro 20, 2018 19:57
od Vítek 4
Delta 3 lidem nenahradi Lybru nebo Kappu. Thesis je kapitola sama pro sebe Takze asi tak.

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: úte bře 10, 2020 23:14
od lettro
Zajímalo by mě - a nemyslím to nijak ironicky - proč Delta III nenahradí Lybru nebo Kappu. Opravdu by mě to zajímalo, protože Deltu mám již 5 let. Koupil jsem si ji po řadě fiatů (Regata, Tempra, Marea, Stilo) když Croma byla pro mě příliš velká (zbytečně velký motor 2,2 vhodný spíše pro dálniční provoz) a Delta vedle Brava díky většímu rozvoru prostornější. Dnes mám najeto 215 tis. km (sám jsem najel jenom 50 tis. km) bezporuchového provozu a i když pokukuji po něčem s menším nájezdem a mladším, nenacházím nic vhodného. Samozřejmě s ohledem na finanční (ne)možnost. Naposledy jsem instaloval LPG, takže tím jsem eliminoval často kritizovanou větší spotřebu motoru 1.4 T-Jet 88 kW. Motor jinak oceňuji jako jednoznačně skvělý. Pro srovnání je vždycky důležité s čím se srovnává. Já měl v posledním Stilu atmosférickou 1,4 70 kW, takže je vám jasné, proč mě T-Jet tak oslnil. Na Deltě dále oceňuji posuvnou zadní lavici, navíc dělenou a s možností naklápění opěradel. Prostě dokonalá variabilnost. Co by tedy stávajícímu majiteli Lybry při přechodu na Deltu chybělo ?

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: stř bře 11, 2020 10:06
od Morus
ona Lybra v kombi byla přecejen prostornější než je Delta. Ale je pravda že Delta má prostoru dost, přešel jsem na ní z Alfy 156 kombi a ta Delta má víc místa jak na sedačkách tak v kufru.

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: čtv bře 12, 2020 10:06
od Dan 1
Kappu jiné italské auto těžko nahradí (já jako o nástupci jeden čas uvažoval o Volvu V70), ale to neznamená, že kdo má Kappu, jinou Lancii už chtít nebude. Je to jen o zvyku, já měl několik týdnů po přesednutí do Lybry klaustrofobii, ale zvykl jsem si.

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: čtv bře 12, 2020 23:50
od Harous 239
Delta 3 bude určitě laděná jinak než bylo Bravo. A to bylo docela kostitřas, zřejmě aby se povedlo udržet slušný jízdní vlastnosti s torzkou vzadu. Jako nástupce Lybry asi ok, byť ta Lybra má techniku o dva řády jinde. A Kappa? To je prostě jiná třída, to moc rovnat nejde...

Re: Delta III 2.0JTD

Napsal: ned bře 15, 2020 12:04
od Peters 88
Když srovnám předchozí Lybru 2.4 JTD a nyní Deltu 2.0 JTDM, tak Lybra měla o dost lepší posezení. Stačí se podívat na délku předního sedáku v deltě-to se opravdu nepovedlo, sedáky jsou hodně krátké, takže nohy nejsou podepřeny. Jinak zadní sezení v deltě je hezké. Motor 2.0 JTDM se mi zdá skoro jak benzín(táhne lineárně dost dlouho), ale ten buldočí tah 2.4 JTD z Lybry mi opravdu chybí. :) No nic :s-l: