Stránka 5 z 6

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pát čer 22, 2018 16:47
od S_z_Vikingova
Tomáš-Oaza 7 píše: pát čer 22, 2018 16:45 jojo moje kappa jak jsem psal dojezdila,ale odhodlal sem se a vymenil vanu, bohuzel to ale nekde tece takze se to musi udelat znova. jen tak ji odepsat nechcu, uz jen pro to ze jen loni sem do ni dal asi 20 tis na opravach :-) coz mi nikdo nezaplati a navic ji mam z toho duvodu ze mam na taznym 1800 :wink:. jako jezdim co chvila s necim jinym,ted jak sem ji doskladal a jel to projet tak to je kua rozdil ve svezeni
Věřím. :wink:

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pát čer 22, 2018 16:48
od Tomáš-Oaza 7
no bez pouziti nsili sem jeste palubku z kappy nedostal ven a to sem jich kuchal hodne :lol:,vzdycky se protocily ty srouby jak se povolovali z motorovyho prostoru a pak to slo ven monterpakou :-)

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pát čer 22, 2018 16:57
od Aleš 292
Ještě po face může mít airbagy v sedačkách,takže má 4. Před face má jen1,nebo 2

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pát čer 22, 2018 17:07
od Harous 239
Těch změn bylo víc hlavně ve výbavě. Po FL měla jiný volant, myslím, že měla standard airbag spolujezdce (ale to se mohlo lišit trh od trhu) a za příplatek boční airbagy v sedačkách. A nevím jestli měla před FL verze V6 a Turbo čtyřpístky Brembo.

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pát čer 22, 2018 17:44
od Aleš 292
Před face bremba nebyli.

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pát čer 22, 2018 21:09
od Harous 239
A to je taky dost důležitý. Aut jsem měl dost, ale teprve STI brzdí líp (spíš srovnatelně) než brzdila Kappa. Po těch brzdách se mi hodně stýskalo...

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pát čer 22, 2018 23:58
od Jirka 15
Harous 239 píše: pát čer 22, 2018 21:09 A to je taky dost důležitý. Aut jsem měl dost, ale teprve STI brzdí líp (spíš srovnatelně) než brzdila Kappa. Po těch brzdách se mi hodně stýskalo...
:D no jo, ale ty jsi měl tuším právě ty bremba, že? U jiných motorizaci to taková sláva není.

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: sob čer 23, 2018 00:19
od Jirka 15
Ještě k tomu jtd. Velmi široké použití napříč celým koncernem mu zajišťuje dostatek dílů za rozumné ceny. Ta dvouhmota nebo turbo už dnes není takový balík. Jtd v kappe je opravdu povedený a servisně nenáročný motor. Jezdím opravdu denně a jezdit za 12 nebo za polovic... ale to je moje volba, naftu nikomu nenutím.
Výletem do Itálie jsem myslel, že pokud ji chceš, asi budeš muset cestovat (Itálie, Holandsko, Švýcarsko).

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: sob čer 23, 2018 02:36
od Harous 239
Jirka 15 píše: pát čer 22, 2018 23:58 :D no jo, ale ty jsi měl tuším právě ty bremba, že? U jiných motorizaci to taková sláva není.
Měl. A deset let se mi po nich stýskalo... :lol:

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pon čer 25, 2018 12:56
od Sybokcz 509
Harous 239 píše: pát čer 22, 2018 13:50
S_z_Vikingova píše: pát čer 22, 2018 13:05 Ceed je o něco kratší (+délka je vyhoněná rozměry nárazníků), o něco užší, jen výška je +- stejná. Dojem většího otvoru bude dán tím, že Ceed má panty hlouběji ve střeše. Na druhou stranu, představme si kombíka Mazdu 6... :-k :lol:
Dojem většího otvoru..... Já snad napíšu Alešovi ať to u tý svojí SW změří. :lol:
Jo, Ceed má panty hlouběji ve střeše, ale tím je ta díra opravdu větší, není to jen dojem. :)
Mrkni se na fotky Kappy SW tady, tam je ten kufr dobře vidět. Ten prostor pod tou mezipodlahou byl snad 20 - 25 cm vysoký. A přesně tenhle rozměr chyběl na výšce těm pátým dveřím. Zvlášť extrémní to bylo třeba v porovnání s výše zmíněným Stilem MW (který jsem měl právě po Kappě SW). Zrovna ta Mazda 6 má právě dost vykrojený nárazník, takže tam bych to úplně malý nečekal. Na druhou stranu se ta záď celá svažuje dolu, takže to asi bude nízký v oblasti střechy.

P.S. Aby nedošlo k omylu, nesrovnávám Kappu se Ceedem, šlo mi jen o to srovnání velikostí díry do kufru. Kappa SW prostě stěhovák není a ani nikdy být neměl.
Jsem rád, žes vybral zrovna tenhle příklad (okdaz na Asimovu kappu SW), páč byla 2,5 roku i moje a teď ji má Dan.
Asi poslední kappa s novýma nivomatama. Kupoval jsem je tehdy za 29tis oba. Auto mě stálo 17 :).

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pát črc 13, 2018 17:46
od S_z_Vikingova
Sybokcz 509 píše: Jsem rád, žes vybral zrovna tenhle příklad (okdaz na Asimovu kappu SW), páč byla 2,5 roku i moje a teď ji má Dan.
Asi poslední kappa s novýma nivomatama. Kupoval jsem je tehdy za 29tis oba. Auto mě stálo 17 :).
V kterém roce byla ta koupě a v jakém stavu? Když dneska tyhle auta "nikdo nechce" a za podobnou cifru jsou k mání leda dobitý vraky, který jsou ještě jakž-takž nastartovat, ale nemají technickou, jejich vzhled je...jak popelnice a obvykle to neleží v ČR. :-k

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pon črc 16, 2018 09:27
od Sybokcz 509
S_z_Vikingova píše: pát črc 13, 2018 17:46
Sybokcz 509 píše: Jsem rád, žes vybral zrovna tenhle příklad (okdaz na Asimovu kappu SW), páč byla 2,5 roku i moje a teď ji má Dan.
Asi poslední kappa s novýma nivomatama. Kupoval jsem je tehdy za 29tis oba. Auto mě stálo 17 :).
V kterém roce byla ta koupě a v jakém stavu? Když dneska tyhle auta "nikdo nechce" a za podobnou cifru jsou k mání leda dobitý vraky, který jsou ještě jakž-takž nastartovat, ale nemají technickou, jejich vzhled je...jak popelnice a obvykle to neleží v ČR. :-k
Kupoval jsem ji podzim 2010, prodával podzim 2012. Tehdy ve stavu slušném, realativně. Až na ty nivomaty, které byly mrtvé (ale fakt mrtvé), tak to bylo funkční auto. Vevnitř akorát ošoupaná alcantara, ale to je normální.
Motorově celkem ok, ale co vím, tak se Danovi začala přidírat na klice, což mohlo začít už u mě. Ale olej jsem si hlídal. Vyměnil jsem asi dva startéry, protože se nevracel klíček a občas jsem se zapomněl. Pak čas od času nechtěla nastartovat, už si nevzpomínám důvod. Ale Pavel 3 to opravil a závada se vrátila poté co do mě vrazil Libanonec v passatu (mimochodem autu se nic nestalo, jen promáčklý nárazník, který se zas vrátil do původního stavu. Passat rozšmelcovaný předek).
Vizuálně se mi kappa SW strašně líbí, mít místo, tak bych si jí tam odstavil a vytáhl jednou, dvakrát do roka. Ale extra praktická není. Mě tehdy pro moje potřeby vyhovovala (to bych neměl tehdá dvě) a jsem rád, že je měl. Já jsem takový, že i když je mám rád (stejně jako teďka 9-5, která taky snad už půjde z domu), tak myslím i na tu praktickou část a nepřizpůsobuji se autu, ale auto sháním, aby vyhovovalo mým aktuálním potřebám.

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pon zář 17, 2018 11:24
od guzzi
Otázka se zrovna netýká kombíku, ale již delší dobu uvažuji o koupi Kappy v kupé. A otázkou pro mne zcela zásadní je jaký motor je nejbezproblémovější. Auto by mělo sloužit jako víkendofka a pro radost (semo tamo delší cesta na dovču) a chtěl bych si ho nechat co nejdéle. Nejintenzivněji uvažuji o 2,4 bez turba, ale rád si nechám poradit.
Děkuji všem za radu.

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: pon zář 17, 2018 16:36
od Jakub_mt
Tak pokiaľ je jediný parameter to aby to bolo bezproblémové, tak určite V6.

Re: KAPPA (S.W.) - má to ještě smysl koupit?

Napsal: úte zář 18, 2018 06:56
od Vítek 4
servisni naklady jsou ale vyssi nez u 2,4ky