Stránka 1 z 1

Lancia Kappa 3,0 automat

Napsal: čtv říj 23, 2014 08:12
od ninko 669
Ahojte, mam moznost kupit voz zmieneny v predmete. Ma to niekolko "ale", tak by som si chcel nechat poradit od skusenejsich.

Auto je rok 1999, v plnej vybave v alcantare, brembo kotuce, elektrony 16" so zimnymi gumami,... Predajca ho ma ako 5. auto a uz ho nepotrebuje. Ma nabehane cca. 186tis. km a za posledne 4 roky na nom bolo urobenych nejakych 6tis. km. Olej tam bol poslednykrat meneny pred styrmi rokmi :-k . Rozvody boli menene pri 120tis. km, predpokladam tak 6-7 rokov dozadu :-k . Motor ide velmi pekne a prevodovka radi hladko, potichu a bez razov. Klima funguje, radio hraje, elektricke sedacky funguju. Auto je neburane bez jedinej znamky hrdze.

Kedze auto bolo startovane priblizne raz za 1-2 mesiace, tak sa mu vkuse vybijala bateria. Urobil tam nakoniec nejaky vypinac pri baterke.

Co na aute nefunguje:
  • stahovanie prednych okien (su tam odpojene motorceky. myslel si, ze toto je pricinou vybijania baterky)
    odomykanie a zamykanie zadnych dveri na vodicovej strane (vraj len treba precistit mikrospinac vo vodicovych dverach)
    tycky stabilizatorov na prednej naprave (menil ich on, len kupil polske a vravel, ze uz sa po 6tis. km zacinaju ozyvat)
    tempomat (ked kupil auto tak fungoval, ale casom prestal. predpoklada problem v packe pod volantom)
    dialkovy central (funguje len otvaranie klucom)
Su tie jednotlive chyby malickosti, alebo sa za tym moze skryvat pekna pokladnicka?

Kolko by ma na tom aute vysiel pripadny uvodny servis? Rozvody, filtre, olej, olej v prevodovke?

Kde najdem diagnosticku zasuvku v tomto aute?

A v neposlednom rade, chce za nu 1400 unijnych penazi, co sa mi vidi v pohode.

Vdaka za kazdu radu.

Re: Lancia Kappa 3,0 automat

Napsal: čtv říj 23, 2014 11:03
od Dan 1
Tyčky stabilizátoru jsou velká slabina Kapp. Neseženeš kvalitní náhradu, originál se dal koupit jen s celým stabilizátorem. Druhovýroba na stabilizátoru nesedí, je tam vůle, takže tyčka v horším případě může ze stabilizátoru vypadnout. Takže ti nezbyde než je na stabilizátor nalisovat, někde na foru je návod, někdo tam dal žiletky. Já si nechal tyčky na stabilizátor nabodovat, bylo to jen na třech místech a chce to rychle chladit, aby to neodnesla guma.
Diagnostická zásuvka je pod volantem u pojistek.

Re: Lancia Kappa 3,0 automat

Napsal: čtv říj 23, 2014 11:31
od ninko 669
Vdaka za odpoved.

Takze tycky bud doma zbastlit so ziletkami alebo cele stabilizatory. Sksuim prezistit, co by to stalo vo fiate a ci to vedia zohnat. Teraz som kupoval zadne celuste na fiata a rozdiel elit a original fiat 30eur v prospech originalnych dielov od fiatu.

A co tie dalsie veci? Tempomat, elektrika a uvodny servis? Malickosti?

Re: Lancia Kappa 3,0 automat

Napsal: pon led 19, 2015 23:34
od fraha 650
NIe je ta Kappa z Humenného?
A má na nej jazdiť manželka, ale má už iné auto ???

Re: Lancia Kappa 3,0 automat

Napsal: úte led 20, 2015 08:54
od ninko 669
Je. Ako si vedel? =D>