Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
Martin_Pan
Příspěvky: 14
Registrován: sob srp 24, 2013 22:07

Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly

#1 Příspěvek od Martin_Pan »

Zdravím,

už zakládám třetí téma, ale chtěl jsem, aby bylo pod správným názvem.

Kamarád má servis a říkal mi, že i jeho další kamarádi odrazujou od toho, abych si koupil Lancii. Prý je na to MÁLO náhradních dílů. Tak se ptám lidí, kteří tomu rozumí, jak to je.

Další věc - doporučte mi v Praze nebo Kladně, popř. v okolí dobrý servis, kde tomu rozumí. Já jsem laik, nic na autě si spravit nedokážu, ani nemám kde.

S tím souvisí další dotaz - dá se tady nebo v Německu koupit slušný kus (Lybra kombi 1.9 JTD) za 70 000? V ČR by to bylo jednodušší, ale mám pocit po přečtení pár témat, že je to skoro nemožné. Jestli je to lepší kupovat v Německu, znáte někoho, kdo by tam se mnou zajel a rozumí tomu?


Díky moc M.

Martin_Pan
Příspěvky: 14
Registrován: sob srp 24, 2013 22:07

Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly

#2 Příspěvek od Martin_Pan »

A co říkáte na tuhle? http://1url.cz/b2TO" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Michal 236
Administrator
Administrator
Příspěvky: 1603
Registrován: úte črc 10, 2007 08:14
Bydliště: kolem Prahy
Kontaktovat uživatele:

Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly

#3 Příspěvek od Michal 236 »

K servisu - mistni clen Jirka 85 ma servis v Ricanech, hodne lidi k nemu jezdi vcetne me. Kontakt: 739 404 942
Dalsi slusny servis je http://www.autoscan.cz" onclick="window.open(this.href);return false; v Uneticich (za Suchdolem). Jednou jsem tam mel Alfu a mohu osobne doporucit.