Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob srp 24, 2013 22:07
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
Zdravím, mám několik dotazů
1. Mají všechny Lybry vyhřívaná sedadla?
2. Za kolik se dají namontovat mlhovky, i s prací, orientačně?
3. Kolik stojí zahrádka na Lybru a kde se dá koupit?
Díky M.
1. Mají všechny Lybry vyhřívaná sedadla?
2. Za kolik se dají namontovat mlhovky, i s prací, orientačně?
3. Kolik stojí zahrádka na Lybru a kde se dá koupit?
Díky M.
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
vyhřívání sedadel mají jen některé lybry.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
Mlhovky by nestaly tolik. Daji se koupit levne a otazka je co kabelaz a tlacitko.
Zahradka bohuzel na kombika moc neni, spis original, ikdyz nekdo myslim nasel i neorigo, ale nevim. Jde o to, ze kombik ma to specialni uchyceni ve strese a klasicke uni zahradky tam nepasuji.
Zahradka bohuzel na kombika moc neni, spis original, ikdyz nekdo myslim nasel i neorigo, ale nevim. Jde o to, ze kombik ma to specialni uchyceni ve strese a klasicke uni zahradky tam nepasuji.
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
Dobrovolně bych mlhovky dneska nechtěl.Místo nich bych dal SDS.
Vyhřívané sedačky mají jen vyjímečně,ale dnes není problém dodělat.
Zahrádku mám na SW neorigo do origo střešních ůchytů.Vozím kola,lyže.Stála kolem 2tis. Pohledám odkaz
Vyhřívané sedačky mají jen vyjímečně,ale dnes není problém dodělat.
Zahrádku mám na SW neorigo do origo střešních ůchytů.Vozím kola,lyže.Stála kolem 2tis. Pohledám odkaz
Lancia Lybra 1,9jtd SW rv 2000 chip 85KW
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob srp 24, 2013 22:07
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
Díky, podívej se prosím. Proč bys nechtěl mlhovky, jsou slabé? Nebo SDS slouží taky jako mlhovky? Jsem opravdu laik, chvíli mi trvalo najít, co to jsou SDS. No a když zadáš v googlu "what is sds", tak ti vyjde i takovéhle něco http://www.internetslang.com/SDS-meaning-definition.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
Denni sviceni
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
SDS-světla denního svícení.
Příčníky mám konkrétně tyhle. http://stresni-nosice-prikryl.cz/_c4409 ... black.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak jich tam je víc.
Příčníky mám konkrétně tyhle. http://stresni-nosice-prikryl.cz/_c4409 ... black.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Jinak jich tam je víc.
Lancia Lybra 1,9jtd SW rv 2000 chip 85KW
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td
-
- Příspěvky: 14
- Registrován: sob srp 24, 2013 22:07
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
Ok. Teď mě trošku zchladil tenhle článek http://www.tipcars.com/magazin-lancia-l ... -2305.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je pravda, že
" Menší 1,9 L OHC výkonově dostačuje, avšak to ,,pravé‘‘ svezení umožní až výkonný pětiválec 2,4 L OHC. Na výše uvedené slušné kultuře chodu se z velké části podílí dvouhmotý setrvačník, který mají všechny pětiválce a většina čtyřválců. Ten však trpí rychlým opotřebením, což se projevuje hlukem při záběru spojky v tahu. Jeho výměna přijde na více než 20000,-Kč a v druhovýrobě neexistuje.V letech 2000-2001 také existovala série čtyřválců, které měly již z výroby křivé spojkové kotouče, což také životnosti setrvačníku nepřidá. Spojka tak musí jít do záběru plynule, jakékoliv škubání a hluk je alarmující. Také turbodmychadla dokáží majitele potrápit, jelikož mají regulaci tlaku natáčením lopatek statoru (typ VNT), tak jako motory TDI od VW. Pouze první 1,9 JTD ve verzi s výkonem 77 kW měly ještě typ Garrett T 15, který je bezproblémový. U všech motorů Common-rail bývá do cca 200000 km nutná výměna vstřikovačů, což v exchange systému Bosch vyjde na 4x6000,-Kč (U 1,9). Pokud teče vysokotlaké čerpadlo, tak je nutné mít v zásobě 5000,- Kč na jeho opravu (přetěsnění). A do třetice, na většině těchto čerpadel do 200000 km odejde regulátor tlaku, což znamená v síti Bosch cca 5000,-Kč (Od Fiatu cca 12000,-). V každém případě je i z hlediska údržby lepší zvolit čtyřválec, třeba i kvůli výměně rozvodů, při nichž ho není nutné demontovat z vozu (pětiválec ano, což se prodraží). " ???
To jsou docela pálky, jestli to je pravda. Uklidní mě někdo?
Je pravda, že
" Menší 1,9 L OHC výkonově dostačuje, avšak to ,,pravé‘‘ svezení umožní až výkonný pětiválec 2,4 L OHC. Na výše uvedené slušné kultuře chodu se z velké části podílí dvouhmotý setrvačník, který mají všechny pětiválce a většina čtyřválců. Ten však trpí rychlým opotřebením, což se projevuje hlukem při záběru spojky v tahu. Jeho výměna přijde na více než 20000,-Kč a v druhovýrobě neexistuje.V letech 2000-2001 také existovala série čtyřválců, které měly již z výroby křivé spojkové kotouče, což také životnosti setrvačníku nepřidá. Spojka tak musí jít do záběru plynule, jakékoliv škubání a hluk je alarmující. Také turbodmychadla dokáží majitele potrápit, jelikož mají regulaci tlaku natáčením lopatek statoru (typ VNT), tak jako motory TDI od VW. Pouze první 1,9 JTD ve verzi s výkonem 77 kW měly ještě typ Garrett T 15, který je bezproblémový. U všech motorů Common-rail bývá do cca 200000 km nutná výměna vstřikovačů, což v exchange systému Bosch vyjde na 4x6000,-Kč (U 1,9). Pokud teče vysokotlaké čerpadlo, tak je nutné mít v zásobě 5000,- Kč na jeho opravu (přetěsnění). A do třetice, na většině těchto čerpadel do 200000 km odejde regulátor tlaku, což znamená v síti Bosch cca 5000,-Kč (Od Fiatu cca 12000,-). V každém případě je i z hlediska údržby lepší zvolit čtyřválec, třeba i kvůli výměně rozvodů, při nichž ho není nutné demontovat z vozu (pětiválec ano, což se prodraží). " ???
To jsou docela pálky, jestli to je pravda. Uklidní mě někdo?
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
Pokusím se tě uklidnit. Ten článek je starý 6 let a za tu dobu se sem spoustu Lyber a všeobecně JTDček natahalo hodně, aut na díly je taky dost a když něco odejde, tak není problém si pomoct nějak levněji.
Ex: zelená-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
zlatá-LANCIA Kappa 2.4 jtd http://moje.auto.cz/onko/kappice-1.html
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
To je zase expert
Lancia Lybra 1,9jtd SW rv 2000 chip 85KW
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td
Ex elta 1,6hf / 1,6gtie
Ex:Uno 1,3D / 1,7D / 1000fire
Ex:Alfa Romeo 33 1,8td
Re: Lybra - dobré servisy v Praze, Kladně a náhradní díly
Kecy v kleci.. setrvak se novy da sehnat za 8000 samozrejme, ze druhovyroba existuje. S tema cerpadlama si to asi spletli s Fordem, ale nevim, ze by u JTD odchazeli a ze kazda druha ma vic jak 200t km.
Presne tak, je to starej clanek..a z casti uz trochu blaboly. Vzdyt tady je plno majitelu Lybera a to je vic, jak clanek psany od stolu
Presne tak, je to starej clanek..a z casti uz trochu blaboly. Vzdyt tady je plno majitelu Lybera a to je vic, jak clanek psany od stolu
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI
Lancia Beta 1300
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.4TB QV
Iveco Daily bus
Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI