Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
- Tondos 34
- Příspěvky: 499
- Registrován: stř čer 01, 2005 21:58
- Bydliště: PRAHA-LEHOVEC
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
http://www.dovavanik.cz/Automobily.html" onclick="window.open(this.href);return false; ,mrkni na tohle
Lancia Delta ll 1.6 16v
Lancia Prisma 1.9 TDS R.I.P. 2x
Lancia Prisma 1.6 ie SYMBOL R.I.P.
Lancia Kappa 2.0 SW 5.20 V.I.S R.I.P.
ex:Ford Taunus Combi 2.0 V6
Lancia Prisma 1.9 TDS R.I.P. 2x
Lancia Prisma 1.6 ie SYMBOL R.I.P.
Lancia Kappa 2.0 SW 5.20 V.I.S R.I.P.
ex:Ford Taunus Combi 2.0 V6
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
to jsem viděl, že je prodává. tenhle web sleduju... je to myslíš aktuální? asi se tam zajedu podívat teda
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
já mu asi v pondělí zavolám!
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
já mám teď hrozný dilema a do zítra to rozseknu. a možná to rozseknu tím, že si oboje prohlédnu a uvidím.
1. nechat si Mondeo, koupit si Justy a Integrale v klidu až za rok
2. prodat Mondeo, koupit si ty dvě Prismy Integrale a dát je dokupy; jednu mít víc na ježdění, druhou víc na víkendy
Varianta nechat si Ford a koupit Prismy by byla momentálně sebevražda u varianty 2. bych se už cejtil krapet blbě, že kua zase prodávám a kupuju jiný auto - já to teď střídám jak ponožky podle nálady :/ pokud ale budou fakt slušný, pak to je nabídka moc pěkná a těžko říct kolik jich ještě přijde!
1. nechat si Mondeo, koupit si Justy a Integrale v klidu až za rok
2. prodat Mondeo, koupit si ty dvě Prismy Integrale a dát je dokupy; jednu mít víc na ježdění, druhou víc na víkendy
Varianta nechat si Ford a koupit Prismy by byla momentálně sebevražda u varianty 2. bych se už cejtil krapet blbě, že kua zase prodávám a kupuju jiný auto - já to teď střídám jak ponožky podle nálady :/ pokud ale budou fakt slušný, pak to je nabídka moc pěkná a těžko říct kolik jich ještě přijde!
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
Co vlastně očekáváš od pohonu 4x4?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
no, dobrá otázka
Čistokrevné offroudy rovnou vyloučím, to je kategorie co mi nic neříká.
U Justy počítám s verzí permanent 4wd, připojitelný mi bude k prdu a tu nechci. Chci se tu a tam projet dveřma napřed a počítám, že ta připojitelná verze bude mít nějakou spojku místo mezinápravového diffu, takže bych ji ukroutil. :-/ Dost možný že takovou neseženu, a kdyby už měla stát víc, tak na to prdím, tam mi šlo o poměry nízká pořizovací cena / dostupnost dílů / fun factor a to, že bych nemusel jezdit po Praze s třílitrem a na chvíli by to zase utlumilo moji touhu mít Integrale. Prohlídnu a uvidíme, ty videa vypadali super, takže varianta je ve hře!
Nechtěl bych ani nic s haldexem. Táta má leta Octavii 4x4 a žádná velká sranda to není. alespoň že má díky zástavbě zadního pohonu dual link. Je sice pravda, že haldexy se zlepšují rychlým tempem; jednou jsem měl vypůjčený superb 4x4 se sjetejma zadníma pneu. S vypnutou stabilizací to bylo překvapivě zábavné svezení. Nicméně to jsou systémy, které mají zejména dodat trakci do obyčejných aut v momentě, kdy je to potřeba a nehledí se na nějakou zábavu.
Také jsem se povozil s Imprezou WRX, jejiž pohon je v zimě super, ale zase se mi nelíbí to auto. Je to taková plechovka (nic ve zlým, není to myšleno hanlivě, ale ten interiér je fakt neútulnej, nepohodlné sedačky, hluk, ty zvuky když poklepeš na dveře nebo je zavřeš - prostě tomu nepřikládali z pochopitelných důvodů péči). Vzhledově se mi to vůbec nelíbí. Motor boxer je super, ale jen do momentu, než člověk zvedne kapotu. Celkově Subaru ano, ale za pár let, až to bude na cenovém dně a ty zmiňované věci tomu člověk odpustí a nebude srovnávat a řešit "kraviny". U auta za 100-150 tis je už řeším.
Co jsem ještě neřídíl, tak jsou Q4 od Alfa Romeo. Podle tech. specifikací by to mělo být přesně to, co "potřebuju". Do vzhledu AR 159 jsem navíc zamilovaný, takže o dalším "všedním" autě mám docela jasno. Ale nebudu předbíhat, na tohle mám času dost - z čeho vybírat je a bude.
No a teď to hlavní. Integrale jsem poprvé řídil loni, když jsem kupoval svoji býv. Prismu. Při zkušební jízdě jsem si ji hned zamiloval! V zimě, potom co jsem se s ní sžil, tak jsem si dovolil rozevlátý severský styl jízdy a myslel jsem že ji nikdy neprodám. Když jsem jezdil silničkama třetích tříd tam u nás v horách, tak jsem vystupoval z auta naprosto nadšenej s usměvem od ucha k uchu a nechtělo se mi domů. Bylo to úžasné svezení. Závěje na silnicích jako kdyby nebyly; když jsem to poslal do zatáčky, tak se to dalo krásně čitelně poslat dveřma napřed. Ano, to samé umí i Subaru, a je pravda, že interiér a zpracování je ještě o řád horší než, jenže to se bavíme o konstrukčním řešení z roku 1979 - takže je to už z kategorie Youngtimer a tam je to naopak kouzelný. To osvětlění palubovky žárovkama, vůně archaického plastového interiéru, starých syntetických látek, míchaného benzínem a olejem, mizerné páčky a kliky, kterých se člověk dotýkal s největší opatrností. Všemožný budíky na tlak oleje, dobíjení, kontrolky, žlutý budíky a digitální stopky dodávali spoustu informací, které dneska už řidič nepotřebuje / nechce vedět. A pak ten design od Giugiara! Skutečně nádherný hranol /it. prisma/. Do toho všeho ještě vzpomínky z dětství na slavnou Deltu Integrale, jejiž prvky lze v Prismě jasně identifikovat. Subaru tenkrát sbíralo první vavříny a já se o něm sotva dozvěděl. Navic, už tenkrát jsem měl vkus, takže se mi nelíbilo ) Myslím, že jsem se docela rozepsal a osvětlil co bych chtěl, no ne?
Celé je to o tom, že jsem netrpělivý a nemůžu se dočkat, až si ji dovezu domů. Vyloženě mě tolik jiné 4x4 nezajímají, jedině kdyby měli dodat to, co popisuju nahoře. Třeba staré Audi Quattro z let osmdesátých by bylo naprosto super!
Čistokrevné offroudy rovnou vyloučím, to je kategorie co mi nic neříká.
U Justy počítám s verzí permanent 4wd, připojitelný mi bude k prdu a tu nechci. Chci se tu a tam projet dveřma napřed a počítám, že ta připojitelná verze bude mít nějakou spojku místo mezinápravového diffu, takže bych ji ukroutil. :-/ Dost možný že takovou neseženu, a kdyby už měla stát víc, tak na to prdím, tam mi šlo o poměry nízká pořizovací cena / dostupnost dílů / fun factor a to, že bych nemusel jezdit po Praze s třílitrem a na chvíli by to zase utlumilo moji touhu mít Integrale. Prohlídnu a uvidíme, ty videa vypadali super, takže varianta je ve hře!
Nechtěl bych ani nic s haldexem. Táta má leta Octavii 4x4 a žádná velká sranda to není. alespoň že má díky zástavbě zadního pohonu dual link. Je sice pravda, že haldexy se zlepšují rychlým tempem; jednou jsem měl vypůjčený superb 4x4 se sjetejma zadníma pneu. S vypnutou stabilizací to bylo překvapivě zábavné svezení. Nicméně to jsou systémy, které mají zejména dodat trakci do obyčejných aut v momentě, kdy je to potřeba a nehledí se na nějakou zábavu.
Také jsem se povozil s Imprezou WRX, jejiž pohon je v zimě super, ale zase se mi nelíbí to auto. Je to taková plechovka (nic ve zlým, není to myšleno hanlivě, ale ten interiér je fakt neútulnej, nepohodlné sedačky, hluk, ty zvuky když poklepeš na dveře nebo je zavřeš - prostě tomu nepřikládali z pochopitelných důvodů péči). Vzhledově se mi to vůbec nelíbí. Motor boxer je super, ale jen do momentu, než člověk zvedne kapotu. Celkově Subaru ano, ale za pár let, až to bude na cenovém dně a ty zmiňované věci tomu člověk odpustí a nebude srovnávat a řešit "kraviny". U auta za 100-150 tis je už řeším.
Co jsem ještě neřídíl, tak jsou Q4 od Alfa Romeo. Podle tech. specifikací by to mělo být přesně to, co "potřebuju". Do vzhledu AR 159 jsem navíc zamilovaný, takže o dalším "všedním" autě mám docela jasno. Ale nebudu předbíhat, na tohle mám času dost - z čeho vybírat je a bude.
No a teď to hlavní. Integrale jsem poprvé řídil loni, když jsem kupoval svoji býv. Prismu. Při zkušební jízdě jsem si ji hned zamiloval! V zimě, potom co jsem se s ní sžil, tak jsem si dovolil rozevlátý severský styl jízdy a myslel jsem že ji nikdy neprodám. Když jsem jezdil silničkama třetích tříd tam u nás v horách, tak jsem vystupoval z auta naprosto nadšenej s usměvem od ucha k uchu a nechtělo se mi domů. Bylo to úžasné svezení. Závěje na silnicích jako kdyby nebyly; když jsem to poslal do zatáčky, tak se to dalo krásně čitelně poslat dveřma napřed. Ano, to samé umí i Subaru, a je pravda, že interiér a zpracování je ještě o řád horší než, jenže to se bavíme o konstrukčním řešení z roku 1979 - takže je to už z kategorie Youngtimer a tam je to naopak kouzelný. To osvětlění palubovky žárovkama, vůně archaického plastového interiéru, starých syntetických látek, míchaného benzínem a olejem, mizerné páčky a kliky, kterých se člověk dotýkal s největší opatrností. Všemožný budíky na tlak oleje, dobíjení, kontrolky, žlutý budíky a digitální stopky dodávali spoustu informací, které dneska už řidič nepotřebuje / nechce vedět. A pak ten design od Giugiara! Skutečně nádherný hranol /it. prisma/. Do toho všeho ještě vzpomínky z dětství na slavnou Deltu Integrale, jejiž prvky lze v Prismě jasně identifikovat. Subaru tenkrát sbíralo první vavříny a já se o něm sotva dozvěděl. Navic, už tenkrát jsem měl vkus, takže se mi nelíbilo ) Myslím, že jsem se docela rozepsal a osvětlil co bych chtěl, no ne?
Celé je to o tom, že jsem netrpělivý a nemůžu se dočkat, až si ji dovezu domů. Vyloženě mě tolik jiné 4x4 nezajímají, jedině kdyby měli dodat to, co popisuju nahoře. Třeba staré Audi Quattro z let osmdesátých by bylo naprosto super!
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
aneb, jak na jednu otázku o pěti slovech odpovědět článkem
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
V pohodě. Pokud to chceš kvůli jízdním vlastnostem tak bych na ten rok překousl design a místo Justy hledal Imprezu s atmo dvoulitrem. Něco podobnýho. V týhle ceně překousneš co Ti vadí a jízdníma vlastnostma Tě nezklame.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
Jen dotaz,jak u superba vypneš stabilizaci? tam jde vypnout jen prokluz,ale né stabilizace
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
Alfa 159 sw Ti 2,4 jtd 154 kw
Kappa sw 2,0 20v turbo- EX
Alfa 166 2,4 jtd 110 kw - EX
Kappa 2,4 20v - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 99 kw - Ex
Lybra sw 2,4 jtd 110 kw - Ex
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
jo, jo, to by šlo. tos vybral asi nejlepší alternativu! myslím žes mě pochopilHarous píše:V pohodě. Pokud to chceš kvůli jízdním vlastnostem tak bych na ten rok překousl design a místo Justy hledal Imprezu s atmo dvoulitrem. Něco podobnýho. V týhle ceně překousneš co Ti vadí a jízdníma vlastnostma Tě nezklame.
http://www.sauto.cz/osobni/detail/subar ... oFrom=list
zejtra nejdřív zavolám na ten dovavanik.cz, já myslím že to byl nějaký dříve aktivní člen, že...?
Naposledy upravil(a) black_sheep 666 dne ned srp 10, 2014 14:56, celkem upraveno 1 x.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
no, bylo to v listopadu 2012 a bylo to myslím 2 nebo 3 roky staré auto. na něm to šlo. u těch novějších bohužel už ne. bylo tam na to tlačítko.Aleš 292 píše:Jen dotaz,jak u superba vypneš stabilizaci? tam jde vypnout jen prokluz,ale né stabilizace
Naposledy upravil(a) black_sheep 666 dne ned srp 10, 2014 14:55, celkem upraveno 1 x.
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
Tuším Roman 9.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
jo roman 9 a je to myslim ta pancerovana integrala jak s ni byl na sraziku tenkrat takze s ni asi nepujde moc blbnout pokud bude vazit 2 tuny
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
podle toho, co jsem tak vypozoroval, tak měl červenou (polepenou) - to je ta se kterou jezdil, pak je ta tmavá na dokladech v depozitu a pak měl ještě bicolore neprůstřelnou. je jasné, že prodává ty dvě klasický.
a to já jsem docela rád, páč tamto sice bude mít sice vyšší hodnotu, ale přesně jak píše Tomáš, i hmotnost
a to já jsem docela rád, páč tamto sice bude mít sice vyšší hodnotu, ale přesně jak píše Tomáš, i hmotnost
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
- black_sheep 666
- Člen klubu
- Příspěvky: 995
- Registrován: úte srp 20, 2013 18:29
Re: Lancia Prisma 1988 2.0 Integrale
Tak jsem volal tomu Romanovi až dneska, a ma uz to nekdo zamluveny. Pry neni z klubu :-/ holt zase frmol a nemel jsem na to cas. moc se to fakt jeste nehodí, ale od příštího tydne je konečně budu mit kde uskladnit! Hurá!
Currently no Lancia.
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale
◼◼◼
My Lancia history: Lancia Delta HPE, Lancia Lybra JTD, Lancia Prisma TDS, Lancia Prisma Integrale