Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

Chcete koupit Lancii? Ptejte se. Tato sekce je zde pro vás..
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
jakub.samsa
Příspěvky: 27
Registrován: sob lis 24, 2012 21:18
Bydliště: Ostrava - Bartovice
Kontaktovat uživatele:

Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#1 Příspěvek od jakub.samsa »

Zdravím příznivce Lancia Thesis a omlouvám se za delší článek

Již nějaký ten čas se rozhlížím po "rodinném autě" ...... a zatím se mi nejvíce líbí právě Lancia Thesis
-zatím vlastním Fiat Palio Weekend 1998 a je to takový rodinný pracant se kterým jsem velmi spokojen ... proto už neberu v potaz vtipy typu "italským autem na výlet a vlakem zpět" :-)
-auto bych chtěl kupovat nejdřív příští rok tak v okolí prázdnim (na Fiatovi jsem udělal velký,velký, velký servis tak nijak na auto nepospíchám - ale chci sezbírat co nejvíce informací )


Na Thesisu se mi líbí jeho:

- karosérie "jedinečnost" ... na Ostravsku jsem ještě neviděl na cestě ani jeden kousek ...
- zadní světla to je balada
- interiér je podle mého gusta,navíc béžová barva je právě to co hledám
- komfort .. počítám že u takového auta je to samozřejmostí
- prostě jsem si ho zamiloval (dokonce se líbí i manželce)


otázkou ale zůstává....

- je Thesis dobrá koupě ? (podle toho co jsem četl tady na fóru tak je to kupování zajíce v pytli - pro nezkušeného "Thesistu")
- dostupnost náhradních dílů ? - za přijatelnou cenu
- diesel vs benzín (zatím jsem měl jen auta na benzín + LPG) autem by se mělo jezdit převážně ve městě a o víkendu na výlety s rodinou (týdně tak 250 - 300 km)
- náklady na provoz (spotřeba, pojištění, běžný servis....)
- s jakým rozpočtem počítat při koupi (kupní cena, cena za nezbytné opravy... počítám že rozvody,spojka,brzdy....budou muset být udělány )
- koupě z bazaru nebo řešit dovoz ?
- je tu někdo kdo má z dovozy zkušenosti a byl by ochoten pomoct při koupi ?
- automatická převodovka - zatím mě všichni přesvědčují že automatika je strašně poruchová a auto více "žere" (ne přímo na Thesisu , ale obecně)
- najeté km .... no asi rubrika sama pro sebe



toto se mi třeba líbí:
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx? ... 2920000000

odkazy:
pokud by měl někdo nějaký zajímavý odkaz kde se dá něco dočíst o Thesisu tak to taky uvítám...
http://www.lanciapress.com/press/article/142
http://www.thesis-treffen.de
http://www.viva-lancia.com/
http://www.lanciathesis-clubdefrance.com/6.html technické specifikace
http://www.youtube.com/channel/HCqccsdEAAX2I/videos nějaká videa na Youbube

sesbírané poznatky

+ motorové díly stejné jako Fiat Cromu nebo Alfa Romeo 166/159
+ auto vydrží jezdit mnoho km (900 000km a stále jede..)
+ benzín 6 válců - solidní spotřeba (porovnání spotřeba/výkon)
+ předělání na LPG
+ nejnižší spotřeba 2.4 JTD 110kW
+ auta dovezená z itálie
+ lidi na fóru, Čertík, Vlado a servisman Michal
+ ceny běžných dílů
+ nejlépe verze od r.v. 2005 (facelift)

- drahá oprava přední nápravu
- nafta a emisní zóny (neprojde)
- auta v českých autobazarech
- občasné problémy s elektroinstalací
- stočené tachometry
- automatická převodovka (většinou špatnou údržbou)

ceny běžných dílů benzín 3.2
sada brzdových destiček, předek, kotoučová brzda 32,32 €
sada brzdových destiček, zadek, kotoučová brzda 22,04 €
brzdový kotouč, předek 31,55 €
brzdový kotouč, zadek 39,87 €
Spojková sada 160,21 €
rozvody a vodní pumpa 230 €


postup registrace dovezeného auta a cena za přihlášení ....

Postup přihlášení v ČR

1.Vyplnit formulář pro schválení technické způsobilosti a registraci ojetého vozidla
http://www.registr-vozidel.cz/dokumenty ... ilosti.pdf
http://www.registr-vozidel.cz/dokumenty ... do_RSV.pdf
2.Přiložit originál zahraničního technického průkazu vozidla
3.Zajistit technickou kontrolu,evidenční kontrolu a měření emisí
- protokol o technické prohlídce
- protokol o evidenční kontrole (včetně měření emisí)
- technický protokol -- papír kde jsou uvedeny klasické závady jako u pravidelných prohlídek ?
4.Přiložit COC list (popř. JCD list) -- u nového auta (pokud není nové tak musí být technická prohlídka v ČR)
5.Přiložit doklad o nabytí vozidla v originálu
-faktura
-kupní smlouva
-leasingová smlouva
6.Zajistit povinné ručení
7.Doložit doklady vlastníka (občanský průkaz)
8.Navštívit osobně příslušný úřad, získat pořadové číslo a vystát frontu

cena přihlášení v ČR
cena na úřadě 2300kč + případná EKO
technická kontrola vozidla (dovoz) 1500kč (v ceně je i Měření emisí benzínový motor s katalyzátorem 450kč)
Evidenční kontrola 200kč


V zahraničí
kupní cena
převoz:
- na vozíku (nic se neplatí a nevyřizuje)
- v koupeným autě (pojištění, značky




STANDARDNÍ VYBAVENÍ - PŘÍSLUŠENSTVÍ
• Airbag průvodce
• Airbag spolujezdce
• Airbag přední hrudi. a zveřejnit. (Vypnuto)
• elektronicky řízené tlumiče (skyhook)
• elektricky ovladane operky hlav
• Připojení Isofix - dětská sedačka
• Aktivace a roční předplatné služby Premium Connect
• Přední středová loketní opěrka. s úložným prostorem - klmatizovaná
• Převodovka 5-stupňová automatická
• Kola z lehkých slitin (7x16) Classic 215-6
• Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
• Automaticke dovirani kufru
• 3 bodove pasy
• klmatizace dvouzónová
• Cruise Control - systém automatického řízení rychlosti vozidla --- tempomat
• Automatické světlomety
• Automatická parkovací brzda EPB
• Variabilní posilovač řízení Variosteer
• Imobilizér
• Hi-Fi
• Venkovní teplota ukazatel
• plovouci kod
• Elektrické zrcátka
• Alcantara - jemná vlna
• Sedadlo řidiče s nastavitelnou výškou
• Sedadla přední. reg. elektr. ve výšce a sklonu. zpátky
• Sedadla přední. reg. ručně na délku. a bederní
• Dešťový senzor pro stěrače
• Vestavěný telefon pomocí hlasových příkazů
• Rameno stěrače rozšířené (3-bodové ) skryté
• Třetí brzdové světlo
• Elektrické ovládání oken vpředu s nahoru-dolů aut. a čidlo antipizz. - proti přivření
• Elektrické ovládání oken vzadu s nahoru-dolů aut. a čidlo antipizz. - proti přivření
• Volant s ovládáním rádia
• telefon
• Voice
• Připojení
• Okenní clony
• ABS + EBD
• ABS
• EBD - elektronické brzdné síly
• Loketní opěrka s přihrádkami a lyžařské tunelem
• Držáky nápojů
• loketní opěrka s úložným prostorem a lyžařského tunelu
• držáky nápojů a plechovky
• ESP - elektronický stabilizační program
• Elektronická regulace stability

VOLITELNÉ - výbava na přání
• Alarm
• CD Changer
• Kola z lehkých slitin (7x16) 215-6 elegantní styl
• Kola z lehkých slitin (7x17) 225-5 sportovní styl není vhodný pro použití sněhových řetězů
• klmatzace. multi-zónová
• Sluchátko klávesnice telefonu displej v přední loketní opěrce.
• Mlhová světla
• Hi-Fi Bose sound systém s CD měničem a dálkovým ovládáním
• Radar Cruise Control (RCC) --- radiový adaptivní tempomat
• stmavovaci zpetne zrcatko
• Programovatelné Nezávislé topení s dálkovým ovládáním
• Rezervní kolo z lehkých slitin + pneu. zvýšené
• Rezervní kolo + pneumatiky a slitin
• Zadní sedadla Comfort
• Komfortní sedadla vpředu
• Vyhřívaná přední sedadla
• Parkovací senzory vpředu.
• Systém navigace
• Skysac - vak na lyže
• Sluneční clony
• Elektricky ovládané střešní okno se solárními články
• vybaveny zavazadlovy prostor
• Duhove barvy laku
• typ barvy laku
• okna odolnění proti rozbytí
• Mapa Itálie pro rádiovou navigaci na vyžádání
• snadná vstup-výstup funkce pro sedadla řidiče, volantu a zrcátek
• sedadlo řidiče elektrické s pamětí
• Volant - nastavení elektrcké výška a hloubka



Naposledy upravil(a) jakub.samsa dne sob led 26, 2013 16:23, celkem upraveno 20 x.
výhledově ??? - že by nějaká Lancia ?
Fiat Palio Weekend - rodinný pracant

Uživatelský avatar
Propet 367
Příspěvky: 301
Registrován: pát srp 10, 2007 10:33
Bydliště: Brno

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#2 Příspěvek od Propet 367 »

Ahoj, nejsem si úplně jistý jak moc je thesis vhodný jako rodinné auto - možná tu budou mnozí proti a třeba i mají pravdu ale z mého pohledu je thesis jedno z nejdražších levných aut na provoz, která se dají koupit. Cena kolem 100k ještě neznamená že auto bude mít díly drahé jak obyč fiat. Taky jsem ho chtěl ale právě provozní náklady mne odradily. Motor a věci kolem jsou jako na cromu nebo 166/159 ale u dílů určených pro tento konkrétní model už je to slabší.
Vím že Vlad ze slovenska na toto auto umí sehnat v podstatě cokoliv a jistě ti i poradí kde se dá lecos rozumně opravit (repase náprav atd.) ale pořád je zachována jistá cenová hladina odpovídající pořizovací ceně nového vozidla.
Můj hrubý odhad je že provozní náklady oproti paliu budou tak 10x větší.
Škodověnka
Talisman 225Tce

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#3 Příspěvek od Štefan 368 »

Najnizsiu spotrebu a naklady na prevadzku ma verzia s motorom 2.4 JTD 110kW. Drahsia a mierne komplikovana je len oprava prednej napravy inak snad asi nic. Bezne problemy s elektronikou, navi sa daju lahko poriesit prostrednictvom certika.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

Miki
Příspěvky: 292
Registrován: sob kvě 10, 2008 10:22
Bydliště: Ostrava

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#4 Příspěvek od Miki »

ahoj...tak se musím pochlubit že už na Ostravsku jeden jezdí :) amyslím že jsem viděl i další 2...ale k tvým otázkám

- je Thesis dobrá koupě ? - věř mi že jsem o tom přemýšlel taky asi 2 roky :D a nakonec mi stojí před barákem..

- dostupnost náhradních dílů ? - ano, některé díly jsou dražší (skyhook), ale stím jsem do toho šel a vím, že díly nebudou stát jako na felicii, holt je to daň za exluzivitu

- diesel vs benzín (zatím jsem měl jen auta na benzín + LPG) - bež do benzínu. příští rok začnou u nás na Ostravsku platit emisní zóny a s dieslem neprojdeš. Pokud máš menší nájezd jako já tak ber benzín

- náklady na provoz (spotřeba, pojištění, běžný servis....) - mám benzín 2,4 a jezdím stejně jakos kappou 2litrem - vlezu se do 9,5l kombinovaná spotřeba (jasně že popojíždění po Ostravě občas vezme i 15l, ale dlouhodobě to bude do 10)

- s jakým rozpočtem počítat při koupi (kupní cena, cena za nezbytné opravy... počítám že rozvody,spojka,brzdy....budou muset být udělány ) - jo do rozvodů bež určitě, člověk nikdy neví , já měl na štítku že prej měněno při 150 000 (teď to má 185) a ruku do ohně bych za to nedal. Tudíž to bylo první co jsem měnil a jsem v klidu. Originál rozvody i sklínákem z fiatu jsem viděl za 7500, ale pokud nevezmeš z fiatu ale u šikovného mechanika tak tě to vyjde o dost levněji.

- koupě z bazaru nebo řešit dovoz ? to je těžko říci, fakt záleží kus od kusu....určitě to ale není jako kupovat Fabii kterých je na každém rohu tucet. Já jsem projel dost benzínu než jsem našel tu svoji.
- je tu někdo kdo má z dovozy zkušenosti a byl by ochoten pomoct při koupi ? teď dávám do pořádku pár detailů (ano jsem perfekcionalista, tudíž to že mi nejde stahovat okénko mě dost štve), ale jak to bude hotovo tak tě klidně svezu a ukážu co a jak.

- automatická převodovka - upřímně ? věřím že automat je fajn a pohodlný, ale nechci platit ranec když se něco podělá - volil jsem manuál čistě pro mě z pragmatického důvodu

- najeté km .... myslím si že najetých 180 000 po německých či italských cestách jetotálně něco jiného než vČR
- cena ? 100 000kč + dovoz,přihlášení 20 000kč,, vlezu se do 140 000kč za auo které bude jezdit ? - pokud narazíš na auto které bude doopravdy v DOBRÉM stavu tak ano.....je to ale stále ojeté auto, a jakokaždé auto má plno elektronických prkotin které ti můžou vůz znehybnit


chci jen dodat že pokud znáš lidi co umí poradit a pomůžou tak jses za vodou (Čertík, Vlado a servisman Michal jsou Thesis bozi :D )
Lancia Thesis 2,4 benzin, 6M, 170k
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)

Uživatelský avatar
jakub.samsa
Příspěvky: 27
Registrován: sob lis 24, 2012 21:18
Bydliště: Ostrava - Bartovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#5 Příspěvek od jakub.samsa »

- zkušební jízda ,určitě budu rád pokud mě autem někdo sveze a budu moct si thesise "osahat"

- najeté km, momentálně mám auto co má najeto 190 000 km a nemůžu si stěžovat
spíše jsem myslel dopátrat se skutečného stavu, auto co má cca 9 let a má najeto okolo 100 000km mi přijde jako moc málo (koukal jsem na inzeráty v ČR a všechny Thesisy mají schodný počet najetých km) - viz. už se tady na foru psalo o neshodě km z řídící jednotky a mám pocit s jednotky airbagů

- benzín, má někdo srovnání 2,4 a 2,0 s turbem (turbo beru jako další věc co se dá pokazit...) zkušenosti s turbem mám pouze z škoda Octavie 2010 (ale nevím jak dlouho vydrží bez oprav ....švagrovi vydrželo turbo na renault laguna 2003 cca 25 000 km - nafta) což mi přijde docela málo

- nafta - pokud jezdím převážně ve měste a kratší trasy vyplatí se ? nejvíce takové to popotahování - školo-školka- nakup a domů = 10km a z toho 4x startuji

- spotřeba ... v případě benzínu počítám případně s předěláním na LPG pokud by byla spotřeba nějak moc vysoká (s autem počítám že mi vydrží více než 4 roky.....)

- náhradní díly , je nějaké srovnání ceny s autem běžně na našich silnicích ? superb, octavie, peugeot

- emisní zóny , to si u nás v Ostravě nedokážu představit :) pokud jede "nová huť" tak je podle mě zbytečné zavádět normy, nyní stojí kousek od nás auto na měření emisí a sousedi raději netopí "plasty" abychom nedopadli zle :)

- Čertík, Vlado a servisman Michal , jsou běžně součástí kupní smlouvy ? :D
výhledově ??? - že by nějaká Lancia ?
Fiat Palio Weekend - rodinný pracant

Uživatelský avatar
vlad47
Příspěvky: 674
Registrován: čtv úno 10, 2011 22:57
Bydliště: BA/RS
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#6 Příspěvek od vlad47 »

Pisem neskor bo som v Holandsku a tento net na hotely ide jak lacnemu sranie.

- je Thesis dobrá koupě ? - věř mi že jsem o tom přemýšlel taky asi 2 roky a nakonec mi stojí před barákem..
---Od neho je lepsia kupa uz asi iba quatroporte (dalsi level thesisa), ale na to uz treba iny balik, takze realisti obzeraju thesisa

- dostupnost náhradních dílů ? - ano, některé díly jsou dražší (skyhook), ale stím jsem do toho šel a vím, že díly nebudou stát jako na felicii, holt je to daň za exluzivitu
---Zalezi co hladas, nieco je lacnejsie ako na fabiu, nieco drahsie, skyhook ta za norm okolnosti prezije takze reci ze sa to kazi atd si nevsimaj

- diesel vs benzín (zatím jsem měl jen auta na benzín + LPG) - bež do benzínu. příští rok začnou u nás na Ostravsku platit emisní zóny a s dieslem neprojdeš. Pokud máš menší nájezd jako já tak ber benzín
---Jedine benzin na lpg, netreba sa pytat davno zodpovedane otazky

- náklady na provoz (spotřeba, pojištění, běžný servis....) - mám benzín 2,4 a jezdím stejně jakos kappou 2litrem - vlezu se do 9,5l kombinovaná spotřeba (jasně že popojíždění po Ostravě občas vezme i 15l, ale dlouhodobě to bude do 10)
---Kup si jedine sestvalec. 2,4 nema taky tah a v porovnani s turbom zere sestvalec mimomesto menej (z praxe o dva deci) no v meste viac

- s jakým rozpočtem počítat při koupi (kupní cena, cena za nezbytné opravy... počítám že rozvody,spojka,brzdy....budou muset být udělány ) - jo do rozvodů bež určitě, člověk nikdy neví , já měl na štítku že prej měněno při 150 000 (teď to má 185) a ruku do ohně bych za to nedal. Tudíž to bylo první co jsem měnil a jsem v klidu. Originál rozvody i sklínákem z fiatu jsem viděl za 7500, ale pokud nevezmeš z fiatu ale u šikovného mechanika tak tě to vyjde o dost levněji.
---Kazdy kto sa zamysli vie, ze to musis mat stocene. Rozvody sa menia predpisane pri 120 000 a z praxe sa odporuca skor lebo to je limit na hrane, takze je nemyslitelne aby to niekto menil pri 150 000, cize mas viac km a podla stocenia vychadzal interval na 150 000.

- koupě z bazaru nebo řešit dovoz ? to je těžko říci, fakt záleží kus od kusu....určitě to ale není jako kupovat Fabii kterých je na každém rohu tucet. Já jsem projel dost benzínu než jsem našel tu svoji.
---Z dovodu, ze som este nevidel na CZ/SK nestoceneho thesisa na predaj tak urcite dovoz, odporucam IT (ked som tam bol pre svojho 6 januara tam mali 17 stupnov, netreba teda spominat ze v takom pocasi nemusia solit cesty)

- je tu někdo kdo má z dovozy zkušenosti a byl by ochoten pomoct při koupi ? teď dávám do pořádku pár detailů (ano jsem perfekcionalista, tudíž to že mi nejde stahovat okénko mě dost štve), ale jak to bude hotovo tak tě klidně svezu a ukážu co a jak.
---Doniesol som zatial dva auta a tento mesiac idem pre dalsie na objednavku.

- automatická převodovka - upřímně ? věřím že automat je fajn a pohodlný, ale nechci platit ranec když se něco podělá - volil jsem manuál čistě pro mě z pragmatického důvodu
---Nie je problem v kazivosti ale dementnosti predchadzajucich majitelov, ich neznalosti a teda nedodrzovania spravnych servisnych intervalov, ktore boli stanovene zle priamo vyrobcom, v konecnom stadiu ta automat vide v priemere rovnako alebo podla toho aky druh opravy si vyberes to bude menej alebo viac.

- najeté km .... myslím si že najetých 180 000 po německých či italských cestách jetotálně něco jiného než vČR
---Z praxe pre thesis ani 900 000km nie je vela.

- cena ? 100 000kč + dovoz,přihlášení 20 000kč,, vlezu se do 140 000kč za auo které bude jezdit ? - pokud narazíš na auto které bude doopravdy v DOBRÉM stavu tak ano.....je to ale stále ojeté auto, a jakokaždé auto má plno elektronických prkotin které ti můžou vůz znehybnit
---Jazdit to bude, ale cene bude zodpovedat aj stav.

- benzín, má někdo srovnání 2,4 a 2,0 s turbem (turbo beru jako další věc co se dá pokazit...) zkušenosti s turbem mám pouze z škoda Octavie 2010 (ale nevím jak dlouho vydrží bez oprav ....švagrovi vydrželo turbo na renault laguna 2003 cca 25 000 km - nafta) což mi přijde docela málo
---Turbo v lagune malo vyrobnu vadu a to konkretne velkost filtra na olej pri turbe bolo najmensieho mozneho priemeru a preto ak sa kus zaniesol, turbo nebolo dostatocne chladene, problem sa dal velmi lahko vyriesit zamenou filtra z PSA, ktory tam presne pasoval bez potreby akejkolvek modifikacie, kto to spravil turbo nema problem. Z praxe ak jazdis s thesisom turbom ako sa jazdit ma tak v benzinaku pro 300 000 bude ako nove.

- nafta - pokud jezdím převážně ve měste a kratší trasy vyplatí se ? nejvíce takové to popotahování - školo-školka- nakup a domů = 10km a z toho 4x startuji
---Ako sa mozes spytat ci nafta je ok na kratke trasy, ked nikdy nebola a uz je len menej a menej. Sak bude chuda furt studena a o to viac zrat.

- spotřeba ... v případě benzínu počítám případně s předěláním na LPG pokud by byla spotřeba nějak moc vysoká (s autem počítám že mi vydrží více než 4 roky.....)
---Sa tesim, ze je tu znova niekto kto ma doma kalkulacku :-)

- náhradní díly , je nějaké srovnání ceny s autem běžně na našich silnicích ? superb, octavie, peugeot
---Je, niektore diely su ako na fabiu a niektore ako na bmw/audi/mercedes, ale to su vacsinou tie co sa nekazia, preto tolko aj stoja a diely na prednu napravu su osobitna kategoria

- emisní zóny , to si u nás v Ostravě nedokážu představit pokud jede "nová huť" tak je podle mě zbytečné zavádět normy, nyní stojí kousek od nás auto na měření emisí a sousedi raději netopí "plasty" abychom nedopadli zle
---Najvyssi cas ze niekto zobral bic na tie karcinogenne traktory

- Čertík, Vlado a servisman Michal , jsou běžně součástí kupní smlouvy ?
---To je uz priplatkova vybava :-D
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu

Miki
Příspěvky: 292
Registrován: sob kvě 10, 2008 10:22
Bydliště: Ostrava

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#7 Příspěvek od Miki »

vlad47 píše:

---Kazdy kto sa zamysli vie, ze to musis mat stocene. Rozvody sa menia predpisane pri 120 000 a z praxe sa odporuca skor lebo to je limit na hrane, takze je nemyslitelne aby to niekto menil pri 150 000, cize mas viac km a podla stocenia vychadzal interval na 150 000.
já jsem ani neříkal že to MÁ 180 000... :D já jen říkám co tam vidím na tachometru :D a rovnou jsem při napíchnutí diagnostiky řekl, že to ani nechci vědět :D
Lancia Thesis 2,4 benzin, 6M, 170k
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)

Uživatelský avatar
E-čertík 92
Příspěvky: 1786
Registrován: úte pro 13, 2005 10:14
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#8 Příspěvek od E-čertík 92 »

vlad47 píše:
- Čertík, Vlado a servisman Michal , jsou běžně součástí kupní smlouvy ?
---To je uz priplatkova vybava :-D
Dobra zprava je, ze se da dokoupit i dodatecne :-D
Ex: Fiat Croma 2.0I-E Turbo
Ex: Lancia Thema 2.0I-E 16V
Ex. Lancia Lybra 2,4 JTD
Ex. Lancia THESIS Emblema 2,4 JTD-M

Uživatelský avatar
jakub.samsa
Příspěvky: 27
Registrován: sob lis 24, 2012 21:18
Bydliště: Ostrava - Bartovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#9 Příspěvek od jakub.samsa »

děkuji za příspěvky...

Ještě by mě zajímala výbava... v nabídkách jsem viděl označení:

emblema
Comfotronic Executive
Comfotronic Emblema
Executive
Soft Executive
distinctive
Business
Centenario Elegante
Sport

- jde o "originální" značení nebo pouze o slovní obraty ? (emblema by měla být "max" + možno doplňkové vybavení ? )
- má někdo seznam oficiální výbavy ?
výhledově ??? - že by nějaká Lancia ?
Fiat Palio Weekend - rodinný pracant

Uživatelský avatar
vlad47
Příspěvky: 674
Registrován: čtv úno 10, 2011 22:57
Bydliště: BA/RS
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#10 Příspěvek od vlad47 »

Dalo by sa to zlucit do troch:
executive - zakladna
emblema - najvyssia
centenario - taka ako emblema (nahradila ju v na konci 2007) ale chyba v nej dost vela priplatkovych veci, ktore v embleme boli (tato vybava zvykne mat podla rocniku privlastok elegante alebo sport/sportiva)

comfotronic je automat, soft je oznacenie dvojlitra turba, distinctive a business je volovina
Mam aj zoznam oficialnej vybavy, ale su rozne v nemecku, taliansku, polsku atd. Nemecke mam dokonca aj oreginal hmatatelne :)
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu

Uživatelský avatar
jakub.samsa
Příspěvky: 27
Registrován: sob lis 24, 2012 21:18
Bydliště: Ostrava - Bartovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#11 Příspěvek od jakub.samsa »

můžeš mi prosím poslat italskou verzi ? (jak jsi psal níže.... na dovoz nejlépe z tálie)
výhledově ??? - že by nějaká Lancia ?
Fiat Palio Weekend - rodinný pracant

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#12 Příspěvek od Štefan 368 »

Business nie je ziadna volovina, ale totalna socko verzia z prvych rocnikov vyroby. Mala dokonca plechace s poklicami a hnusne obycajne latkove sedacky 8-[
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

Uživatelský avatar
vlad47
Příspěvky: 674
Registrován: čtv úno 10, 2011 22:57
Bydliště: BA/RS
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#13 Příspěvek od vlad47 »

Je to volovina pre vyhradene trhy, ktora sa norm na okolo nikdy nepredavala a nikdy nebola v ponuke. Kebys prisiel na zraz mohol si videt aj oreginal cennik hned z prveho roku predaja.
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu

Uživatelský avatar
Štefan 368
Příspěvky: 833
Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
Bydliště: Kuřim, Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#14 Příspěvek od Štefan 368 »

Takych aut som uz videl na nete dost, vzdy rovnaka vybava a vzdy taliansko. Urcite sa predavala :wink: To, ze nemas nieco na papieri neznamena, ze to neexistuje :-P
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'

Uživatelský avatar
vlad47
Příspěvky: 674
Registrován: čtv úno 10, 2011 22:57
Bydliště: BA/RS
Kontaktovat uživatele:

Re: Lancia Thesis - co vědět před koupí ?

#15 Příspěvek od vlad47 »

Ako som ti uz pisal aj na icq, aj taxikarske verzie mercedesov existuju a nie su norm v predaji. Nevravim ze neexistuju, vravim ze to nebolo v norm ponuke v okolitych trhoch.
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu

Odpovědět