Thesis nafta ?
Thesis nafta ?
ahojte Lančisti
rád bych znal váš názor na auto níže a popřípadě i na otázky které s tím souvisí......vždy jsem byl věrný benzínu ale po dnešní zkušenosti s jedním vozem v benzínu začínám i uvažovat o nafťě.
co bys říkal na tady tohle ? (krom toho že asi mají popletené kW...)
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci" onclick="window.open(this.href);return false; ... oFrom=list
mé další dotazy bych směřoval na celkovou spolehlivost nafťáků...(teda, dotazů mám více... )ale rád bych kdyby jste odemně kdyžtak odehnali předsudky na naftu
1)když pořád slyším že nafták v zimě nejede, nestaruje atd - je ten stejný problém i tady s tímhle vozem (thesis)? tj že v zimě prostě nenastaruji, nebo že to zamrzne ? nebo že nastartuji, ujedu pár km ale po cestě to zamrzne a já po ujetí asi 5 km se budu muset brodit sněhem pěšky ?
2) čistě teoreticky , kolik můžou stát vstřiky když se pokazí ? hádám že tam bude 5 vstřiků..?(sory za blbý dotaz ale dneska mám fakt dost po zbytečné cestě do Znojma a zpátky...)
3)noční můra- filtr pevných částic, kolik tady stojí ? jsou to astronomické částky ? a v kolika km se nejspíše ozve na výměnu ? dá se to poznat ?
díky za vaše tipy rady a názory a já doufám , že konečně najdu něco co jede a nemá horší zvuk motoru než moje bývalé auto v poslední době už z toho důvodu že prostě variantu B na jiné auto nemám - Thesis je jediná možnost dokud ještě nečekáme rodinu atd..
rád bych znal váš názor na auto níže a popřípadě i na otázky které s tím souvisí......vždy jsem byl věrný benzínu ale po dnešní zkušenosti s jedním vozem v benzínu začínám i uvažovat o nafťě.
co bys říkal na tady tohle ? (krom toho že asi mají popletené kW...)
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci" onclick="window.open(this.href);return false; ... oFrom=list
mé další dotazy bych směřoval na celkovou spolehlivost nafťáků...(teda, dotazů mám více... )ale rád bych kdyby jste odemně kdyžtak odehnali předsudky na naftu
1)když pořád slyším že nafták v zimě nejede, nestaruje atd - je ten stejný problém i tady s tímhle vozem (thesis)? tj že v zimě prostě nenastaruji, nebo že to zamrzne ? nebo že nastartuji, ujedu pár km ale po cestě to zamrzne a já po ujetí asi 5 km se budu muset brodit sněhem pěšky ?
2) čistě teoreticky , kolik můžou stát vstřiky když se pokazí ? hádám že tam bude 5 vstřiků..?(sory za blbý dotaz ale dneska mám fakt dost po zbytečné cestě do Znojma a zpátky...)
3)noční můra- filtr pevných částic, kolik tady stojí ? jsou to astronomické částky ? a v kolika km se nejspíše ozve na výměnu ? dá se to poznat ?
díky za vaše tipy rady a názory a já doufám , že konečně najdu něco co jede a nemá horší zvuk motoru než moje bývalé auto v poslední době už z toho důvodu že prostě variantu B na jiné auto nemám - Thesis je jediná možnost dokud ještě nečekáme rodinu atd..
Lancia Thesis 2,4 benzin, 6M, 170k
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
- Pavel 3
- Člen klubu
- Příspěvky: 5483
- Registrován: úte bře 15, 2005 22:38
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis nafta ?
tak na tohle asi bude hromada protichůdnejch názorů osobně naftu nedoporučuju je sice úspornější ale co ušetříš na naftě to zaplatíš na opravách kde je na motoru všechno dražší než na srovnatelně výkoným benzínu. Pokud budeš mít všechno OK a budeš kupovat dobrou naftu tak ti to nezamrzne ale kde máš jistotu že kupoješ dobrou naftu zimní starty jsou to samý když budeš mít auto v pořádku tak nastartuješ bez problémů ale je to prostě háklivější než benzín. Já osobně nepotřebuju najezdit desetitisíce kilometrů ročně takže mě ta spotřeba tolik netrápí a v dieselu se mi prostě dobře nejezdí ale kdybych třeba tu potřebu měl tak bych asi i do diesela šel ale to bych to opravdu musel hodně potřebovat
Lancia Thema SW 2.0 16V V.I.S.
Re: Thesis nafta ?
2.4ku mame v alfe ,predpokladam,ze thesis ma taky multijet,a nyni mame 275tkm ,jsme prvni majitele a zatim to fici na puvodnim turbu,vstrikach a cerpadlu,takze ja bych se toho nebal,ale je potreba vzit v potaz,ze i ten thesis bude mit mnohda pres 300tkm...jinak je to petival pekny zvuk na naftu aspon v alfe,tahne to dobre,spotrba se da, ja bych se toho nebal,ano benzin je benzin,ale nafta neni spatna a zas takove premrstene ceny dilu nejsou ...zas poradne neposoudim sestival v benzinu nemam moznost srovnat...
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis nafta ?
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Re: Thesis nafta ?
Moje to je také první nafta. Bydlím na horách tak jsem zvědav na první zimu. Do teď jsem měl jen benzíny např. Jepp 4,0 - Plymouth 3,0 - RR 4,6 Takže když ted jezdím za 7l/100km tak si předu.
Lancia Thesis Emblema 2,4 JTD-M
Re: Thesis nafta ?
Ja som ti uz na toto pisal SZ este pred prispevkom
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis nafta ?
1) Naftak v zime startuje, zalezi od kvality nafty a stavu baterie.
2) Vstreky su vo vypredaji na Unijet za cca 5tis Kč, na Multijet budu stat viac. Myslim, ze sa daju repasovat. Ak budes jazdit na kvalitnu naftu, do 300tis funguju naprosto bez problemov. Horsie je, ze najst kusok, ktory ma menej nez 300tis je dnes extremny problem.
3)DPF filter ma len 136kW verzie Multijetu, ktoru by som ti moc neodporucal. Ak nemas moc penazi, hladaj zachovaly 2.4JTD Unijet (ma od multijetu vyrazne nizsiu spotrebu a je spolahlivejsi) alebo 2.0T benzin. U V6 a Multijet motoru su problem automaticke prevodovky. Same o sebe su spolahlive, do certa idu len kvoli neznalosti servisu/majitela, ktory tam leje bud nespravny olej alebo nemeni olej vobec.
2) Vstreky su vo vypredaji na Unijet za cca 5tis Kč, na Multijet budu stat viac. Myslim, ze sa daju repasovat. Ak budes jazdit na kvalitnu naftu, do 300tis funguju naprosto bez problemov. Horsie je, ze najst kusok, ktory ma menej nez 300tis je dnes extremny problem.
3)DPF filter ma len 136kW verzie Multijetu, ktoru by som ti moc neodporucal. Ak nemas moc penazi, hladaj zachovaly 2.4JTD Unijet (ma od multijetu vyrazne nizsiu spotrebu a je spolahlivejsi) alebo 2.0T benzin. U V6 a Multijet motoru su problem automaticke prevodovky. Same o sebe su spolahlive, do certa idu len kvoli neznalosti servisu/majitela, ktory tam leje bud nespravny olej alebo nemeni olej vobec.
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Re: Thesis nafta ?
Pánové děkuji za vaše názory
ohledně ,možnosti dieslu- musím vzít jen ten co splňuje EURO IV..ne kvůli tomu že bych chtěl, ale proto že v našem Kocourkově budou zavedeny taky ekozóny a bez zelené plakety si neškrtnu, protože přes tyto území budu jezdit - a těžko budu říkat osádce takové limuzíny jako je Thesis, že budou muset buď přesedat na MHD, nebo se mi složí napokutu....
tj ,pokud vím tak to EURO IV splňuje buď multijet a nebo jakýkoliv benziňák.
dneska jsem se byl konkrétně podívat ve znojmě na 2,0 turbo - no byl to hezký výlet...... zpátky domů jsem jel zase autem od otce...
jinak odkaz na ten nafťák by měl být tento (snad už bude ok)...
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
ještě bych rád někde našel kolik může ta ,,fantastická,, věc jménem filtr pevných částic stát - jestli mi řeknete více než 30 000 tak jdu do benzínu, protože s mým štestím by to byla první věc co by se musela vyměnit....
ohledně ,možnosti dieslu- musím vzít jen ten co splňuje EURO IV..ne kvůli tomu že bych chtěl, ale proto že v našem Kocourkově budou zavedeny taky ekozóny a bez zelené plakety si neškrtnu, protože přes tyto území budu jezdit - a těžko budu říkat osádce takové limuzíny jako je Thesis, že budou muset buď přesedat na MHD, nebo se mi složí napokutu....
tj ,pokud vím tak to EURO IV splňuje buď multijet a nebo jakýkoliv benziňák.
dneska jsem se byl konkrétně podívat ve znojmě na 2,0 turbo - no byl to hezký výlet...... zpátky domů jsem jel zase autem od otce...
jinak odkaz na ten nafťák by měl být tento (snad už bude ok)...
http://www.sauto.cz/osobni/detail/lanci ... oFrom=list
ještě bych rád někde našel kolik může ta ,,fantastická,, věc jménem filtr pevných částic stát - jestli mi řeknete více než 30 000 tak jdu do benzínu, protože s mým štestím by to byla první věc co by se musela vyměnit....
Lancia Thesis 2,4 benzin, 6M, 170k
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
Re: Thesis nafta ?
do pekla s ni ja ji na alfe uz nema a neresim...
Re: Thesis nafta ?
Ak som to dobre pozrel tak treba talianov znova pochvalit, ten filter stoji polovicu ako vacsina filtrov na nemcov, iba 62 400 CZK
Lancia Thesis Emblema
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 07
- 3,0 04
- 2,0tb 02
- 2,4jtd 03
Lancia K coupe 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0ie 84
Alfa Spider 3.0 12V 00
Lancia Delta T-jet 110kw Platino
http://www.lanciathesis.eu
Re: Thesis nafta ?
No hned se mi bude lépe spátvlad47 píše:...., iba 62 400 CZK
otázka je, jestli to při vykuchání nepoznají na stk ? protože pokud se nemýlím, (další skvělý nápad jak vytáhnout peníze z vlastníků aut) tak se plánuje STK každý rok....no a zrovna by se mi nechtělo hádat s technikem na stk, že ten filtr tam fakt jako že je , ale že jim to ukazuje blbě hodnoty
Lancia Thesis 2,4 benzin, 6M, 170k
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
Ex:Lancia Kappa 2.0, 155k (nechť je jí vrakoviště lehké)
- Tomáš-Oaza 7
- Příspěvky: 14203
- Registrován: stř bře 16, 2005 11:22
- Bydliště: NIKOL CITY-608479374
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis nafta ?
filtr by mel jid odstranit
http://www.odstranenidpf.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.odstranenidpf.cz/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lancia KAPPA 2,4 TDS ex
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Subaru impreza 1.6
Lancia KAPPA 2,0 16VT
Re: Thesis nafta ?
Tak to je mazec. Na 2,2JTD (HDI) v Phedre to vyjde na 7000 az 10000, coz mi prijde naprosto v pohode kdyz uvazim, ze to clovek meni 1x za zivot auta.vlad47 píše: iba 62 400 CZK
Phedra 2.2 JTD 170, 2008
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
ex Stilo MW 1.9 JTD 115, 2005
ex Tempra 1.6 i.e., 1993
- Harous 239
- Člen klubu
- Příspěvky: 8397
- Registrován: pát bře 31, 2006 09:28
- Bydliště: Kolín
Re: Thesis nafta ?
Odstranění DPF je sice prima věc, ale bojím se, že přijde doba kdy se na STK bude DPF kontrolovat. Už takový návrhy aby se na to STK zaměřila padaj.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Štefan 368
- Příspěvky: 833
- Registrován: sob čer 07, 2008 22:24
- Bydliště: Kuřim, Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Thesis nafta ?
Uz davno prebiehaju skolenia ludi z STK ohladne DPF. Onedlho si s vykuchanym DPF nikto ani neskrtne (ak to teda nebude uplatena STK, coz je vacsina pripadov v CR aj SR )
Lancia Delta 1.4 T-Jet 09'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'
Alfa Romeo 147 1.9JTDm 08'
Lexus GS 460 4.6 V8 09'
Ex:Lancia Thesis 2.4JTD 03'
Ex:Lancia Kappa 20V Turbo 99' 245PS/390Nm by PhoB
Ex:Lancia Kappa 16V Turbo 95'